- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
D4M Sp. z o
Uslugi kurierskie i pocztowe
Brak zwrotu pieniędzy za pobranie w kwocie 1300 PLN.Przesyłka zamówiona na portalu mojeprzesyłki.pl doręczona w styczniu.Złożyłem reklamację ale brak odpowiedzi.Oczekuję zwrotu poeniędzy(czytaj więcej)
30.01.2024 zamówiłem usługę transportu przesyłki za pobraniem na portalu wybierzkuriera.pl. W dalszym ciągu nie otrzymałem pieniędzy zwrotu pobrania na swoje konto a jest to kwota ponad 700 zł . Minął dawno maksymalny termin w którym usługa pobrania regulaminowo powinna być rozliczona czyli 30 dni. Zgłaszałem również reklamacje z tego tytułu na odpowiednim formularzu na stronie portalu wybierzkuriera.pl. Proszę o szybkie wyjaśnienie mojej sprawy. Załączam poniższe dokumenty: (czytaj więcej)
Proszę o rozwiązanie sprawy z zaleganiem zwrotu pobrania za przesyłkę i wywiązanie się ostateczne z usługi COD na kwotę 740 PLN. Pieniądze z pobrania zostały przywłaszczone i są bez mojej zgody przetrzymywane od 31.01.2024 . Pomimo kilku już składanych reklamacji za pomocą formularza dostępnego na stronie wybierzkuriera.pl sprawa nie drgnęła. Nie otrzymałem ani rzeczowych konkretnych odpowiedzi ani przelewu na podane w zamówieniu konto. Liczę na polubowne bez specjalnego rozgłosu szybkie załatwienie sprawy. Załączam screen-y dokumentów do weryfikacji. (czytaj więcej)
Dzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o interwencję i wyjaśnienie sprawy w obawie, iż firma D4M sp. z o.o. będąca właścicielem serwisu Sendit24.pl stosuje nieuczciwą praktykę konsumencką w zwracaniu pieniędzu klientom z przesyłek wysłanych za pobraniem. W diu 14 listopada złożyłem zamówienie poprzez serwis sendit24.pl na wysłanie przesyłki za pobraniem w kwocie 800 zł. Paczka została z opóźnieniem odebrana przez kuriera i w dn 20.11.2023 r została dostarczona do klienta. Zdziwiłem się gdy nie otrzymałem zwrotu środków z pobrania po ok 2 tyg. i złożyłem dwukrotnie zapytanie za pośrednictem - formularza kontaktowego. Otrzymałem automatyczną odpowiedź o tym, że środki za pobraniem są wypłacane zazwyczaj po ok 14 dniach ale regulamin serwisu przewiduje 30 dniowy okres zwrotu środków (chodzi o 30 dni roboczych). Sam okres zwrotu 30 dni roboczych uważam za nieuczcicwą praktykę ze względu na to, że blokuje to płynność w prowadzeniu działalności która korzysta z takich usług a po drugie jest to tak długi okres że daje możliwość firmie D4M na obrót pieniędzmi klientów, którzy nie wyrazili na to zgody chociażby na krótkoterminowe lokaty. Nadmiem także, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu środków i czuję się bezradny w kontakcie z firmą. Pomimo wielokrotnych zapytań poprzez formularz kontaktowy a także braku możliwości kontaktu osobistego ( Serwis posiada tylką możliwość kontaktu poprzez formularz online, na który brak odpowiedzi. Na podstawie zaistniałej sytuacji mam podejrzenie o stosowaniu nieuczciwych praktyk konsumenckich przez Firmę D4M Będe bardzo wdzięczny za pomoc w wyjaśnieniu sytuacji. Z wyrazami wdzięczności J. M. W zgłoszeniu dołączam załączniki w postaci: 1. Listy przewozowego 2. Dowodu wniesionej opłaty za usługę 3. Wypełniony formularz zamówienia(czytaj więcej)
Przez ową firme zamówiłam usługe kurierską za którą nie dostałam zapłaty za paczke pobraniową (czytaj więcej)