Play (P4 Sp. z o.o.)

Usługi telekomunikacyjne

Usługi inne

Play (P4 Sp. z o.o.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-02-25 godz: 20:54
Od
avatar-urlP.M.
Publiczna
Otwarta

Wprowadzenie w błąd przez konmsultanta Play

Konsultant wprowadził mnie w błąd ukrywając informację ile będę płacił za WSZYSTKIE usługi a skupił się wciskając mi nową usługę z poziomu 60zł miesięcznie na 215 zł miesięcznie. Informowałem konsultanta, że kwota 215zł za WSZYSTKIE usługi jest dla mnie już maksymalna jednak konsultant uparcie skupił się że to kwota za wszystkie moje usługi (tv1, tv2, światłowód). Ostatecznie naciągnął mnie z kwoty ok 200zł /miesięcznie aż do kwoty 345zł miesięcznie wciskając telefon, który po okresie 2 lat używania starego mógł już mi przysługiwać w promocji, jak to się wyraził konsultant. Po przesłuchaniu nagrań otrzymanych od Play uważam że zostałem oszukany przez konsultanta, ponieważ za wszystkie usługi miałem płacić nie więcej niż 215 zł a w nie przekazanym nagraniu od Play była moja wyrażona wola, że nie jestem w stanie płacić więcej niż 215 zł za WSZYSTKIE usługi a nie za usługi telekomunikacyjne. Nawet w otrzymanych nagraniach wyrażałem obawę czy przypadkiem to nie jest pomyłka, czy nie będę więcej płacił niż 215zł. Dzwonienie do klienta w momencie gdy jestem w pracy, lub w samochodzie lub w pociągu jest kompletnie nie etyczne, ponieważ nie ma możliwości skupienia się nad ofertą i nie dosłyszałem, iż oferta dotyczy usług telekomunikacyjnych a nie wszystkich. Poza tym nie zostałem poinformowany przez konsultanta co to są usługi telekomunikacyjne i co w skład tych usług wchodzi. Chcę oddać wciśnięty telefon iPhone 13, ponieważ nie było moim celem odebranie go na tak wysokim poziomie cenowym z poziomu faktur ok 200 zł do 345 zł! Proszę podać adres do odesłania tego telefonu. Oczekuję odbioru telefonu i powrotu do usług na poziomie 215 zł maksymalnie za wszystkie usługi i więcej nie wprowadzanie klientów w błąd.(czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 18:46
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Rozwiązana

Pakiet HBO I NETFLIX - dodatkowe opłaty

W trakcie przedłużania umowy Doradcą dołożył mi pakiet HBO I Netflix nie informując mnie że wiąże się on z opłatą ponad 200 zł za miesiąc. Nie aktywowałam pakietu bo go nie potrzebowałam ale również nie wypowiedziałam. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam FV z kwota 291 zł zamiast 85 zł. Play nie był zainteresowany polubownym załatwieniem sprawy, pomimo moich reklamacji - uważają że wszystko jest po ich stronie super.(czytaj więcej)

2024-02-15 godz: 09:23
Od
avatar-urlD.J.
Publiczna
Otwarta

Nie uczciwy sprzedawca

Dnia 28.12.2023r przedłużałam umowę w salonie Play ul. Opieńskiego1 60-685 Poznań.Pan Aleksander Frączak poinformował mnie że otrzymam kartę do tableta bo jest taka promocja. Powiedziałam mu że nie posiadam tableta i nie chcę tej karty , na co on powiedział że musi mi to dać że to nie zmieni moich rachunków , że zapłacę około 9zł za aktywacje i to wszystko. Dnia 09.01.2024 otrzymałam rachunek na 136,11zł. Do tej pory płaciłam 79,95zł. Zgłosiłam reklamację nr 294048382 otrzymałam odmowę i zgłosiłam ponowną reklamację nr294659160 i ponowna odmowa. Czuję się oszukana i narażona na koszt yponad 40zł miesięcznie przez dwa lata za coś czego nie potrzebuję i wyraźni to powiedziałam sprzedawcy(czytaj więcej)

2024-02-14 godz: 18:33
Od
avatar-urlK.Ł.
Publiczna
Rozwiązana

Stosowanie praktyk monopolistycznych

Usługi telewizyjne (w dużej części) dostępne wyłącznie w sieci Play. W przypadku zmiany miejsca pobytu brak możliwości korzystania z usług tv jeżeli dostępna jest inna sieć, nawet wtedy gdy posiadam stacjonarną sieć w Play. To powinno być inaczej rozwiązane jak choćby w Netflix.Niestety już w reulaminie oferty szczegółowej Telewizja Max 13 programów jest dostępna jedynie w sieci Play. Zgłaszałem ten problem w biurze obsługi klienta ale bez skutku. Uważam , że skoro wykupiłem pakiet usług tv a nawet sieć stacjonarną w Play to dostęp do wszystkich opłacanych programów powinien być zagwarantowany.(czytaj więcej)

