"EURO - NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Usługi inne

"EURO - NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Rozwiązana

Wyjaśnienia opóźnienia reklamacji -Saturator

Proszę o wyjaśnienie opóźnienia reklamacji saturatora Philips, Numer zgłoszenia: 7310736724, towar został odebrany 11.01.2024, pierwszy raz zdarza mi się, aby towar był na reklamacji dłużej, niż 3 tygodnie, ze względu iż minęło 14 dni, i nie dostałem żadnych informacji, rozumiem iż reklamacja została uznana, zatem mam pytanie kiedy dostanę naprawiony produkt? (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Odrzucona reklamacja zepsutego ekspressu.

Zakupiony ekspres do kawy RAVEN EER001B, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, serwis odesłał ekspres twierdząc, że jest sprawny, oraz nie mogą odtworzyć płyty DVD, ekspres dalej nie nagrzewa się, przez co nie można zaparzyć kawy, a także serwis według mnie celowo uszkodził ekspres, ponieważ teraz ekspres nie chce się nawet włączyć przyciskiem, ponieważ nie zaskakuje, co jest praktycznie niemożliwe, aby ta wada powstała w transporcie, wskazuje to na nieuczciwe praktyki serwisu RAVEN, a Państwa obojętność na kolejne reklamacje, nie zachęca mnie do polecania sklepu, i dalszych zakupów, mimo już tak długiej współpracy. Proszę o kontakt celem przekazania dokumentacji, iż ekspres nie działa, i najchętniej wymiany na sprawny ekspres, w ostateczności naprawy, czy zwrotu pieniędzy. Podaję jeszcze numer zamówienia: Zamówienie 20877170/2023 (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Niesprawny Ekspress

Proszę o naprawę, lub wymianę ekspresu do kawy RAVEN EER001B, ponieważ po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, proszę o naprawę, bądź wymianę Ekspresu, i wyciągnięcie konsekwencji do nieuczciwego serwisu.(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Uszkodzony klimatyzator OLEOLE

Reklamacja została odrzucona, ze względu na uszkodzenia fizyczne, które istniały już przy przyjęciu zamówienia 12 września, w którym to 1 raz reklamowałem produkt, ze względu iż nie działała sprężarka, ponieważ nie chłodził, była to reklamacja Numer zgłoszenia: 7310144150, po czym odwołałem się od tej reklamacji w Numer zgłoszenia: 7310245715, która również została odrzucona, ponieważ towar został przekazany od razu od serwisu producenta, który również odrzucił reklamację, ze względu na uszkodzenia mechaniczne, które pogłębiały się, z każdą odsyłaną i nadawaną paczką. W dniu dzisiejszym opisuję sprawę, jeszcze raz i zgłaszam relamację Numer zgłoszenia: 7310821012 i żądam zwrotu pieniędzy, ze względu iż nie otrzymałem produktu działającego i zgodnego z opisem, zawartej umowy. (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja Towaru

Zamówiłem telefon powystawowy od firmy OleOle. Po otwarciu i włączeniu telefonu dotyk ekranu działał bardzo słabo oraz był problem z ładowaniem , które również praktycznie nie działało. Tego samego dnia, którego otrzymałem telefon od kuriera została złożona reklamacja . Wyraziłem zgodę na wymianę telefonu bądź naprawę usterki. Po wysłaniu telefonu na reklamację dopiero po 2 tygodniach dostałem informację zwrotną, że reklamacja nie zostaje uznana ponieważ wynika ona ze złego użytkowania telefonu co jest śmieszne gdyż nie miałem nawet okazji korzystać z tego telefonu. Kolejną sprawą jest , że informacja zwrotna , którą dostałem dopiero po 2 tygodniach wyklucza zwrot towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Dzwoniąc na infolinie aby dowiedzieć się czegoś więcej dostałem jedynie informację , że uszkodzony telefon wraca do mnie i mogę zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta bądź odesłać go ponownie na reklamację lecz nie wiadomo czy zostanie ona uznana. Bardzo zawiodłem się na firmie ponieważ zamawiałem wcześniej inne towary z tej firmy i było wszystko ok. Oczekuję od firmy, że staną na wysokości zadania i rozwiążą tą sprawę poprzez naprawę bądź rozwiązanie umowy , gdyż nie zamierzam płacić za uszkodzony telefon, którego nie uszkodziłem. (czytaj więcej)