- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
W dniu 13 marca 2025 r. zwrot został dostarczony do La Rochell. Do dziś brak odpowiedzi i brak zwróconych środków. Zamierzam skierować sprawę do sądu. Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. (czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie dnia 27.02.2025r Dnia 12.03.2025r doszedł zwrot który zrobiłam. Do dnia tj. 05.04.2025r nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo wysłanych wiadomości e-maili prób dzwonienia. Zostałam zablokowana. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy! (czytaj więcej)
03.03.2025r. sklep odebrał zwrot sukienki. Na zwrot pieniędzy regulaminowo ma 14 dni. Do dnia dzisiejszego (03.04.2025r.) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpowiadają na maile, wiadomości na Facebooku oraz instagramie. Numer telefonu jest wyłączony. (czytaj więcej)
Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną paczkę z sukienką.kwota do zwrotu 349.99. Przesyłkę otrzymałam 14.03.2025.Została odesłana tego samego dnia.Dotarła do siedziby firmy w Łodzi przy Aleksandrowskiej 149 , 18 .03.2025 r.Do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi odnośnie zwrotu pomimo licznych emaili które wysłałam.telefon nie odpowiada.(czytaj więcej)
Zakupiłam dwie sukienki 01.10.2024 r. Zwrot przez wygodne zwroty zrobiłam w dniu 15.10.24. Potwierdzenie , że przesyłka dotarła do magazynu była 16.10.24. W dniu 22.11.24 przyszła wiadomość , aby podać numer konta do zwrotu środków. W grudniu przyszła wiadomość że firma ma problemy , ale zwrot już został zlecony. W dniu 29.01.2025 r. wysłałam wezwanie do zapłaty. Potwierdzenie wróciło 25.02.25. Jak było się można domyśleć, żadnego zwrotu moich płatności nie było. Oczekuję zwrotu moich 539,98 zł. (czytaj więcej)
Zamówiłam towar w sklepie i po stwierdzeniu .że sukienka jest za mała zwróciłam paczkę za pośrednictem InPostu potwierdzenie dostarczenia: Dzień dobry! Twoja przesyłka do La Rochell, nadana przez Wygodne Zwroty, została doręczona 11.02.2025. Informacje o dalszych krokach związanych z Twoim zwrotem otrzymasz od La Rochell. W razie pytań dotyczących polityki zwrotów, w tym zwrotu środków, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu ze sklepem. Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu towaru pisałam do firmy wzywając do zapłaty: Witam W związku nie otrzymaniem w ciągu 14 dni środków pieniężnych za zwrot sukienki Caserta - długa tiulowa sukienka z długim rękawem bordowa, Rozmiar: XL,szt 1 nr zamówienia:332607 wzywam do zapłaty kwoty: 383,98 (trzysta osiemdziesiąt trzy złotych 98/100) w ciągu 7 dni ,czyli do 4 marca 2025r. Jeśli kwota nie zostanie zwrócona to zgłaszam naruszenie ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014r do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Miejskiego Rzecznika Konsumentów 28-02 2025 dostałam wiadomość z firmy La Rochell ,że zlecili zwrot: Zwrot środków do zamówienia nr 332607 Uprzejmie informujemy, że zwrot wpłaty do zamówienia nr 332607 został zlecony. Dane transakcji Kwota zwrotu: 368,99 zł Sposób zwrotu: Autopay Data zwrotu: 2025-02-28 19:31:40 Identyfikator zwrotu: 35797 Niestety do tej pory nie otrzymałam środków pieniężnych(czytaj więcej)
Za pomocą WygodneZwroty dokonałam regulaminowo zwrotu zamówienia nr 333128 ze sklepu internetowego La Rochell. Przesyłka została doręczona dnia 3 marca 2025r wg WygodneZwroty, ale żaden email od firmy La Rochell nie został do mnie wysłany. Nie dostałam informacji o planowanym zwrocie pieniędzy ani zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na moje wiadomości. W załączniku przesyłam fakturę za moje zamówienie oraz wiadomości z WygodneZwroty, którzy paczkę do La Rochell dostarczyli. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt. (czytaj więcej)
W dniu 24 września 2024 roku dokonałam zwrotu zamówienia nr 327949 poprzez wygodne zwroty dostawca DPD , otrzymałam od firmy informację, iż przesyłka dotarła do nich w dniu 30 września. Płatność za zamówienie dokonana była poprzez opcję PayPo. Pomimo zwrotu w terminie musiałam spłacić zamówienie, które zwróciłam. Pisałam wielokrotnie do tej firmy mailowo bo tylko taka jest jedyna forma kontaktu, telefonów nie odbierają. Na maila odpowiada automat, zero kontaktu. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, za zamówienie(czytaj więcej)
Dwa tygodnie temu zwrot płaszcza został dostarczony do sklepu. Żadnego potwierdzenia, brak odpowiedzi na maile, brak zwrotu pieniędzy. Oczekuje zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
19 stycznia złożyłam zamówienie na 3 sukienki. Jedna do dzisiaj nie dotarła. Pozostałe dwie zwróciłam i otrzymałam maila że zwrot środków do mojego zamówienia został zlecony. Jednak minęło 10 dni a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Zwrot został dostarczony 6 lutego! Proszę zwrot moich środków za wszystkie 3 sukienki czyli 1 214,96 zł!(czytaj więcej)