2025-03-20 godz: 19:05
Od
avatar-urlE.S.
Publiczna
Otwarta

zwrot środków z powodu zwrotu towaru

Zamówiłam towar w sklepie i po stwierdzeniu .że sukienka jest za mała zwróciłam paczkę za pośrednictem InPostu potwierdzenie dostarczenia: Dzień dobry! Twoja przesyłka do La Rochell, nadana przez Wygodne Zwroty, została doręczona 11.02.2025. Informacje o dalszych krokach związanych z Twoim zwrotem otrzymasz od La Rochell. W razie pytań dotyczących polityki zwrotów, w tym zwrotu środków, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu ze sklepem. Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu towaru pisałam do firmy wzywając do zapłaty: Witam W związku nie otrzymaniem w ciągu 14 dni środków pieniężnych za zwrot sukienki Caserta - długa tiulowa sukienka z długim rękawem bordowa, Rozmiar: XL,szt 1 nr zamówienia:332607 wzywam do zapłaty kwoty: 383,98 (trzysta osiemdziesiąt trzy złotych 98/100) w ciągu 7 dni ,czyli do 4 marca 2025r. Jeśli kwota nie zostanie zwrócona to zgłaszam naruszenie ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014r do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Miejskiego Rzecznika Konsumentów 28-02 2025 dostałam wiadomość z firmy La Rochell ,że zlecili zwrot: Zwrot środków do zamówienia nr 332607 Uprzejmie informujemy, że zwrot wpłaty do zamówienia nr 332607 został zlecony. Dane transakcji Kwota zwrotu: 368,99 zł Sposób zwrotu: Autopay Data zwrotu: 2025-02-28 19:31:40 Identyfikator zwrotu: 35797 Niestety do tej pory nie otrzymałam środków pieniężnych


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]