- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiony ekspres do kawy RAVEN EER001B, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, serwis odesłał ekspres twierdząc, że jest sprawny, oraz nie mogą odtworzyć płyty DVD, ekspres dalej nie nagrzewa się, przez co nie można zaparzyć kawy, a także serwis według mnie celowo uszkodził ekspres, ponieważ teraz ekspres nie chce się nawet włączyć przyciskiem, ponieważ nie zaskakuje, co jest praktycznie niemożliwe, aby ta wada powstała w transporcie, wskazuje to na nieuczciwe praktyki serwisu RAVEN, a Państwa obojętność na kolejne reklamacje, nie zachęca mnie do polecania sklepu, i dalszych zakupów, mimo już tak długiej współpracy. Proszę o kontakt celem przekazania dokumentacji, iż ekspres nie działa, i najchętniej wymiany na sprawny ekspres, w ostateczności naprawy, czy zwrotu pieniędzy. Podaję jeszcze numer zamówienia: Zamówienie 20877170/2023