The box 3.0

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

The box 3.0

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-10-22 godz: 09:20
Od
avatar-urlD.D.
Publiczna
Otwarta

Zwrot przesylki

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]dostałem kamienie gryzak i grzebyk zamiast urządzenia eloktronicznego(czytaj więcej)

2024-10-22 godz: 05:05
Od
avatar-urlD.D.
Publiczna
Otwarta

Zwrot przesylki

Zamówienie nie zgodne miało być urządzenie elektroniczne a przyszły kamienie gryzak dla dzieci i grzebyk 608082468(czytaj więcej)

2024-10-07 godz: 12:06
Od
avatar-urlJ.O.
Publiczna
Otwarta

Niezgodna zawartosc paczki

W paczce premium za 190 zl, ktoś wsadził,gryzak dla dziecka,mini nozyczki i pudełko piasku ozdobnego ,miała być elektronika, proszę o przesłanie właściwej paczki lub zrobię wam reklamę na fb łącznie ze zdjęciami zawartości jaka otrzymałam lub zwrot gotówki. Jeśli nie rozwiążecie sprawy pozytywnie sprawę również zgłoszę na policję!!! Przesyłka nr. 1002 685215 834UJ(czytaj więcej)

2024-09-11 godz: 15:00
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Otwarta

Pomyłka w zamówieniu

Pomyłka w zamówieniu Chciała bym zwrócić paczkę (czytaj więcej)

2024-09-04 godz: 10:22
Od
avatar-urlP.P.
Publiczna
Otwarta

Mystery box

Zamówiłem mystery box za ponad 500 zł. W paczce były przedmioty o łącznej wartości kilkunastu złotych. Chciałbym ją zwrócić ale nie wiem jak to zrobić.(czytaj więcej)

2024-07-25 godz: 19:07
Od
avatar-urlT.K.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Proszę o pomoc w zwrocie towaru którego kupiłem w dniu 21.07.2024 towar zakupiłem za kwotę 168zl natomiast wartość towaru to max 50zl chciałbym zwrócić paczkę ale niestety nie ma instrukcji jak ją zwrócić oraz dokładnego adresu na który zwrot wykonać. (czytaj więcej)

2024-06-25 godz: 20:30
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Cena względem jakości

Według reklam oraz opisu na stronie( przy kupowaniu) , jakość oferowanej sprzedaży internetowej z magazynu Amazon będzie zbliżona lub wyższa do ceny, którą klient zapłaci. Jednakże oferując 210zl ( cena wraz z przesyłką DPD) dostałem przedmioty o wartości 30zl. Wysłałem do nich reklamację w tej sprawie ale została odrzucona, broniąc się iż jest to wysyłka tajemnicza i co dostanę zależy od szczęścia. Jeśli w taki sposób się bronią to dlaczego piszą brednie na swoich stronach internetowych? Teraz pytanie co można z tym zrobić? Chce jedynie zwrotu pieniędzy. Załączam zdjęcia jak została sfromulowa a nasAa wypowiedź oraz przetłumaczona odpowiedź z czeskiego na polski. ,, Witam, czy wszystko w porządku? Niestety, niektórzy z naszych klientów nie rozumieją, że The Box to szczęśliwe pudełko, a nie tania sprzedaż produktów o wyższej wartości na rynku głównego nurtu. Są to przedmioty wysyłane losowo. Niektórzy otrzymują niesamowite produkty, a inni proste produkty. Tak naprawdę chodzi o szczęście." Ps. Tą sprawa może zostać upubliczniona dla przestrogi jeśli wina będzie po mojej stronie. (czytaj więcej)