- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Gmoto.pl Paweł Cebulak
Dobra konsumpcyjne
Dzień dobry kupiłem łańcuch i 2 zębatki (przód tył) do motoru KSR. Zębatki ok ale łańcuch jest za krótki. Przed zakupem dzwoniłem do sklepu by się upewnić że będzie pasować wszystko do mojego motoru i stwierdzono że tak. Niestety łańcuch jest za krótki. Łańcuch został rozpakowany i przymierzony do nowych zębatek. Z racji że jest za krótki został odesłany do sklepu lecz stwierdzono że jest uszkodzony i nosi ślady używania gdzie nie był założony tym bardziej używany. Z racji że łańcuch jest nasmarowany to do niego czepia się każdy brud. Przed wysyłką przetarłem go ścierką po której zostały kawałki włosków. Próbowałem się dogadać że nawet mogę zapłacić za wyczyszczenie tego co zostało na łańcuchu lecz łańcuch został odesłany z powrotem do mnie.(czytaj więcej)
Witam sprawa wygląda następująca. Po zakupie na Allegro i dostarczeniu mi produktu Postanowiłem skorzystać z prawa zwrotu i odesłałem go w czasie krótszym niż 14 dni od chwili wykonania zakupu. W tym momencie zaistniał problem ponieważ sklep Gmoto Paweł Cebulak Odmówił mi zwrotu środków zasłaniając się powodem iż produkt jest uszkodzony. Poinformowałem sklep Gmoto Iż w taki stanie go otrzymałem. Gmoto zasłaniało się drobnymi rysami na produktach( były to dwa tłoki). Oraz koniecznością wysłania tłoków na reklamacje do producenta. Producent stwierdził że produkt jest ok i nie posiadają wad ukrytych i nadają się do użytku. Niestety czas dokonania reklamacji zajął o wiele dłużej niż 14 dni. I teraz Gmoto Odmawia przyjęcia zwrotu ponieważ czas na zwrot minął- z powodu iż sami go przeciągali,i przetrzymywali produkt oraz wysłali do producenta na oględziny.’Myślę że byli świadomi czasu wykonania reklamacji i celowo przytrzymaj to i tak długo aż czas na zwrot minie. W chwili obecnej odmawiają przyjęcia zwrotu który do nich wysłałem ponownie.(mimo iż pierwszy zwrot odbył się w czasie 14’stu dni od chwili zakupu) Niestety sklep nie zwrócił ani środków ani ów produktu który im odesłałem. Proszę o pomoc z nieuczciwym sprzedawcą. W razie potrzeby proszę o kontakt telefoniczny W rozmowie telefonicznej mogę dokładniej opisać tą dość skomplikowaną i rozległą sytuacje. Pozdrawiam (czytaj więcej)