2024-08-20 godz: 07:46
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Niezrealizowane zamówienie

Dnia 22.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie completo.pl. najpierw zostałam poinformalowana, że czas realizacji zamówienia to ok 20 dni. Po tym czasie dostałam informację, że zamówienie zostanie zrealizowane dopiero 14 czerwca, zaproponowano zamiennik, ale, że nie spieszyło mi się to odpisałam, że poczekam. Kolejny maili informował o realizacji zamówienia ok 12 lipca. 10 lipca napisałam do sklepu maila, że chciałabym anulować zamówienie, bo znalazłam ten sam przedmiot gdzieś indziej. Na stronie widniała informacja, że można to zrobić zanim towar zostanie skompletowany. Od tamtego czasu nie ma kontaktu z firmą. Strona przestala działać, telefon nie odpowiada, czytając komentarze z ostatnich tygodni okazuje się, że nie tylko ja zostałam oszukana. Wartość mojego zamówienia to prawie 800 złotych. firma została wypisana z bazy ceidg. Sprawę zgłosiłam na policję. Dodatkowo wysłali do oszukanych wiadomość mailem, że ogłosili upadłość, co nie jest prawdą, upadłość nie widnieje w żadnych rejestracjach.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]