- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
W związku z brakiem zwrotu do dnia dzisiejszego należności wynikającej z odstąpienia od umowy zawartej na odległość, skierowanego przeze mnie dnia 16 września 2024 r., dotyczącego zakupu 2 szt. sukienek, monitowalam kilkukrotnie o zapłatę kwoty 137,24 zł z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 17 września 2024 r. do dnia zapłaty w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego pisma. Otrzymuje automatyczne odpowiedzi o treści "powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą." (czytaj więcej)
W dniu 7.11 zwróciłam do Fasardi zamówienie. Otrzymałam potwierdzenie na maila o przyjęciu zwrotu oraz prośbę o potwierdzenie faktury korygującej na kwotę 115,99 zł. Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone a do firmy nie można się dodzwonić .(czytaj więcej)
Zakupiłam towar 14 października 2024. Spodnie mi nie pasowały, więc w nienaruszonym stanie zostały odesłane i 24 października dostałam e-mail potwierdzający, że zwrot został rozpatrzony pozytywnie. Otrzymałam również fakturę korygującą potwierdzająca na zwrot pieniędzy w kwocie 94,99zł. Dziś 20 listopada, minęło ponad 14 dni, a pieniędzy na koncie nie mam. Napisałam e-mail z prośbą o wyjaśnienie, został zignorowany. Interesuje mnie zwrot moich pieniędzy, który mi się należy. (czytaj więcej)
Dnia 9 października 2024 wystawiona korekta do zwrotu towaru. Potwierdzono otrzymanie korekty oraz podano dane wraz z numerem konta do zwrotu środków. Kilkurotnie pisalalam mail z prośbą o zwrot. Dodzwonić się do firmy nie można telefonicznie. Po przez aplikację WhatsApp również nie odpowiadają. Wartosc korekty 415.50 PLN brutto Oczekuję zwrotu środków (czytaj więcej)
Pomimo skutecznego zwrotu towaru potwierdzonego i uznanego przez Firmę 3.10, wystawienia faktury korygującej do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy na konto z ktòrego dokonany został przelew. (czytaj więcej)
Dzień dobry, zakupiłam na stronie Fasardi w dniu 30.09.2024 kilka produktów. Przesyłkę otrzymałam. Niestety po przymiarce, okazało się, że zakup jest nietrafiony dlatego zdecydowałam się ja odesłać. Zwrot został zarejestrowany 11.10.2024. Przesyłkę doręczono, w dniu i 14.10.2024 otrzymałam notę korygującą z FASARDI (załącznik). Należności jednak do dzisiaj nie zostały mi zwrócone. Pisałam kilkukrotnie do sklepu Fasardi - początkowo otrzymałam wiadomość, że mają problemy techniczne w księgowości, jednak później kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na maile, telefonu nie odbierają. Proszę o pomoc.(czytaj więcej)
Dzień dobry, zakupiłam na stronie Fasardi w dniu01.10.2024 sukienkę cekinową. Przesyłke otrzymałam 03.10.2024. Niestety po przymiarce, okazało się, że zakup jest nietrafiony dlatego zdecydowałam się ja odesłać. Zwrot został zarejestrowany 05.10.2024 , nadany w paczkomacie 07.10.2024 o numerze przesyłki 630149917495200021933335. Przesyłka została doreczona w dniu 09.10.2024 i 14.10.2024 otrzymałam notę korygującą z FASARDI (załącznik). Należności jednak do dzisiaj nie zostały mi zwrócone. Pisałam kilkukrotnie do sklepu Fasardi - początkowo otrzymałam wiadomość, że mają problemy techniczne w księgowości, jednak później kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na maile , na Whatss up, który jest podany na stronie wiadomosci nie docierają. Telefonu nie odbierają. Bardzo Proszę pomóc mi odzyskać pieniądze, które powinny już dawno zostać zwrócone za oddany towar. Dziekuje !(czytaj więcej)
Zakupiłam kombinezon w sklepie dn.19/08/2024r. (Data z wystawionego dokumentu faktury przez sklep ) . Po odebraniu kombinezonu okazało się ze nie pasuje więc zgodnie z prawem odesłałam kombinezon w ciągu okresu wskazanym przez prawo . Dn. 09/09/2024 r została wystawiona korekta na kwotę 194,39 zł . Niestety mimo prób kontaktu ze sklepem nie udało mi się uzyskać zwrotu gotówki . Dodam że korekta wystawiona w wrześniu a mamy listopad (czytaj więcej)
Dokonałam zwrotu jednej z zakupionych sukienek (zakup z dnia 7.10.2024) i zwrot dokonany w dniu 15.10.2024. W dniu 18.10.2024 firma potwierdziła przyjęcie zwrotu ZPL241006-00048881. przelew zwrotny na kwotę 121,38 zł miał być zrealizowany do 14 dni. Do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu na konto , a po wysłaniu informacji do firmy o braku zwrotu dostałam informację że mają systemowy problem z księgowością związku z tym przelewy są opóźnione - bez podania kontrtnej daty kiedy nastąpi zwrot gotówki. Ale w międzyczasie otrzymałem od nich fakturę korektę do zwrotu którą dokonałam. Firmą na chwilę obecną nie odbiera telefonów ani nie odpisuje. Na e-maile ( wysłałam do nich wezwanie do zaplaty- i zero informacji zwrotnej że trony firmy FASARDI (czytaj więcej)
Zwróciłam zamówiony towar. Zwrot został rozpatrzony pozytywnie w dniu 13.09.24, kwota miała wrócić w ciągu 14 dni. Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. (czytaj więcej)