2025-04-11 godz: 18:27
Od
avatar-urlK.J.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówienia

30 marca 2025 zakupiłam w tej firmie towar na kwotę ponad 300 zł. 31 marca 2025 zamówienie uzyskało status przyjętego do realizacji. Czekam już dwa tygodnie, na e-maila nie odpisują a na SMS odpisali tylko raz, że na drugi dzień wyślą paczkę czego oczywiście nie zrobili. Anuluję po raz kolejny swoje zamówienie i żądam zwrotu pieniędzy. Niestety dopiero po fakcie znalazłam forum z ludźmi tak samo [słowo usunięte przez moderatora] jak ja: brak pieniędzy i brak zamówienia albo otrzymane zamówienie było niekompletne. Dlatego nie chce już czekać na swoje zamówienie i Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni albo idę na policję zgłosić [słowo usunięte przez moderatora] internetowe. Sprawę zgłoszę również do odpowiednich instytucji i firm, od których butik joana bierze towar. Jak taka firma może dalej istnieć na rynku i zbierać kolejne pokrzywdzone osoby skoro nie umie wywiązać się ze swoich obowiązków i wysłać zamówień, za które ktoś zapłacił. Do tego zero kontaktu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]