2024-02-13 godz: 10:53
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak usług

Witam Play przejęło firmę UPC . W firmie UPC miałem możliwość korzystania z protokołu IPV4 dzieki czemu urządzenia które zakupiłem funkcjonowały właściwie. Po zmianie operatora na PLAY urządzenia które działały pod protokołem IPV4 zaczęły zachowywać się niestabilnie. Po długim procesie namierzyliśmy przyczynę takiego zachowania urządzeń i jest ta przyczyna stosowanie obligatoryjnie protokołu IPV6 w urządzeniach PLAY. W związku z tym że okres który PLAY zaproponował do rozwiązania umowy po przejęciu UPC wynosił 14 był za krótki do oceny czy nowy dostawca usług internetowych dostarcza taka sama usługe jak poprzedni dostawca. Przed zmianą dostawcy usług internetowych zostałem poinformowany o wszystkich różnicach i zmianach oferty, niestety nowy dostawca PLAY ukrył przede mną informację o zmianie statusu protokołu IPV4 na obligatoryjny protokołu IPV6. Nieświadomy w jaki bład wprowadził mnie nowy operator PLAY zaakceptowałem nowe warunki nie wnosząc dokumentu o rozwiązaniu umowy w określonym terminie. W świetle powyższego złożyłem reklamacje z wnioskiem o rozwiązanie umowy bez naliczania kar , której nie uwzględnił nowy operator. Zgodnie z Art. 568 KC stanowi bowiem, że sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat. prosze zatem o poradę lub interwencję w mojej sprawie. Z poważaniem(czytaj więcej)

2024-02-09 godz: 09:06
Od
avatar-urlB.S.
Publiczna
Otwarta

Rekompensata za brak usługi

Od 02.01.2024 do 26.01.2024 miałem 8% lub brak usługi. Trzykrotnie był umówiony technik-nie pojawił się ani razu. Nie można było pracować. Za takie utrudnienia otrzymałem 19,66 PLN rekompensaty. To jest kpina! Oczekuję pełnej rekompensaty za te okres.(czytaj więcej)

2024-02-07 godz: 13:01
Od
avatar-urlB.S.
Publiczna
Rozwiązana

Dostarczenie telefonu z ukrytą wadą

W dniu 20.09.2023 podpisałem umowę na zakup dwóch telefonów Samsung A34 oraz dokupiłem usługę serwisową, po prawie trzech miesiącach podczas ładowania jeden z telefonów uszkodził się - zadzwonił telefon, próbowałem go odebrać i zauważyłem pęknięty ekran. Niezwłocznie postanowiłem skorzystać z zakupionej usługi Serwis Urządzenia które zostało mi doradzone jako najlepsza opcja zabezpieczenia telefonu przed uszkodzeniem. Po niedługim czasie otrzymałem decyzję z serwisu próbującą wymusić na mnie dopłatę za "uszkodzenie płyty głównej", serwis argumentowałto faktem że urządzenie gubi zasięg - w zasadzie mogłoby się to zgadzać, telefon od początku miewał problemy z zasięgiem aczkolwiek korzystam z usługi wifi calling która skutecznie przeciwdziała takim problemom (mieszkam w miejscu gdzie żaden z operatorów nie zapewnia wystarczająco dobrego zasięgu więc przywykłem do problemów z zasięgiem), napisałem w tej sprawie reklamację wskazując że to firma Play odpowiada za uszkodzoną płytę główną - telefon dotarł do mnie już z tym problemem. Okazało się, że firma która miała zapewnić naprawę urządzenia zmieniła swoją decyzję i tym razem stwierdziła, że telefon się losowo wyłącza - nie jest to prawdą, nawet pęknięty telefon jeszcze działał, mogłem odbierać połączenia za pomocą słuchawek bluetooth, mogłem nim robić zdjęcia - wyświetlacz nie reagował na dotyk i był pęknięty w jednym miejscu, poza tym telefon był w idealnym stanie co wyklucza mój błąd w zakresie posługiwania się urządzniem. Play oczywiście problemu nie widzi, nie raczył odpowiedzieć w ciągu 14 dni na pismo zawierające reklamację z tytiłu rękojmi, usuwając w miedzyczasie zgłoszenia z aplikacji Play24. Po złożeniu pisma w sprawie zgłoszenia się odnalazły aczkolwiek Play dalej nie poczuwa się do winy zrzucając odpowiedzialnośc na firmę zewnętrzną (tu trzeba zaznaczyć że całośc umowy jest podpisana z firmą Play, natomiast firma twierdzi inaczej i że to z firmą DIgital Care mam wyjaśniać wszelkie problemy). Jest to jawne działanie na szkodę klienta i próba zmycia odpowiedzialności - firma Digital Care nie naprawi telefonu bez dopłaty bo jest uskodzona płyta główna, firma Play nie naprawi płyty głółwnej bo nie widizeli telefonu (mimo że teleofn znajduje się podobno w autoryzowanym serwisie i to z niego powinni zaczerpnąć informację jak wygląda sprawa telefonu, co się z nim dzieje i jak wygląda usterka). W sprawie inteweniuje również rzecznik praw konsumenta a ja rozważam proces cywilny przeciwko firmie Play, nie może być tak że duży operator stosuje kruczki w umowach aby świadczyć usługę wybiórczej naprawy (uszkodzenie płyty głównej dyskwalifikuje bezpłatną naprawę, serwis może taką usterkę stwierdzić w przypadku każdego urządzenia bo skąd niby klient ma mieć możliwosć weryfikacji stanu rzeczy) tym samym pobierając co miesiąc opłatę 20zł (są też droższe wersje usługi za ok. 30zł/msc), tym samym klient płaci dodatkowy abonament za usługę z której nie jest w stanie korzystać a operator na spółkę z zewnętrzną firmą kasują sobie kokosy(czytaj więcej)

