- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
MONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
W dniu 15. 01. 2025r została zwrócona przesyłka zawierająca zegarek. Po upływie 14 dni do chwili obecnej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Kontakt ze sklepu ze mną o podanie nr konta do zwrotu pieniędzy. Podałem i nic. Kolejny email informacja, że przekazani informacje do działu księgowości o informacje o wysłaniu przelewu i nadal cisza. Oczekuje zwrotu pieniędzy za zakup zegarka.(czytaj więcej)
Zakupiłam zegarek 20 grudnia 2023r. w kwocie 233.10 PLN. Zegarek nie spełnił moich oczekiwań dlatego dokonałam zwrotu produktu, 28 grudnia 2023r. produkt został dostarczony do siedziby. Płatność była dokonana przez platforme Autopay, Blikiem. Również tego samego dnia firma odezwała się do mnie drogą sms-ową, abym wysłała nr konta w celu dokonania przelewu. Nr konta został wysłany firmie. 14 dni minęło, zwrot pieniędzy nie dotarł. Firma nie odbiera telefonów jak również nie odpowiada na maile. Prosiłabym o pomoc w tej sprawie.(czytaj więcej)