T-Mobile Polska S.A.

Usługi telekomunikacyjne

T-Mobile Polska S.A.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-08-06 godz: 14:46
Od
avatar-urlK.Z.
Publiczna
Zamknięta

Zasięg sieci

Chcę wyjaśnienie dlaczego jest słaby zasięg 4g LTE i dlaczego co miesiąc po parę złotych z konta T-Mobile mi znika mam bezpłatne usługi i tylko jeden płatny pakiet 39zl oczekuje zwrot nadpłaty doładowania konta(czytaj więcej)

2024-08-04 godz: 09:10
Od
avatar-urlK.Z.
Publiczna
Zamknięta

Słaba jakość internetu 4g lte

Słaba jakość internetu 4g lte(czytaj więcej)

2024-01-30 godz: 21:33
Od
avatar-urlG.R.
Publiczna
Rozwiązana

Przeniesienia numeru

We wrześniu 2023 postanowiłem przenieść swój numer z Plusa do T- MOBILE, umowa z Plusem kończy mi się dopiero w Marcu 2024 więc wiedziałem, że jest jeszcze za wcześnie na przenosiny ale konsultant w T - Mobile powiedział, że jak Plus odrzuci próbę przeniesienia to oni będą ją ponawiać do skutku bo mają podpisaną przeze mnie umowę i moje działania w tym celu nie będą już potrzebne. Okazało się jednak, że nie byli wstanie ponowić procedury przeniesienia bez mojego udziału i nie raczyli mnie o tym poinformować co zaskutkowalo uruchomieniem numeru tymczasowego który został mi przypisany do urządzenia które zakupiłem w T Mobile. A warunki przeniesienia mojego numeru miały być następujące: - abonament miał ruszyć w Marcu 2024 jak skończy mi się abonament w Plusie - miał być rok gratis czyli do Marca 2025 - abonament miał wynosić 69,99zl - oraz 140zl rata za Samsunga S23 A skończyło się tym, że od listopada płacę dwa abonamenty, jak Mój numer zostanie przeniesiony w Marcu to Okazało się, że nie będzie żadnego miesiąca gratis... Tak więc jest to dalekie od tego jak miało wyglądać ale oczywiście konsultant umywa ręce mówi, że on nic takiego nie pamięta itd. Umowa ustna to też umowa więc powinna być wiążącą a tu przez zaniedbanie pracownika muszę płacić dwa abonamenty i zostałem oszukany na rok gratis czyli 69,99 x 12 = 840zl. Oczywiście składałem reklamację ale nic nie dało się więcej uzyskać bo konsultant nagle dostał amnezji... To jest zwykle oszustwo i naciąganie ludzi. Oczekuję, że T Mobile wyzeruje mi wszystkie niesłuszne naliczone płatności oraz domagam się roku gratis tak jak było obiecane przez konsultanta (czytaj więcej)

2024-01-14 godz: 11:00
Od
avatar-urlE.L.
Publiczna
Rozwiązana

Okropny internet

Zawsze byłam zadowolona z usług T-Mobile, ale do czasu. Umowę na internet mobilny podpisałam w sierpniu ubiegłego roku. Przez kilka mięsiecy wszystko było ok. Mieszkam w dużym, 300 tys mieście, a jakość usług jest na żenujacym poziomie. Internet jak dochodzi do pobierania 5mb/s to sukces. Problem zgłaszamy praktycznie codziennie! Otrzymuje odpowiedzi w stylu „Obserwujemy CHWILOWE przeciążenia sieci”. Jakie chwilowe? Tak jest cały czas! W środku dnia nie mogę korzystać normalnie z internetu! Niestety mam umowę jeszcze przez kilkanaście miesięcy, ale z chęcią bym ja zerwała. Internet na kartę od konkurencyjnej sieci jest 3 krotnie lepszy od tego z tmobile. Muszę go używać, ponieważ ten, za który MUSZĘ płacić nie działa! Czekam na odpowiedz od firmy. Mam nadzieję, że dojdziemy do jakiegoś porozumienia. (czytaj więcej)

2023-11-07 godz: 13:30
Od
avatar-urlJ.B.
Publiczna
Rozwiązana

Problem z jakością usługi

Dzień dobry, Od 26.09.2023 macie problem z przeciążeniem w mojej lokalizacji. Wiąże się to z tym, iż nie mogę chociażby sparwnie sprawdzić poczty email czy pracować z wykorzystaniem internetu. Dane ze speedtestu z dnia 07.11.2023 to download w Mb/s 0.27. Zdjęcie tego testu w załącznikach. Niestety jest to dla mnie problematyczne gdyż wykorzystuję internet do pracy. Dzięki rozmowie na infolinii mam dostać rabat na najbliższej fakturze, lecz on nie rozwiązuje dalej problemu z jakością waszej usługi. Z mojej strony są tylko dwa rozwiazania, albo państwo z waszej strony rozwiążą problem z przeciążeniem sieci w ciagu miesiąca do dwoch (od września czekam na poprawę) bądź dostanę możliwość zerwania z wami umowy bez płacenia kary umownej (w końcu problem z usługą jest po waszej stronie). Możliwe, że są jeszcze rozwiązania które możecie mi zaproponować abym mogła korzystać w dalszym ciągu z waszych usług, chętnie wysłucham.(czytaj więcej)