FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

W dniu 15.01.2025 r. zakupiłam w firmie towar. Część rzeczy mi nie pasowała więc dokonałam zwrotu, który 21.01.2025 r. został dostarczony do siedziby firmy. 3.02.25 napisałam maila z prośbą o informację kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Tego samego dnia automat odpowiedział (co miało miejsce poprzednim razem, bo to nie pierwsza taka sytuacja) "Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą. Dziękujemy i pozdrawiamy". Kolejne maile nie przyniosły już żadnych efektów, bo nawet automat nie odpowiada. Tak samo jak przez Messenger czy telefon. Chciałabym odzyskać pieniądze w kwocie 91,80 zł. Nie są to może wielkie pieniądze, ale są pewne zasady. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

zwrot pieniędzy

Dzień dobry. Zwrot wysłałam ok 16.09.2024 r. firma Fasardi otrzymała zwrot 17.09.2024 r. W dniu 23.09.2024 r. otrzymałam fakturę korygującą nr ZS-626_09/2024 do zamówienie ZPL240905-00044991 i kontakt z firmą się urwał. Nie odbiarają telefonów, na emaile odpowiedzi są automatyczne. Pieniędzy za zwrot nie otrzymałam do tej pory. Ubiegam się o zwrot 172,80 zł za odesłane przedmioty. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

1

Dnia 23.12.2024 zakupiłam rzeczy , ale niestety nie wszystko mi się podobało i pod koniec grudnia zwróciłam te towary. Z firmy FASARDI dostałam korektę na zwrócone towary 8.01.2025 Jednakże do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy - Mija prawie 2 miesiące. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Opłaciłam i zamówiłam sukienkę ,która okazała się za mała.Towar odesłałam,a następnie otrzymałam korektę faktury z dnia.12.11/24.W ciągu 14 dni miałam otrzymać zwrot środków na konto.Firma nie odbiera tel.ani nie odpisuje na maila.Dziś zauważyłam że firma ma już innego maila sklep@pinkybold.com,poprzedni to sklep@fasardi com.Kwota do zwrotu to 83,99.proszę i pomoc.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Firma Fasardi od listopada nie zwróciła mi kwoty 353,27pln za odesłane produkty. Potwierdzenie zwrotu oraz fakturę korygująca otrzymałam lecz pieniądze nie zarobi na konto. Dziesiątki maili nie poskutkowały. Telefonów nie odbierają. Dotyczy to zamówienia ZPL241012-00049611(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

FASARDI Sp. z o.o - brak zwrotu pieniędzy

Dnia 13 listopada 2024r. otrzymałam od firmy FASARDI SP. Z O.O. korektę faktury na kwotę 292,99 zł. Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedawca ma obowiązek zwrócić środki w rozsądnym terminie, jednak do dnia dzisiejszego zwrot nie został zrealizowany. Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą drogą mailową, pytając o termin zwrotu. Za każdym razem otrzymywałam tę samą, ogólnikową odpowiedź, bez podania konkretnej daty realizacji płatności. Pomimo upływu 3 miesięcy od wystawienia faktury korygującej, firma nie dokonała zwrotu należnych mi środków. Zwracam się z prośbą o podjęcie działań w celu wyegzekwowania należnej mi kwoty. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru

Złożyłam zamówienie w sklepie w dniu 08.07.2024. 17.07.2024 dokonałam części zwrotu zamówienia, czego dowodzi załączona korekta wystawiona przez sklep. Mimo usilnych prób kontaktu do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuje zwrotu środków.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwortu pieniedzy

Zamówienie złożone 23.08.2024, dostarczone prawdopodobnie 27.08.2024 bo wtedy to napisałam maila do obsługi klienta, że jeden z artykułów przesłali w innym rozmiarze niż zamawiałam. Obsługa klienta poinformowała mnie, że mam prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany. Zdecydowałam się na zwrot, opłaciłam przesyłkę zwrotną (mimo iż błąd leżał po stronie firmy) i odesłałam towar w takim samym stanie w jakim do mnie przyszedł - zafoliowany z metkami. Dostałam potwierdzenie od przewoźnika 03.09.2024 że paczka dotarła do Fasardi, 11.09.2024 otrzymałam fakturę korygującą i od tego czasu czekam na zwrot środków. Gdy się o niego upomniałam drogą mailową dostałam AUTOMATYCZNĄ odpowiedź, że sklep ma problem z systemem płatności. Proszę o natychmiastowy zwrot środkow. Sprawę na platformie zakładam juz drugi raz...(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Nie dostałam zwrotu dwóch sukienek nr zamówienia ZS-1836-08/2024 koszt 45,86 oraz sukienka ZPL 240815-000422 koszt 45,87 jakoś już w sierpniu 2024 i nie dostałam do dzisiaj dostaje co chwilę maila w załączniku. Mój numer przelewu co kupiłam te zamówienia na nr konta [dane usunięte przez moderatora] . Będę wdzięczna za odpowiedź (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu śodków za zwrócony towar

14 listopada otrzymałam zamówiony produkt, jednak okazał się być w złym rozmiarze więc natychmiast go odesłałam jako zwrot z wypełnionym formularzem zwrotu wraz z moimi danym i numerem konta. 18 listopada otrzymałam wiadomość od sklepu Fasardi cytuję: "uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym Twój zwrot zamówienia o nr.: ZPL241110-00052429 został rozpatrzony pozytywnie. Pragnę nadmienić, że przelew zwrotny na kwotę 103,99 zł zostanie zrealizowany do 14 dni." Dziś mamy 4 luty 2025 a zwrotu środków nadal nie ma. Zgodnie prośbą zawarta w e-mailu potwierdziłam zwrotnie otrzymanie faktury korygującej. Po tym terminie pisałam kilkukrotnie z prośbą o informację kiedy otrzymam zwrot . Początkowo były informacje, że mają problemy w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów mają problemy. Jednak później przestali odpisywać w ogóle na widomości ( czyli już ponad miesiąc). próbowałam się dodzwonić kilkanaście razy wisząc na linii ponad godzinę ale tam nigdy nikt nie odbiera telefonu. Proszę o natychmiastowy przelew zwrotny (czytaj więcej)