- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Comfortbe-Softbe
Dobra konsumpcyjne
7 stycznia zamówiłam materac kieszeniowy memory 80x200. Za materac z dostawą zapłaciłam 709 zł. Informacja w potwierdzeniu wysyłki mówiła o 15 dniach roboczych. Materac nadal nie dotarł. Odbierają telefony i zapewniają, że na pewno wyślą. Mieli wysłać 3 tyg.temu, potem 2 tyg.temu, tydzień, temu a teraz w tym tygodniu. Po sprawdzeniu opinii widzę wiele podobnych historii. Nie wierzę im i czuję, że materaca nie otrzymam. Chcę zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
2 listopada poinformowałam firme o rezygnacji z zamowienia. 5 listopada dostalam wiadomosc potwierdzajaca otrzymanie rezygnacji i zapewnienie, ze srodki zostana zwrocone wciagu 14 dni. Niestety tak sie nie stalo. 24 listopada poprosilam o zwrot pieniedzy, otrzymalam wiadomosc, ze musze zadzwonic pod numer dzialu realizacji, do ktorego nie da sie dodzwonic...Firma jest mi dluzna 1369 zloty.(czytaj więcej)