Odmowa rekompensaty za niezrealizowane zamówienie - zgłoszenie do firmy Amazon EU S.à r.l., SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE UNIT Building Warsaw, 10th floor Ul. Rondo Daszynskiego 1 00-843 Warszawa Polska NIP

Publiczna
Zamknięta

Odmowa rekompensaty za niezrealizowane zamówienie

17 kwietnia zakupiłem w sklepie Amazon pewien produkt. Tego samego dnia w aplikacji InPost pojawił się wpis o nowej przesyłce, która do dnia dzisiejszego ma status "w trakcie przygotowania". Produkt nie kosztował wiele i był kupiony pod wpływem impulsu więc nie zastanawiałem się dlaczego realizacja trwała tak długo. W zeszłym miesiącu wszedłem na konto Amazon i w sekcji moje zamówienia zobaczyłem informację, że przesyłka mogła zostać zgubiona. Po chwili klikania znalazłem informację, która przekonała mnie że może warto poczekać kilka dodatkowych dni - co też uczyniłem. Minął kolejny miesiąc, paczki dalej nie ma więc postanowiłem coś z tym faktem zrobić. Po zalogowaniu się na konto Amazon jedyna opcja rozwiązania sprawy to dalej jest czekanie. Zgłosić się do Centrum Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że według regulaminu sklepu jakokolwiek rekompensata jest niemożliwa gdyż minęło 60 dni od daty zakupu. Problem tylko jest taki, że według aplikacji InPost ta paczka nigdy nie została nadana tak więc nie mogła się zgubić (chyba, że winny tutaj jest InPost, że paczkę odebrał i zgubił i nigdy nie zaktualizował statusu przesyłki). Tak więc wygląda to jakbym został okradziony. Czy jest coś co można z tym faktem zrobić ?


Wiadomości [1]

2024-06-25 godz: 22:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]