SIMPLE Cezary Węgierski

Dobra konsumpcyjne

SIMPLE Cezary Węgierski

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-08-20 godz: 13:18
Od
avatar-urlM.H.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za niedostarczony towar.

Ja, niżej podpisany, zawiadamiam o dokonaniu na moją szkodę oszustwa przez firmę: EOKAPY SIMPLE WĘGIERSKI CEZARY MAGAZYNOWA 8 85-790 BYDGOSZCZ NIP 5040052052 REGON 341294196 @biuro@eokapy.pl tel. +48 690 320 300 Uzasadnienie W dniu 06.05. 2024 r. za pośrednictwem strony internetowej sklepu EOKAPY SIMPLE WĘGIERSKI CEZARY (https://eokapy.pl/) dokonałem zakupu urządzenia AGD – (okap kuchenny CIARKO DESIGN MONO 60) za kwotę 4 091,00PLN opłata została wykonana przy pomocy transakcji BLIK za pośrednictwem serwisu PayU. Pomimo licznych wezwań początkowo do dostarczenia towaru, a następnie do zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałem opłaconego towaru ani zwrotu pieniędzy. Sprzedający potwierdził mailowo otrzymanie płatności oraz poinformował, że zakupiony towar zostanie dostarczony do 19.05.2024 r., co jednak nie nastąpiło. W dniu 20.05.2024 poinformowałem mailowo sprzedającego o rezygnacji z zakupu oraz wystosowałem żądanie zwrotu pieniędzy, w dniu 23.05.2024 ponowiłem żądnie, sprzedający nigdy nie ustosunkował się do wysłanych wiadomości mail. W dniu 23.06.2024 wysłałem drogą mailową przedsądowe wezwanie do zapłaty/zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni na które również sprzedający nie zareagował. Około 23.06.2024 skontaktowałem się z pośrednikiem płatności firmą PayU i zgłosiłem, że mam problemy z otrzymanie opłaconego produktu oraz poprosiłem o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Z informacji mailowych otrzymanych od firmy PayU wynika, że ze względu na liczne skargi kupujących firma zablokowała sprzedającemu dokonywanie płatności za ich pośrednictwem. W międzyczasie podejmowałem liczne próby kontaktu telefonicznego z których jedynym udanym był kontakt w dniu 24.07.2024 w którym sprzedający obiecał zwrot pieniędzy w terminie 7 dni, co jednak nie nastąpiło do dnia dzisiejszego. Domagam się zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami i zwrotem kosztów poniesionych w związku z odzyskanie należności obecnie dodatkowo 2 tysiące złotych. (czytaj więcej)

2024-06-10 godz: 10:27
Od
avatar-urlW.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie

Dzień dobry, Właściciel firmy nie odpowiada na telefony, SMS ani maile. Towar przeze mnie zamówiony nie był na stanie sklepu, i czas realizacji był znacznie wydłużony w stosunku do podawanego na stronie. Właściciel sklepu wyszedł z propozycją wymiany na inny okap, po czym kontakt ucichł. Po wielu próbach kontaktu napisałem, że rezygnuje z zamówienia. Mimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie pieniędzy, i jednokrotnego zapewnienia, że zwrot nastąpi dnia kolejnego. Mam dalszy brak środków na koncie. Proszę o pomoc Pozdrawiam, WW(czytaj więcej)

2024-04-30 godz: 10:01
Od
avatar-urlG.W.
Publiczna
Zamknięta

Dostawa

W dniu 27.04.2024 zakupiłem w sklepie eokapy.pl okap Faber Cylindra Plus czarny matowy przyścienny. Niestety właściciel nie odpowiada na żaden kontakt (telefoniczny oraz mailowy) z mojej strony z prośbą o wysłanie zamóionego towaru bądź zwrot pieniędzy. Czytając komentaże skłaniam się do próby odzyskania pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-02-15 godz: 17:48
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Zamówienie w oficjalnym sklepie internetowym eokapy.pl które zostało opłacone 04 lutego b.r. nie zostało zrealizowane przez sklep. Wysyłka zakupionego towaru miała nastąpić w następnym dniu po zakupie. Pomimo wielu podjętych prób brak możliwości skontaktowania się zarówno poprzez e-mail jak i telefon (również w formie SMS). Kontakt niemożliwy. Towar nie został dostarczony. Z uwagi na brak realizacji zamówienia i utratę zaufania odstępuję od umowy i oczekuję na zwrot środków.(czytaj więcej)