- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Szanowni Państwo, Niniejszym zgłaszam sprawę naruszenia moich praw jako konsumenta w związku z zakupem zegarka Armand Nicolet MH2 (A640A-GR-P140MR2) za pośrednictwem platformy Catawiki od sprzedawcy Natalia Irshyna / Artemwatch, Aleja Armii Krajowej 45, Wrocław 50-541. Po otrzymaniu przesyłki natychmiast zauważyłem otarcia na zewnętrznej stronie brązowego, skórzanego paska. Zegarek był nowy i nienoszony, a wskazane uszkodzenia nie mogły powstać podczas transportu. Od razu zgłosiłem reklamację do sprzedawcy i do Catawiki. Sprzedawca początkowo proponował upust 30 € oraz wymianę paska na inny w zupełnie innym kolorze – co odrzuciłem. Następnie przyznał, że jest to wada fabryczna paska, kontaktował się z dystrybutorem i zaproponował przesłanie nowego paska. Nie zgodziłem się na wymianę, ponieważ domagam się pełnego zwrotu kosztów zakupu wraz z kosztami wysyłki, opłatą Catawiki oraz kosztami zwrotu przesyłki do sprzedawcy. Aktualnie sprzedawca odmawia uznania odpowiedzialności za wadę fabryczną i próbuje przypisać mi winę za powstanie większych uszkodzeń paska, co jest nieprawdą. Wbrew mojej woli kurier miał odebrać paczkę, jednak odmówiłem wydania przesyłki dopóki sprzedawca nie potwierdzi pisemnie swojej odpowiedzialności, zgodnie z procedurami przewoźnika (FedEx). Posiadam pełną korespondencję zarówno ze sprzedawcą, jak i z Catawiki, a także zdjęcia zegarka wykonane od razu po otrzymaniu paczki oraz zdjęcia z pakowania przesyłki. W związku z powyższym proszę o: 1. Pomoc w wyegzekwowaniu od sprzedawcy pisemnego potwierdzenia wady fabrycznej i odpowiedzialności. 2. Wymuszenie pełnego zwrotu kosztów zakupu zegarka, kosztów wysyłki, opłat platformy oraz zwrotu kosztów odesłania paczki. 3. Wsparcie w zapewnieniu, że paczka nie zostanie odebrana przez kuriera bez potwierdzenia wady przez sprzedawcę. Z poważaniem, Piotr Tucholski Tczewska 87a/2, 83-112 Rokitki Email: piotr-tucholski@wp.pl Telefon: 696 596 219 (czytaj więcej)
Chciałabym zgłosić nieuczciwe praktyki stosowane przez kwiaciarnię Kwiatowa Przesyłka, R. Chwaściński, S. Barański Sp. K. Dnia 28.08.2025 zamówiłam bukiet kwiatów za kwotę 179 zł (płatność została dokonana BLIK-iem). W opisie oferty był to średni bukiet, natomiast otrzymany produkt był znacznie mniejszy i swoim wyglądem odpowiadał raczej bukietowi w cenie 50–80 zł. Dodatkowo większość kwiatów była już zwiędła – białe kwiaty są brązowe co jednoznacznie wskazuje, że były stare i nieświeże. Z informacji znalezionych na Facebooku wynika, że nie jestem jedyną poszkodowaną osobą – istnieje grupa konsumentów, którzy również zostali oszukani w podobny sposób. Jak mogę skutecznie domagać się zwrotu środków (czy wystarczy wskazanie mojego numeru rachunku bankowego, skoro płatność była dokonana BLIK-iem)? Jakie dalsze kroki mogę podjąć, aby odzyskać pieniądze i zgłosić tę praktykę jako naruszenie praw konsumenta? Z góry dziękuję za pomoc/ Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Zamówiłam plecak dla dziecka. W dalszym ciągu nie dostałam przesyłki ani pieniędzy, numer śledzenia nie działa, sklep milczy. Zamówienie złożone 31.07.25r. Jeżeli nie otrzymam zwrotu środków w całości sprawa trafia na policję. (czytaj więcej)
We wrześniu 2024 została zainstalowana u nas mikroinstalacja fotowoltaiczna.Pominę wiele oszustw, którymi nas karmiono, napiszę tę najważniejszą. Instalacja zgłoszona do Enei pracuje od 01.2025, Po stronie firmy Sunrise Energy leżał obowiązek zgłoszenia nas do sieciowego magazynu energii w firmie ENIGA. Nie zrobili tego od razu, bo jak mówią ktoś zapomniał. Po moich interwencjach telefonicznych zgłoszenie do firmy Eniga trafiło 14.07.2025. Firma Eniga powinna wysłać do nas umowę drogą tradycyjną. Niestety do dnia dzisiejszego sie to nie zadziało. Mimo wielu ponagleń do firmy Sunrise Energy otrzymywałam widomość, że trzeba czekać. Postanowiłam sama zadzwonić do firmy ENIGA. Okazało się, że zgłoszenie faktycznie wpłynęło 14.07.2025 ale firma zgłaszająca nie dokonała obowiązującej wpłaty, by mogli z nami zawrzeć umowę. Wiadomości o braku wpłat została wysłana kilkakrotnie do Sunrise Energy począwszy od dn. 14.07.2025. Dziś nikt ode mnie nie odbiera telefonów, nie odpisują na wiadomości. Czuję , się oszukana, dlatego zwracam się z prośba o pomoc. Zainwestowaliśmy w instalację we wrześniu ubiegłego roku a nadal płacimy rachunek za energię tak jak gdyby jej nie było. Od firmy oczekuję załatwienia sprawy w tym miesiącu. Oraz jako zadośćuczynienie za starty finansowe, na które nas narazili oczekuję dołożenia paneli w ilości 4 szt. (czytaj więcej)