- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Towar zwrócony, zwrot zaakceptowany, FV korekta i informacja o zwrocie środków z 12 lipca. Jest 5 września i brak zwrotu środków. Podejmowano próby kontaktu mailowego i telefoniczne. Bezskutecznie.(czytaj więcej)
Od ponad 30 dni czekam na zwrot środków za zwrócone towary. Sprawa dotyczy dwóch zamówień. Otrzymałam faktury korygujące a środków brak. Oczekuję że pieniądze zostaną natychmiast zwrócone ponieważ ja dopełniłam umowy i dokonałam zwrotu towaru w przeciągu 5 dni od ich otrzymania. (czytaj więcej)
Sklep zapewnia , że można kontaktować się poprzez infolinię jak i mailowo , wszelkie próby niestety były nie udane sklep FASARDI nie odbiera telefonu i nie odpowiada na maile Poczytałam opinie dopiero po zamówieniu i na Facebooku w opiniach większość klientów została przez nich oszukana i nie otrzymali oni zwrotu pieniędzy za odesłany towar Dostałam maila , że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i na tym się skończyło zero odzewu zwrotu i kontaktu z nimi 179,40 zł Taką kwotę są mi winni proszę o pomoc i ukaranie tej firmy bo wyłudza pieniądze od ludzi (czytaj więcej)
Dzień dobry. Dnia 12.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwierdzenie mailowe wraz z informacją, że przelew zwrotny zostanie zrealizowany do 14 dni. Dnia 18.07 otrzymałam fakturę korygującą. 10.08 sierpnia wysłałam maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, na którego nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zakup był 24.06.2024r. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócone sukienki. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.(czytaj więcej)
amówienie Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwierdzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze. (czytaj więcej)
Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwordzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze. (czytaj więcej)
16.07.2024 minął ustawowy termin zwrotu za odesłany towar. Firma przyjęła zwrot i wystawiła fakturę korygującą i na tym koniec. Pisałam kilkanaście maili z wezwaniem do zwrotu środków, kilka razy sklep odpisał że przekaże pilną prośbę do księgowości i tyle. Teraz już nie odpisują na maile, dodzwonić też się nie można. Po ostatnich komentarzach widzę, że nie tylko ja mam taki problem. (czytaj więcej)
Witam. W dniu 06.06.2024 złożyłam zamówienie na stronie Fasardi. Zamówienie z płatnością przy odbiorze. Towar do mnie dotarł, ale sukienka okazała się za krótka i byłam zmuszona ją odesłać. Tak więc zrobiłam 12.06 nadałam przesyłkę zwrotną. Przesyłka dotarła do nadawcy w dniu 13.06 a do dziś pieniędzy brak na koncie. Otrzymałam na maila fakturę korygująca na kwotę 158,39 zł, ale pieniędzy na koncie brak. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam wiadomości do sklepu i niestety za każdym razem byłam zbywana. Pani odpisywała że wysyła pilną informację do działu rozliczeń. Proszę o pomoc w otrzymaniu zwrotu. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dnia 03 lipca 2024 roku dokonałam zakupu sukienek w sklepie. Sukienki nie spełniły moich oczekiwań. Odstąpiłam od umowy i dokonałam zwrotu towarów. Dnia 18 lipca 2024 r otrzymałam od sprzedawcy e-mail o treści " uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym Twój zwrot zamówienia o nr.: ZPL240703-00037096 został rozpatrzony pozytywnie. Pragnę nadmienić, że przelew zwrotny na kwotę 448,20 zł zostanie zrealizowany do 14 dni." Dnia 30 lipca 2024r otrzymałam fakturę korygująca do zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Firma nie odpowiada na wysyłane e-maile z prośbą o wyjaśnienie sytuacji nie odbiera równiez telefonów. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków. (czytaj więcej)
Firma nie wykonuje zwrotu środków w ustawowym terminie - 14 dni od dnia otrzymania zwróconego zamówienia. Minął już ponad miesiąc oczekiwania na pieniądze. Wielokrotnie pisałam e-maile upominając się o zwrot gotówki, jednak bezskutecznie. Otrzymywałam jedynie marne obietnice, że sprawa została przekazana do księgowości. 26.06.2024 została wysłana wiadomość o zaakceptowaniu zwrotu Faktura korygująca została wystawiona 04.07.2024 Żądam wypłaty pieniędzy za zwrócony towar. (czytaj więcej)