- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
PGNiG (Grupa ORLEN S.A.)
Energia, gaz, woda
Firma nadal nalicza mi karę za opóźnienia w płatnościach rachunków Moje rachunki zawsze były opłacane na czas i zgadzam się zapłacić karę, jeśli rzeczywiście doszło do opóźnienia w płatności. Ale pgnig nalicza mi karę za rachunki zapłacone w terminie, a nawet dzień lub dwa dni wcześniej. Na moją prośbę o wyjaśnienie, dlaczego naliczają mi karę, jest to dość niewiarygodne „Za dzień uregulowania należności przyjmujemy datę wpływu należności na rachunek bankowy wskazany na fakturze.” Jest to jednak niewątpliwie nieprawidłowa i niezgodna z prawem praktyka Kara nie może być naliczona, jeśli rachunek został zapłacony w terminie, ale opóźnienie wynika z zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym. Kilkukrotnie prosiłem o przesłanie mi ustawy (o ile taka istnieje w Polsce), że tak się sprawy mają Moim zdaniem użytkownik nie może odpowiadać za opóźnienia banku To jest absurd !!! Nie da się przewidzieć ile płatność zostanie zaksięgowana. Czy ktoś miał ten sam problem? Czy to naprawdę możliwe, że w Polsce za opóźnienie w zaksięgowaniu środków w banku odpowiadasz Ty? Dla mnie to niemożliwe Prawo jest takie samo dla wszystkich krajów (przynajmniej europejskich). i nigdy nie słyszałem o takiej sytuacji !!!(czytaj więcej)
"To jest treść mojej wiadomości wysłanej e-mailem w dniu 28.05.2024 r. o godz. 17.11 do firmy PGNiG" Warto wiedzieć, że 20 marca 2024 r. licznik został wymieniony na licznik nowej generacji. Licznik ten zaczął więc naliczać od 0 Przez jakiś czas dodawałem zużycie nowego licznika do liczby starego. Następnie kilka dni temu aplikacja Ebok zresetowała (na moją prośbę) stary licznik i włożyła nowy. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno Przepraszam, jeśli są jakieś błędy, ale nie jestem Polakiem. =============================== Dzien dobry, W dniu 27 maja 2024 r. o godz. 16.45 wysłałem e-mail z reklamacją dotyczącą niemożności wysłania konsumpcji za pośrednictwem aplikacji ebok. Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi, ale zamiast tego otrzymałem fakturę na 349,54 zł do zapłaty do 6 czerwca Ważne jest, aby wiedzieć, że zapłaciłem już fakturę w wysokości 89,62 w dniu 27 maja 2024 r. za okres 02-03-2024 - 30-04-2024 podczas gdy ta na 349,54 zł jest za okres 01-05-2024 - 27-05-2024 Teraz biorąc pod uwagę, że największe zużycie dla nas pochodzi z grzejników, są one wyłączone od kilku miesięcy więc nie rozumiem różnicy w zużyciu między okresem 02-03-2024 - 30-04-2024 i 01-05-2024 - 27-05-2024 w rzeczywistości te 2 faktury 349,54 zł i 89,62 zł są z tego samego okresu Jak to możliwe? Zmieniłem umowę, aby mieć zużycie pod kontrolą przy każdym miesięcznym odczycie, a następnie płacić za rzeczywiste zużycie, ale wygląda na to, że tak nie jest. Proszę o odpowiedź na moje pytania które, jeśli nie będą satysfakcjonujące, zmuszą mnie do wykonania obliczeń przez profesjonalistę, aby zrozumieć, czy moje płatności są rzeczywiście związane z moim zużyciem. Dziękuję Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)