- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
We wrześniu 2023 postanowiłem przenieść swój numer z Plusa do T- MOBILE, umowa z Plusem kończy mi się dopiero w Marcu 2024 więc wiedziałem, że jest jeszcze za wcześnie na przenosiny ale konsultant w T - Mobile powiedział, że jak Plus odrzuci próbę przeniesienia to oni będą ją ponawiać do skutku bo mają podpisaną przeze mnie umowę i moje działania w tym celu nie będą już potrzebne. Okazało się jednak, że nie byli wstanie ponowić procedury przeniesienia bez mojego udziału i nie raczyli mnie o tym poinformować co zaskutkowalo uruchomieniem numeru tymczasowego który został mi przypisany do urządzenia które zakupiłem w T Mobile. A warunki przeniesienia mojego numeru miały być następujące: - abonament miał ruszyć w Marcu 2024 jak skończy mi się abonament w Plusie - miał być rok gratis czyli do Marca 2025 - abonament miał wynosić 69,99zl - oraz 140zl rata za Samsunga S23 A skończyło się tym, że od listopada płacę dwa abonamenty, jak Mój numer zostanie przeniesiony w Marcu to Okazało się, że nie będzie żadnego miesiąca gratis... Tak więc jest to dalekie od tego jak miało wyglądać ale oczywiście konsultant umywa ręce mówi, że on nic takiego nie pamięta itd. Umowa ustna to też umowa więc powinna być wiążącą a tu przez zaniedbanie pracownika muszę płacić dwa abonamenty i zostałem oszukany na rok gratis czyli 69,99 x 12 = 840zl. Oczywiście składałem reklamację ale nic nie dało się więcej uzyskać bo konsultant nagle dostał amnezji... To jest zwykle oszustwo i naciąganie ludzi. Oczekuję, że T Mobile wyzeruje mi wszystkie niesłuszne naliczone płatności oraz domagam się roku gratis tak jak było obiecane przez konsultanta