2024-01-30 godz: 13:25
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Rozwiązana

Odrzucona reklamacja

W dniu 21.12.2023 otrzymałem przesyłkę ze szklanym grzejnikiem. W momencie odbioru zauważyłem uszkodzenie paczki. Nie chciałem jej przyjąć ale kurier połączył mnie z dyspozytorem i ten przekonał mnie abym odebrał paczkę i jesli jest uszkodzona złożył reklamację online. grzejenik był cały potłuczony. rozpocząłem zgłoszenie reklamacji poprzez strone inpost gdzie jasno jest napisane ze mam na to 12 miesięcy. Zgłoszenie wymagało dokumentacji foto, sposobu pakowania i oświadczenia nadawcy o wartosci grzejnika. Ponieważ były świeta dostałem to wszystko w styczniu. Zrobiłem zdjęcia uszkodzeń. Komplet dokumentów w tym tych otrzymanych od nadawcy , wysłałem do Inpost poprzez formularz reklamacyjny. Odmowa przyszła z powodu braku zgłoszenia przy odbiorze, że paczka jest uszkodzona oraz wysłania zgłoszenia później niż 7 dni od doręczenia. Na stronie inpost była inna informacja z której wynikało ze mam na to znacznie więcej czasu. Dyspozytor też nie odnotował mojego zgłoszenia w chwili odbioru paczki.. cała procedura raczej była wprowadzająca w błąd Jako argument podano też ze przyjąłem paczkę bez uwag! Grzejnik był wartości 1100zł. Uważam ze inpost celowo zamieszcza błędne informacje o terminie reklamacji a potem odnosi się do paragrafu 11.7 z regulaminu usług pocztowych.


Wiadomości [1]

2024-01-30 godz: 21:57
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]