Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków po 14 dniach

Zakupiłam zegarek 20 grudnia 2023r. w kwocie 233.10 PLN. Zegarek nie spełnił moich oczekiwań dlatego dokonałam zwrotu produktu, 28 grudnia 2023r. produkt został dostarczony do siedziby. Płatność była dokonana przez platforme Autopay, Blikiem. Również tego samego dnia firma odezwała się do mnie drogą sms-ową, abym wysłała nr konta w celu dokonania przelewu. Nr konta został wysłany firmie. 14 dni minęło, zwrot pieniędzy nie dotarł. Firma nie odbiera telefonów jak również nie odpowiada na maile. Prosiłabym o pomoc w tej sprawie.


Wiadomości [2]

2024-01-15 godz: 22:57
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-01-17 godz: 07:33
Od
P.L.

Pieniądze zwrócone na konto.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]