Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-05-30 godz: 17:17
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie skrzynki na koperty na ślub

Zamówiłam 20 kwietnia 2025 personalizowaną skrzynkę na koperty na ślub oraz odrazu ją opłaciłam. Jedyna jaką informacje dostałam od sklepu internetowego 21 kwietnia czyli dzień po złożeniu zamówienia, że zostało ono przyjęte do realizacji a że zamówiłam rękodzieło więc też również wyczytałam jak i zostałam poinformowana, że czas realizacji to 21 dni roboczych i po tej wiadomość kontakt z firmą urwał się całkowicie. Cierpliwie czekałam gdy minęło 23 dni robocze postanowiłam napisać e-mail do tej firmy po czym nie dostałam żadnej informacji zwrotnej. Odczekałam kolejnych 5 dni roboczych i ponowiłam wiadomość mailową. Do tej pory cisza ze strony sklepu internetowego a minęło już 28 dni roboczych. Martwi mnie ta cisza z ich strony i zero jakiekolwiek kontaktu aby się dogadać. Oczekiwałabym od nich po prostu zwrotu pieniędzy w wysokosci 175 złoty jakie zapłaciłam za tą skrzynkę. (czytaj więcej)

2025-05-30 godz: 11:21
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem środków

W dniu 6 maja firma Stone Skirts przyjęła mój zwrot zamówionej sukienki. Dostałam informację, że zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni. Po 14 dniach pieniędzy nie było na koncie. Po skontaktowaniu się z firmą dostałam informację o ich problemach logistycznych (“ Zgodnie z regulaminem, zwroty realizujemy do 14 dni, jednak w ostatnim czasie mierzymy się z pewnymi opóźnieniami operacyjnymi, które wynikają z dużej liczby zamówień i zwrotów oraz wewnętrznych problemów technicznych”) W dniu 28 maja wysłałam mailowo do firmy Stone Skirts przedsądowe wezwanie do zapłaty, w którym nalegałam na natychmiastowy zwrot środków. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu środków na konto.(czytaj więcej)

2025-05-29 godz: 18:54
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu za błędnie zrealizowane zamówienie

19 lutego 2025 roku kupiłem w sklepie dobreinstrumenty.pl produkt Nauszniki Thomann K10 za kwotę 150,99 z wliczoną przesyłką. Sprzedawca błędnie zrealizował zamówienie i przesłał błędny model nauszników. Poinformowałem sprzedawcę o błędzie w realizacji oraz o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca otrzymał towar 05.03.2025 r. Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu wpłaconych środków, pomimo wielokrotnych ponagleń.(czytaj więcej)

2025-05-29 godz: 16:49
Od
avatar-urlB.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

23.02.2025 roku zamówiłam w sklepie Haia.pl sukienkę za 139,99 PLN. Sukienka dotarła inna niż zamówiłam. Napisałam maila, odpisali, żeby odesłać i wysłać zdjęcia. 3.03.2025 odesłałam sukienkę oraz wysłałam zdjęcia, o które prosili mailem. Niestety zwrot pieniędzy nie dotarł, a firma przestała odpisywać na maile. Oczekuję zwrotu pieniędzy 162,99 PLN (łącznie z kosztami wysyłki -23,00PLN, ponieważ zwrot był z powodu ich pomyłki. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >