2025-02-18 godz: 19:54
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Otwarta

Opóźnienie zwrotu środków

Dzień dobry, W dniu 21.01.2025 r. zwróciłam do sklepu stacjonarnego Nike Annopol bluzę o wartości 132,99 zł. Według informacji kasjerki zwrot środków na moje konto miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Dziś mija 21. dzień roboczy, a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Skontaktowałam się ze sklepem, gdzie podano mi adres e-mail nikeemea.consumerservice@nike.com, na który miałam zgłosić sprawę zwrotu środków. Wysłałam wiadomość, lecz do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. Udałam się do sklepu po pomoc i rozmawiałam z liderem sklepu, panem [dane usunięte przez moderatora]z Nike Annopol. Wysłałam do niego e-mail na adres [dane usunięte przez moderatora] – miał sprawdzić sytuację, jednak nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Ponownie skontaktowałam się z infolinią Nike, gdzie poinformowano mnie, że ponieważ był to zakup stacjonarny, sprawą powinien zająć się sklep. Po kolejnym kontakcie z Nike Annopol powiedziano mi, że nie mogą mi pomóc i mam pisać do skutku na adres nikeemea.consumerservice@nike.com. Mimo licznych prób kontaktu nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Czuję się zlekceważona i pozbawiona należnego zwrotu środków. Co mogę zrobić w tej sytuacji?


Wiadomości [1]

2025-02-18 godz: 22:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]