2024-05-29 godz: 15:02
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Zamknięta

Chcę sprawdzić moje rzeczywiste zużycie gazu

"To jest treść mojej wiadomości wysłanej e-mailem w dniu 28.05.2024 r. o godz. 17.11 do firmy PGNiG" Warto wiedzieć, że 20 marca 2024 r. licznik został wymieniony na licznik nowej generacji. Licznik ten zaczął więc naliczać od 0 Przez jakiś czas dodawałem zużycie nowego licznika do liczby starego. Następnie kilka dni temu aplikacja Ebok zresetowała (na moją prośbę) stary licznik i włożyła nowy. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno Przepraszam, jeśli są jakieś błędy, ale nie jestem Polakiem. =============================== Dzien dobry, W dniu 27 maja 2024 r. o godz. 16.45 wysłałem e-mail z reklamacją dotyczącą niemożności wysłania konsumpcji za pośrednictwem aplikacji ebok. Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi, ale zamiast tego otrzymałem fakturę na 349,54 zł do zapłaty do 6 czerwca Ważne jest, aby wiedzieć, że zapłaciłem już fakturę w wysokości 89,62 w dniu 27 maja 2024 r. za okres 02-03-2024 - 30-04-2024 podczas gdy ta na 349,54 zł jest za okres 01-05-2024 - 27-05-2024 Teraz biorąc pod uwagę, że największe zużycie dla nas pochodzi z grzejników, są one wyłączone od kilku miesięcy więc nie rozumiem różnicy w zużyciu między okresem 02-03-2024 - 30-04-2024 i 01-05-2024 - 27-05-2024 w rzeczywistości te 2 faktury 349,54 zł i 89,62 zł  są z tego samego okresu Jak to możliwe? Zmieniłem umowę, aby mieć zużycie pod kontrolą przy każdym miesięcznym odczycie, a następnie płacić za rzeczywiste zużycie, ale wygląda na to, że tak nie jest. Proszę o odpowiedź na moje pytania które, jeśli nie będą satysfakcjonujące,  zmuszą mnie do wykonania obliczeń przez profesjonalistę, aby zrozumieć, czy moje płatności są rzeczywiście związane z moim zużyciem. Dziękuję Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]