2024-02-13 godz: 10:53
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak usług

Witam Play przejęło firmę UPC . W firmie UPC miałem możliwość korzystania z protokołu IPV4 dzieki czemu urządzenia które zakupiłem funkcjonowały właściwie. Po zmianie operatora na PLAY urządzenia które działały pod protokołem IPV4 zaczęły zachowywać się niestabilnie. Po długim procesie namierzyliśmy przyczynę takiego zachowania urządzeń i jest ta przyczyna stosowanie obligatoryjnie protokołu IPV6 w urządzeniach PLAY. W związku z tym że okres który PLAY zaproponował do rozwiązania umowy po przejęciu UPC wynosił 14 był za krótki do oceny czy nowy dostawca usług internetowych dostarcza taka sama usługe jak poprzedni dostawca. Przed zmianą dostawcy usług internetowych zostałem poinformowany o wszystkich różnicach i zmianach oferty, niestety nowy dostawca PLAY ukrył przede mną informację o zmianie statusu protokołu IPV4 na obligatoryjny protokołu IPV6. Nieświadomy w jaki bład wprowadził mnie nowy operator PLAY zaakceptowałem nowe warunki nie wnosząc dokumentu o rozwiązaniu umowy w określonym terminie. W świetle powyższego złożyłem reklamacje z wnioskiem o rozwiązanie umowy bez naliczania kar , której nie uwzględnił nowy operator. Zgodnie z Art. 568 KC stanowi bowiem, że sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat. prosze zatem o poradę lub interwencję w mojej sprawie. Z poważaniem


Wiadomości [1]

2024-02-13 godz: 22:21
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]