- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Nike Valve Annopol BDO 000115022
Rekreacja
Dzień dobry, W dniu 21.01.2025 r. zwróciłam do sklepu stacjonarnego Nike Annopol bluzę o wartości 132,99 zł. Według informacji kasjerki zwrot środków na moje konto miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Dziś mija 21. dzień roboczy, a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Skontaktowałam się ze sklepem, gdzie podano mi adres e-mail nikeemea.consumerservice@nike.com, na który miałam zgłosić sprawę zwrotu środków. Wysłałam wiadomość, lecz do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. Udałam się do sklepu po pomoc i rozmawiałam z liderem sklepu, panem [dane usunięte przez moderatora]z Nike Annopol. Wysłałam do niego e-mail na adres [dane usunięte przez moderatora] – miał sprawdzić sytuację, jednak nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Ponownie skontaktowałam się z infolinią Nike, gdzie poinformowano mnie, że ponieważ był to zakup stacjonarny, sprawą powinien zająć się sklep. Po kolejnym kontakcie z Nike Annopol powiedziano mi, że nie mogą mi pomóc i mam pisać do skutku na adres nikeemea.consumerservice@nike.com. Mimo licznych prób kontaktu nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Czuję się zlekceważona i pozbawiona należnego zwrotu środków. Co mogę zrobić w tej sytuacji?(czytaj więcej)