2024-06-10 godz: 10:27
Od
avatar-urlW.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie

Dzień dobry, Właściciel firmy nie odpowiada na telefony, SMS ani maile. Towar przeze mnie zamówiony nie był na stanie sklepu, i czas realizacji był znacznie wydłużony w stosunku do podawanego na stronie. Właściciel sklepu wyszedł z propozycją wymiany na inny okap, po czym kontakt ucichł. Po wielu próbach kontaktu napisałem, że rezygnuje z zamówienia. Mimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie pieniędzy, i jednokrotnego zapewnienia, że zwrot nastąpi dnia kolejnego. Mam dalszy brak środków na koncie. Proszę o pomoc Pozdrawiam, WW


Wiadomości [1]

2024-06-10 godz: 21:55
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]