Amazon EU S.à r.l., SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE UNIT Building Warsaw, 10th floor Ul. Rondo Daszynskiego 1 00-843 Warszawa Polska NIP

Dobra konsumpcyjne

Amazon EU S.à r.l., SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE UNIT Building Warsaw, 10th floor Ul. Rondo Daszynskiego 1 00-843 Warszawa Polska NIP

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Bezczelna odmowa zrealizowania zamówienia

Zakupiłem w grze "Throne & Liberty" tak zwany "Pakiet Wspierającego Złoty". Pakiet zawiera 6000 lucentów (waluta premium w grze), przemianę w zwierzątko oraz kilka dodatkowych rzeczy. Płatność zrealizowałem BLIKiem. Po rozwiązaniu początkowego problemu z płatnością okazało się, że 6000 lucentów nie zostało dostarczone na moje konto. Sprawę zgłosiłem do Obsługi Klienta na Amazon.uk.com Powiedzieli mi że nic z tym nie zrobią i mogę ich w sumie pozwać(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

Nie otrzymałem zwrotu środków za zam. 406-6543416-6131530 w kwocie 97,99 zł, a minęły 3 tygodnie, jak sprzedawca dostał towar. Bronią się tym, że złożyłem wniosek chargeback, lecz został on 30 lipca odrzucony. W związku z tym chargeback sprawę musieli przekazać do innego działu, który się ze mną nadal nie skontaktował. Oczekuję zwrotu środków. Jedyne co, to na live chat otrzymuje informacje, ze proszę czekać na odpowiedz z innego działu i to tyle. Zwrócono mi tylko część kwoty z całego zamówienia, ale to z innego powodu. Natomiast 97,99 było za zasilacz, którego nawet nie odebrałem z paczkomatu, bo wyjechałem, wiec paczka wróciła do magazynu tak, jak. z niego wyjechała.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Odmowa rekompensaty za niezrealizowane zamówienie

17 kwietnia zakupiłem w sklepie Amazon pewien produkt. Tego samego dnia w aplikacji InPost pojawił się wpis o nowej przesyłce, która do dnia dzisiejszego ma status "w trakcie przygotowania". Produkt nie kosztował wiele i był kupiony pod wpływem impulsu więc nie zastanawiałem się dlaczego realizacja trwała tak długo. W zeszłym miesiącu wszedłem na konto Amazon i w sekcji moje zamówienia zobaczyłem informację, że przesyłka mogła zostać zgubiona. Po chwili klikania znalazłem informację, która przekonała mnie że może warto poczekać kilka dodatkowych dni - co też uczyniłem. Minął kolejny miesiąc, paczki dalej nie ma więc postanowiłem coś z tym faktem zrobić. Po zalogowaniu się na konto Amazon jedyna opcja rozwiązania sprawy to dalej jest czekanie. Zgłosić się do Centrum Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że według regulaminu sklepu jakokolwiek rekompensata jest niemożliwa gdyż minęło 60 dni od daty zakupu. Problem tylko jest taki, że według aplikacji InPost ta paczka nigdy nie została nadana tak więc nie mogła się zgubić (chyba, że winny tutaj jest InPost, że paczkę odebrał i zgubił i nigdy nie zaktualizował statusu przesyłki). Tak więc wygląda to jakbym został okradziony. Czy jest coś co można z tym faktem zrobić ?(czytaj więcej)