2024-01-22 godz: 11:41
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za zwrócony towar

Dnia 11 grudnia 2023r.zakupilam w butiku Inabell legginsy, które zwróciłam dnia 19.12 2023r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się wielokrotnie telefonicznie oraz mailowo 15 i 18.01.2024r. Niestety kompletny brak kontaktu. Bardzo proszę o pomoc, chciałabym odzyskać swoje pieniądze.


Wiadomości [1]

2024-01-22 godz: 22:15
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]