- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Firma nie wysyła towaru i nie oddaje pieniędzy za niedostarczony towar.(czytaj więcej)
w dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.Jura(czytaj więcej)
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie zakupu oraz zwrotu towaru W butiku Fashion Style zakupiłam sukienkę za kwotę 179 zł , którą chciałam odesłać następnego dnia. Niestety, właścicielka nie zgodziła się na tak szybką wysyłkę i poprosiła, abym odesłała towar dopiero za tydzień. Postąpiłam zgodnie z jej instrukcjami i wysłałam sukienkę tydzień później. Niestety, mimo upływu 14 dni, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Codziennie staram się interweniować, jednak jestem zbywana i nie otrzymuję żadnej reakcji. Obawiam się, że jestem jedną z wielu osób, które zostały oszukane w ten sposób. Bardzo proszę o Państwa pomoc w tej sprawie. Liczę na reakcję i wsparcie, aby móc odzyskać swoje pieniądze. Dziękuję z góry za poświęconą uwagę. (czytaj więcej)
W dniu 7 lipca 2024 dokonałem zamówienia w sklepie internetowym Bricomarche. Był to parasol ogrodowy wartości 179pln, za który zapłaciłem od razu za pomocą BLIK. Sklep realizujący - Bricomarche Sulechów, ul. Południowa 5A. W dniu 08.07.2024 zamówienie zostało anulowane przez sklep "z powodu błędu systemowego" z adnotacją, że środki zostaną zwrócone w ciągu dni 14. Termin ten przeminął, próbowałem kontaktować się z firmą poprzez dedykowany formularz zamieszczony na stronie - brak odpowiedzi. Proszę zwrócić mi moje pieniądze, nadmieniam że nie jest to zwrot czy rezygnacja z zakupu tylko zamówienie zostało ANULOWANE PRZEZ SKLEP z powodu błędu to dlaczego zapłacona kwota jest przetrzymywana przez tak długi okres?(czytaj więcej)