- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Dokonałem zakupu produktu w sklepie internetowym Livodom (Livedom). Zamówienie dotyczyło artystycznej lampy VitraFauna – motyw żółw. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem oraz zdjęciami zamieszczonymi na stronie. Jakość, materiały oraz wygląd znacząco odbiegają od oferty – w opisie wskazywano elementy metalowe i szklane, których w rzeczywistości produkt nie posiada. Dodatkowo sklep nie podał przed zakupem adresu do zwrotu, a informację o konieczności odesłania produktu do Chin przekazano dopiero po złożeniu reklamacji, mimo że firma prezentuje się jako działająca na terenie Unii Europejskiej. Na stronie sklepu znajdują się także sprzeczne informacje dotyczące procedury zwrotu – w jednym miejscu mowa jest o przekazaniu etykiety zwrotnej, w innym, że sklep nie zapewnia przedpłaconych etykiet. Takie zapisy uniemożliwiają konsumentowi świadome zapoznanie się z warunkami umowy przed zakupem. Pomimo kontaktu ze sprzedawcą reklamacja nie została uznana, a zaproponowane rozwiązania ograniczały się do częściowych rekompensat zamiast pełnego zwrotu środków. Sprawa została zgłoszona do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECC-Net), UOKiK oraz holenderskiego organu ochrony konsumentów ACM. W załącznikach wysyłam zdjęcia produktu na stronie oraz faktycznie otrzymanego.(czytaj więcej)
Dzień dobry, 2 grudnia kupiłam zabawkę dla dziecka za kwotę 299,99 zł - 319,98 razem z przesyłką. Do tej pory zabawki nie otrzymałam. Chciałabym zrezygnować z zakupu, wysyłałam już informacje do sklepu o odstąpieniu od umowy i prośbę o zwrot środków. Niestety otrzymałam odpowiedź, że przesyłka jest w drodze i nie mogą anulować zamówienia. Ponowiłam odstąpienie i znów dostałam tą samą odpowiedź. Chcę zrezygnować z tego zakupu i chciałabym otrzymać zwrot. Proszę o pomoc Z poważaniem Anna Widawska (czytaj więcej)
Prośba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w odzyskaniu należnych mi środków od sklepu internetowego Moda Catalina, którego siedziba znajduje się pod adresem: Bylew 17, 62-563 Licheń Stary. W sklepie tym zakupiłem dla mojej mamy sukienkę. Niestety produkt okazał się niezgodny z oczekiwaniami i zgodnie z obowiązującymi przepisami zwróciłem towar, prosząc o zwrot pieniędzy. Pomimo spełnienia wszystkich wymaganych procedur oraz wielokrotnych prób kontaktu, sklep nie chce dokonać zwrotu środków i ignoruje moje prośby. Dodam również, że wielokrotnie zwodzono mnie, że środki zostaną wysłane. W związku z powyższym bardzo proszę o wsparcie i wskazanie dalszych kroków lub podjęcie interwencji w celu wyegzekwowania należnego mi zwrotu pieniędzy. Z góry dziękuję za pomoc(czytaj więcej)
zamówiłem Klocki Kolekcjonerskie Butelka Jack Daniels dostawa miała być w ciągu 1-5 dni zamawiałem 8 grudnia od tamtej pory nie ma kontaktu nie wiadomo co z zamówieniem oczekuje dostarczenia przesyłki (czytaj więcej)