- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"EURO - NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Proszę o wyjaśnienie opóźnienia reklamacji saturatora Philips, Numer zgłoszenia: 7310736724, towar został odebrany 11.01.2024, pierwszy raz zdarza mi się, aby towar był na reklamacji dłużej, niż 3 tygodnie, ze względu iż minęło 14 dni, i nie dostałem żadnych informacji, rozumiem iż reklamacja została uznana, zatem mam pytanie kiedy dostanę naprawiony produkt? (czytaj więcej)
Zakupiony ekspres do kawy RAVEN EER001B, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, serwis odesłał ekspres twierdząc, że jest sprawny, oraz nie mogą odtworzyć płyty DVD, ekspres dalej nie nagrzewa się, przez co nie można zaparzyć kawy, a także serwis według mnie celowo uszkodził ekspres, ponieważ teraz ekspres nie chce się nawet włączyć przyciskiem, ponieważ nie zaskakuje, co jest praktycznie niemożliwe, aby ta wada powstała w transporcie, wskazuje to na nieuczciwe praktyki serwisu RAVEN, a Państwa obojętność na kolejne reklamacje, nie zachęca mnie do polecania sklepu, i dalszych zakupów, mimo już tak długiej współpracy. Proszę o kontakt celem przekazania dokumentacji, iż ekspres nie działa, i najchętniej wymiany na sprawny ekspres, w ostateczności naprawy, czy zwrotu pieniędzy. Podaję jeszcze numer zamówienia: Zamówienie 20877170/2023 (czytaj więcej)
Proszę o naprawę, lub wymianę ekspresu do kawy RAVEN EER001B, ponieważ po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, proszę o naprawę, bądź wymianę Ekspresu, i wyciągnięcie konsekwencji do nieuczciwego serwisu.(czytaj więcej)
Reklamacja została odrzucona, ze względu na uszkodzenia fizyczne, które istniały już przy przyjęciu zamówienia 12 września, w którym to 1 raz reklamowałem produkt, ze względu iż nie działała sprężarka, ponieważ nie chłodził, była to reklamacja Numer zgłoszenia: 7310144150, po czym odwołałem się od tej reklamacji w Numer zgłoszenia: 7310245715, która również została odrzucona, ponieważ towar został przekazany od razu od serwisu producenta, który również odrzucił reklamację, ze względu na uszkodzenia mechaniczne, które pogłębiały się, z każdą odsyłaną i nadawaną paczką. W dniu dzisiejszym opisuję sprawę, jeszcze raz i zgłaszam relamację Numer zgłoszenia: 7310821012 i żądam zwrotu pieniędzy, ze względu iż nie otrzymałem produktu działającego i zgodnego z opisem, zawartej umowy. (czytaj więcej)
Zamówiłem telefon powystawowy od firmy OleOle. Po otwarciu i włączeniu telefonu dotyk ekranu działał bardzo słabo oraz był problem z ładowaniem , które również praktycznie nie działało. Tego samego dnia, którego otrzymałem telefon od kuriera została złożona reklamacja . Wyraziłem zgodę na wymianę telefonu bądź naprawę usterki. Po wysłaniu telefonu na reklamację dopiero po 2 tygodniach dostałem informację zwrotną, że reklamacja nie zostaje uznana ponieważ wynika ona ze złego użytkowania telefonu co jest śmieszne gdyż nie miałem nawet okazji korzystać z tego telefonu. Kolejną sprawą jest , że informacja zwrotna , którą dostałem dopiero po 2 tygodniach wyklucza zwrot towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Dzwoniąc na infolinie aby dowiedzieć się czegoś więcej dostałem jedynie informację , że uszkodzony telefon wraca do mnie i mogę zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta bądź odesłać go ponownie na reklamację lecz nie wiadomo czy zostanie ona uznana. Bardzo zawiodłem się na firmie ponieważ zamawiałem wcześniej inne towary z tej firmy i było wszystko ok. Oczekuję od firmy, że staną na wysokości zadania i rozwiążą tą sprawę poprzez naprawę bądź rozwiązanie umowy , gdyż nie zamierzam płacić za uszkodzony telefon, którego nie uszkodziłem. (czytaj więcej)