- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Completo.pl Kamil Sałasiński
Dobra konsumpcyjne
Dnia 22.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie completo.pl. najpierw zostałam poinformalowana, że czas realizacji zamówienia to ok 20 dni. Po tym czasie dostałam informację, że zamówienie zostanie zrealizowane dopiero 14 czerwca, zaproponowano zamiennik, ale, że nie spieszyło mi się to odpisałam, że poczekam. Kolejny maili informował o realizacji zamówienia ok 12 lipca. 10 lipca napisałam do sklepu maila, że chciałabym anulować zamówienie, bo znalazłam ten sam przedmiot gdzieś indziej. Na stronie widniała informacja, że można to zrobić zanim towar zostanie skompletowany. Od tamtego czasu nie ma kontaktu z firmą. Strona przestala działać, telefon nie odpowiada, czytając komentarze z ostatnich tygodni okazuje się, że nie tylko ja zostałam oszukana. Wartość mojego zamówienia to prawie 800 złotych. firma została wypisana z bazy ceidg. Sprawę zgłosiłam na policję. Dodatkowo wysłali do oszukanych wiadomość mailem, że ogłosili upadłość, co nie jest prawdą, upadłość nie widnieje w żadnych rejestracjach.(czytaj więcej)
3 maja zamówiłam na stronie baterie prysznicową. 16 maja w związku ze zbyt długim czasem oczekiwania na zamówiony towar, anulowałam zamówienie. Zostało to potwierdzone e-mail w którym dostałam informację, że środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonałam przelewu. Nadal nie otrzymałam pieniędzy, wysyłałam już kilka maili z zapytaniem kiedy środki zostaną zwrócone. W zwrotnym mailu dostaje informacje, że robią co mogą, żeby środki zwrócić. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)