2024-01-20 godz: 01:42
Od
avatar-urlL.S.
Publiczna
Rozwiązana

Usługa telewizji

Usługa tv od początku podłączenia działa nie prawidłowo zacina się zawiesza wyrzuca podczas oglądania do ekranu tytułowego. Na swój koszt musiałem wymieniać modem tv 3 razy i po zgłoszeniu żeby zwrócili za te koszta pieniądze jest brak odpowiedzi z ich strony. Zgłosiłem im sprawę i nic z tym nie robią wysyłałem im dane i filmy na adres ale nic nie potrafią zrobić chce z ich strony polubownego rozwiązania umowy plus zwrot pieniędzy za usługę tv która nie działa prawidłowo od początku (czytaj więcej)

2024-01-16 godz: 17:37
Od
avatar-urlZ.A.
Publiczna
Rozwiązana

Nieuczciwa praktyka

Zawyżenie faktury z 55 zł na 80 zł. Oczekuje powrotu do kwoty 55 zł miesięcznie.(czytaj więcej)

2024-01-16 godz: 13:50
Od
avatar-urlA.P.
Publiczna
Rozwiązana

283487526,291734651,294234366

Od września 2023 roku toczę z firmą Play walkę reklamacyjną dotyczącą jakości łącza internetowego w moim mieszkaniu. We wrześniu po przedłużeniu umowy dotyczącej usług internetowych został wymieniony mi ruter WiFi, który w mojej ocenie nie działa prawidłowo. Pierwsze zgłoszenie nastąpiło już po około 2 tygodni od wymiany sprzętu. Problem polegał na fakcie iż po włączeniu sprzętu mój telewizor,który jest również stosunkowo nowy, nie posiadał głosu. Po interwencji został.mi zaproponowanany sposób aby wyłączyć i włączyć ponownie ruter WiFi jak i modem od telewizji. Owszem pomogło. Tylko tego miejsca sytuacji jest sporo odkąd mam zamontowany nowy ruter i modem. Do tego na łączach modem -kabel od telewizora jest bardzo często problem z stałym łączem internetowym. Tzn w trakcie korzystan8a z telewizji dochodzi kilkukrotnie do zerwania połączenia. Abym mogła spokojnie korzystać z usług za które place muszę na nowo resetować modem bądź odłączać i podłączać na nowo internet . Dla mnie jako konsumenta jest to nie wygodne gdy podczas oglądania jakiego kolwiek programu jest mi to wielokrotnie przerywane. W grudniu był u mnie technik, który na kilka minut podłączył swój sprzęt i stwierdził że wszystko jest w porządku. Mimo iż ja się w dalszym ciągu nie zgadzam z tym technik poinformował mnie abym udała się do salony Play w celu wymiany rutera WiFi na nowy. Tak także uczyniłam. I po raz kolejny dostałam odmowną odpowiedź gdyż dla firmy Play wszystko jest w najlepszym stanie. Posiadam filmy i zdjęcia w jaki sposób łącze jest przerwane i ile razy to miało miejsce. Spór toczę już przeszło 5 miesięcy. W dniu dzisiejszym również odwołałam się od kolejnej odmowy reklamacyjnej firmy Play gdyż w dalszym ciągu problem się pojawią u nie został on rozwiązany. Oczekuje sprawdzenia od firmy Play co jest powodem ciągłego przerwania łącza bardzo dokładnie, bo mogą to być problemy z uszkadzonym modemem bądź np z przerwanym gdzieś kablem ,którego ja nie widzę. (czytaj więcej)