- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamówiłam 14.10.25 produkt z odbiorem w sklepie następnego dnia roboczego, minął tydzień zero informacji o doręczeniu w aplikacji mam informację „w doręczeniu”, nie można się dodzwonić opisałam na czacieni meilowo problem prośbę o zwór i anulację zero informacji zwrotnej (czytaj więcej)
Zamówienie złożone przez aplikację ZARA ,opłacone w dniu 7 października 2025. Towar miał być dostarczony 10 października 2025. Od tego czasu cisza,brak zamówienia,brak zwrotu kosztów. 5 rozmów telefonicznych z Obsługą klienta,4 wiadomości na czacie, jeden mail wysłany na contact.pl@zara.com Brak odpowiedzi.Brak towaru i pieniędzy.(czytaj więcej)
W dniu 07.09.2023 złożyłem do przedsiębiorcy reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową wraz z żądaniem naprawy lub zwrotu kosztu żaluzji wraz z montażem. Pismo wraz ze zgłoszeniem przesłano na adresy e-mail: biuro@bestpol.eu, patrycja@bestpol.eu Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a sama firma jest nieuchwytna i nie można się z nim skontaktować. Również miejsce prowadzenia działalności jest niedostępne i nie posiadam innych możliwości kontaktu z firmą.(czytaj więcej)
Rozerwanie materialu na zgieciach w obu butach.Przyczyny sprawy j.w do zdarzenia doszlo podczas chodzenia.Sprawa zgloszona w sklepie eObuwie Katowice Silesia City Center.Odpisali mi brak odpowiedniej konserwacji i uszkodzenia w wyniku intensywnego chodzenia.Buty firmy The North Face za kwote 499,99zł.(czytaj więcej)