2024-01-31 godz: 09:28
Od
avatar-urlJ.M.
Publiczna
Rozwiązana

Nieuczciwa praktyka, brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o interwencję i wyjaśnienie sprawy w obawie, iż firma D4M sp. z o.o. będąca właścicielem serwisu Sendit24.pl stosuje nieuczciwą praktykę konsumencką w zwracaniu pieniędzu klientom z przesyłek wysłanych za pobraniem. W diu 14 listopada złożyłem zamówienie poprzez serwis sendit24.pl na wysłanie przesyłki za pobraniem w kwocie 800 zł. Paczka została z opóźnieniem odebrana przez kuriera i w dn 20.11.2023 r została dostarczona do klienta. Zdziwiłem się gdy nie otrzymałem zwrotu środków z pobrania po ok 2 tyg. i złożyłem dwukrotnie zapytanie za pośrednictem - formularza kontaktowego. Otrzymałem automatyczną odpowiedź o tym, że środki za pobraniem są wypłacane zazwyczaj po ok 14 dniach ale regulamin serwisu przewiduje 30 dniowy okres zwrotu środków (chodzi o 30 dni roboczych). Sam okres zwrotu 30 dni roboczych uważam za nieuczcicwą praktykę ze względu na to, że blokuje to płynność w prowadzeniu działalności która korzysta z takich usług a po drugie jest to tak długi okres że daje możliwość firmie D4M na obrót pieniędzmi klientów, którzy nie wyrazili na to zgody chociażby na krótkoterminowe lokaty. Nadmiem także, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu środków i czuję się bezradny w kontakcie z firmą. Pomimo wielokrotnych zapytań poprzez formularz kontaktowy a także braku możliwości kontaktu osobistego ( Serwis posiada tylką możliwość kontaktu poprzez formularz online, na który brak odpowiedzi. Na podstawie zaistniałej sytuacji mam podejrzenie o stosowaniu nieuczciwych praktyk konsumenckich przez Firmę D4M Będe bardzo wdzięczny za pomoc w wyjaśnieniu sytuacji. Z wyrazami wdzięczności J. M. W zgłoszeniu dołączam załączniki w postaci: 1. Listy przewozowego 2. Dowodu wniesionej opłaty za usługę 3. Wypełniony formularz zamówienia


Wiadomości [1]

2024-01-31 godz: 22:45
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]