- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)
Dobra konsumpcyjne
Kupiłam sukienkę na stronie LA ROCHELL 14-10-2024r. Zamówienie wysłane do mnie 18-10-2024r. Zrobiłam zwrot zamówienia nr 329188, który dotarł do magazynu LA ROCHELL 24-10-2024r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na maile i nie odbierają telefonu.(czytaj więcej)
Kupiłam przez internet 10 koszulek pielęgniarskich za 229zl. Nie otrzymałam maila potwirdzajacego zakup Strona nosi nazwę Szafa medyka, wysłałam 2 maile _ beż odpowiedzi.. Na FB znalazłam stronę,, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez szafę medyka. Poszkodowanych jest dużo. Proszę o pomoc(czytaj więcej)
W dniu 10.10.2024 odesłałam przy pomocy strony Wygodne Zwroty dwie sukienki. 14 października 2024 w wiadomości e-mail dostałam potwierdzenie od firmy La Rochell, że sukienki dotarły do ich magazynu. Zgodnie z regulaminem firma ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Niestety do dnia dzisiejszego (10.11.2024) zwrotu nie otrzymałam. Jest to zwrot na kwotę 614,97 zł. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy, w innym przypadku będę musiała zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji!(czytaj więcej)
Proszę o zapłatę 559,98 zł za zwrot towaru. Dotyczy: zamówienie nr 327768 Zwrot towaru dostarczono w dniu 23 października 2024 r do magazynu obsługującego firmę LR Tomasz Kopiński ( potwierdzony e-mailem przez firmę La Rochell ) Niestety mimo wielokrotnie wysyłanych wiadomości do firmy LR Tomasz Kopiński nie otrzymałam pieniędzy i informacji w sprawie zwrotu środków. W przypadku braku zwrotu pieniędzy do dnia 15 listopada 2024 r zmuszona będę do zgłosić sprawę na Policji. (czytaj więcej)
NAZWA FIRMY: LA ROCHELL NIP: 7322054442 Towar został do mnie dostarczony 10.10.2024. (4 sukienki wraz z kosztami wysyłki na kwotę 860,95 zł) 16.10.2024 sprzedawca otrzymał mój zwrot, co zostało potwierdzone mailowo przez firmę. Po upływie 14 dni od dostarczenia zwrotu, pisałam maile z pytaniami o zwrot środków oraz próbowałam skontaktować się telefonicznie. Telefon wyłączony. Do dnia dzisiejszego (tj. 05.11.2024) nie otrzymałam zwrotu środków. Podejmuje dalsze kroki odzyskania pieniędzy Oczekuję zwrotu środków za zwrócony towar (włącznie z kosztami dostawy co wynika z Art. 32. - Prawa konsumenta.) [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] Jeśli polubownie pieniądze nie pojawią się na koncie, sprawa trafi na drogę sądową co z pewnością przysporzy sprzedawcy większych kosztów.(czytaj więcej)
Zamówiłam dwie sukienki. Odesłałam z zachowaniem terminu i 11 października otrzymałam potwierdzenie wpływu do magazynu zwracanego towaru. Po dwóch tygodniach nie było zwrotu pieniędzy ani żadnego kontaktu mailowego i telefonicznego więc wysłałam mailem wezwanie do zapłaty. Nadal zero kontaktu a także zwrotu pieniędzy. Chciałabym odzyskać moje pieniądze ze zwrotu.(czytaj więcej)
NAZWA FIRMY: LA ROCHELL (LR [dane usunięte przez moderatora]) NIP: 7322054442 Towar został do mnie dostarczony 11.09.2024. 17.09.2024 sprzedawca otrzymał mój zwrot, co zostało potwierdzone mailowo przez firmę. Po upływie 14 dni od dostarczenia zwrotu, pisałam maile z pytaniami dlaczego nie otrzymałam jeszcze zwrotu środków. 12.10.2024 otrzymałam odpowiedź, że środki powinny zostać zaksięgowane w ciągu kilku dni, co się nie wydarzyło. 22.10.2024 wysłałam mailem do sprzedawcy ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty, w którym poprosiłam o zwrot środków w ciągu 7 dni. Wezwanie to wysłałam także pocztą tradycyjną. Poczta nie została dostarczona, prawdopodobnie przez fakt, że w tym okresie adres sprzedacy został zmianiony. Do dnia dzisiejszego (tj. 31.10.2024) nie otrzymałam zwrotu środków. Oczekuję zwrotu środków za zwrócony towar (włącznie z kosztami dostawy co wynika z Art. 32. - Prawa konsumenta.)(czytaj więcej)
Dnia 22.09.2024r zamówiłam dwie sukienki z firmy larochell na kwotę 514,97 zł (w tym koszty przesyłki). Z powodu złego rozmiaru sukienki zostały odesłane i 8.10.2024r dostałam e-mail od firmy larochell że zwrot został przyjęty. 22.10.2024r minął 14 dniowy okres w którym firma powinna dokonać zwrotu środków, niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych mi pieniędzy jak również firma oraz właściciel nie odpisują na kilkadziesiąt e-maili. Próba kontaktu z firma była poprzez portale społecznościowe takie jak Facebook oraz Instagram jak również adres e-mailowy firmy oraz Pana [dane usunięte przez moderatora]. Proszę o natychmiastowy zwrot MOICH pieniędzy! (czytaj więcej)
Dokonałam zakupu sukienki w sklepie La Rochell, którą następnie zwróciłam. Zwrot został zaakceptowany 31 sierpnia, jednak do dnia dzisiejszegoz tj. 31.10 nie otrzymałam zwrotu należności. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu oraz wysyłania przypomnień, firma nie udzieliła żadnej odpowiedzi. (czytaj więcej)
Witam, zamówiłam sukienkę w dniu 26/09 /269,99pln br, otrzymałam towar 30/09, okazała się za duża-zwrot, zamówiłam drugą mniejszą- brak kontaktu ze sklepem, więc czekałam. Sukienka dotarła 06/10. Jednak mi nie podpasowala. Dokonałam kolejnego zwrotu. 07/10. Upomnienia, upomnienia, brak kontaktu. Zwrot środków do 14 dni. Czekam, czekam nic… wezwanie do zapłaty. Po kolejnych upomnieniach otrzymałam jeden zwrot 29/10. Wciąż czekam na drugi zwrot środków. Firma nie odpowiada, totalna olewka na prośby. Jest to niezgodne z ich regulaminem sklepu internetowego zamieszczonego na stronie la rochelle. Proszeni zwrot moich środków. W dniu dzisiejszym wysyłam zawiadomienie do UOKiK.(czytaj więcej)