- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Pykło Kajetan Kaleta
Usługi inne
Zamowilam w sklepie internetowym Inabell 2 marynarki La Milla. Zwrotu dokonałam 6 marca (7 marca zwrot dostarczony do sprzedawcy). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Kontaktowałam się z firmą niestety bezskutecznie (czytaj więcej)
05.12.2024 r. Zwrócony towar został odebrany przez pracownika firmy. Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy za odesłany towar. Żaden dokument sprzedaży nie został wystawiony do sprzedawanych rzeczy stąd metoda identyfikacji to rozmowy na Messengerze. Firma parokrotnie pisała, że pieniądze zostały wysłane co oczywiście jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy w przeciwnym razie sprawę zgłaszam na Policję, do UOKiK oraz do urzędu skarbowego.(czytaj więcej)
W związku z tym, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Państwa zwrotu moich pieniędzy z zamówienia nr 57014 oraz dostaję nieprawdziwe informacje o zleconym przelewie przez Państwa messengera firmowego proszę o zapoznanie się z dokumentem.l "Wezwanie do zapłaty" Zamówienie złożone dn. 7.12.2024r., zwrot dokonany 15.12.2024r., a odebrany przez sklep 17.12.2024r. Kwotę zwrotu 668,10 zł proszę przelać na wskazany rachunek podany w wezwaniu. Natomiast klientów przestrzegam przed zakupami w tej firmie! (czytaj więcej)
Nie chcą oddać pieniędzy za zwrot towaru kwota 373,00zł. Paczka nadana pocztą polską 23.10.2024 Mydlą oczy, że przelew wyszedł od nich, a teraz się nie odzywają. (czytaj więcej)
Dnia 11 grudnia 2023r.zakupilam w butiku Inabell legginsy, które zwróciłam dnia 19.12 2023r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się wielokrotnie telefonicznie oraz mailowo 15 i 18.01.2024r. Niestety kompletny brak kontaktu. Bardzo proszę o pomoc, chciałabym odzyskać swoje pieniądze. (czytaj więcej)