- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
17 kwietnia zakupiłem w sklepie Amazon pewien produkt. Tego samego dnia w aplikacji InPost pojawił się wpis o nowej przesyłce, która do dnia dzisiejszego ma status "w trakcie przygotowania". Produkt nie kosztował wiele i był kupiony pod wpływem impulsu więc nie zastanawiałem się dlaczego realizacja trwała tak długo. W zeszłym miesiącu wszedłem na konto Amazon i w sekcji moje zamówienia zobaczyłem informację, że przesyłka mogła zostać zgubiona. Po chwili klikania znalazłem informację, która przekonała mnie że może warto poczekać kilka dodatkowych dni - co też uczyniłem. Minął kolejny miesiąc, paczki dalej nie ma więc postanowiłem coś z tym faktem zrobić. Po zalogowaniu się na konto Amazon jedyna opcja rozwiązania sprawy to dalej jest czekanie. Zgłosić się do Centrum Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że według regulaminu sklepu jakokolwiek rekompensata jest niemożliwa gdyż minęło 60 dni od daty zakupu. Problem tylko jest taki, że według aplikacji InPost ta paczka nigdy nie została nadana tak więc nie mogła się zgubić (chyba, że winny tutaj jest InPost, że paczkę odebrał i zgubił i nigdy nie zaktualizował statusu przesyłki). Tak więc wygląda to jakbym został okradziony. Czy jest coś co można z tym faktem zrobić ?