- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Inpost

13.08.2025 odbierałem przesyłkę telefon "iphone 16 pro" z paczkomatu, niestety paczka okazał się pusta, a opakowanie uszkodzone, ale nie otwarte na tyle że można by wyjąć zawartość. Składałem reklamację, ale nie została uznana. Płacę raty za w/w telefon, ale go nie posiadam. Co powinienem teraz zrobić. telefon kupiłem na firmę w sklepie mediaexpert, raty dla firm obsługuje mi leaslink. czy teraz powinienem udać się na policję i zgłosić sprawę, zgłosić sprawę do firmy finansującej ten telefon. proszę o pomoc Dodam, że nie posiuadam zdjęć opakowania. procedura rekalmacji w telefonie nie podała mi czynności - zrobienia zdjęć, tylko umieścić paczkę w paczkomacie i wysłać Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dzień dobry, kontaktuję ponieważ po raz koleiny InPost nie chce ponieść odpowiedzialności za ewidentnie uszkodzoną paczkę. Przesyłany przedmiot jest pakowany w systemową skrzynię, tzw. Systainer. Jest to wysokiej jakości sprzęt marki Festool, skrzynia wykonana z wytrzymałego materiału ABS. Nastąpiło pęknięcie w miejscu widocznego wewnątrz uszkodzenia paczki. Ponadto przedmiot wysłany w kartonie otoczonym folią stretch. Dla wyjaśnienia kupiłem kilkadziesiąt sprzętów tej firmy, większość z nich jest pakowana w sam karton, bez dodatkowych foli bąbelkowych czy foli stretch i zawsze przychodziła do mnie w nietkniętym stanie (dostarczana zarówno przez InPost jak i innych przewoźników). Bardzo proszę o doradzenie i wsparcie w temacie, uważam, że nie powinno być tak, że ewidentnie uszkodzony przedmiot i karton jest w taki sposób odrzucany przez InPost czy jakiegokolwiek przewoźnika. W załączeniu przekazuję wszystkie możliwe dane i materiały. Do tej pory dwukrotnie zostałem odbity z odmową z bardzo ogólnikowymi argumentami, które nijak mają się do rzeczywistych parametrów przesyłanego przedmiotu jak i sposobu pakowania oraz mozliwości transportowych i magazynowania, w tym piętrowania paczek w logistyce. Od firmy oczekuję zwrotu wartości przedmiotu lub rekompensaty. Jeżeli przewoźnik sobie życzy, może zabrać uszkodzony przedmiot. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
Nadaliśmy cztery paczki gabaryt C do Hiszpanii Córka podjęła studia w Madrycie i postanowiła zaufać firmie inpost i wysłała wszystkie potrzebne rzeczy w.w. firmą. Data nadania 28.08.2025. do dnia dzisiejszego nie wiadomo gdzie są paczki , infolinia opowiada totalne bzdury np. ,że otrzymali informację o doręczeniu tych paczek .Status od paru dni jest wydane do doręczenia. Na reklamacje zero odpowiedzi (czytaj więcej)
Dnia 01.04.2025 o godzinie wysłałem paczkę a dokładnie walizkę z rzeczami z Warszawy do Bergamo. Liczyłem, że do dnia 08.04 dojdzie. Dodatkowo 04.04 dzwoniłem na infolinię. Pan z infolini powiedział, że paczka jest już we Włoszech i w poniedziałek tj. 07.04 powinna dojść - niestety się przeliczyłem... jako iż w walizce znajdowały się między innymi ubrania (w tym kurtka i ciuchy na narty na które się wybierałem) dodatkowo potrzebny stabilizator rehabilitacyjny dla mojej mamy (jest po operacji stożka), perfumy, słuchawki itp.. Niestety do dnia dzisiejszego paczka jest w "drodze"(czytaj więcej)
Witam,mam problem z firmą odnośnie zwrotu kosztów i odszkodowania za niedoręczoną paczkę.Paczka miała być doręczona 13stycznia i ślad po niej zaginął,po moim telefonie i zgłoszeniu reklamacji zażądałam odszkodowania i zwrotu kosztów paczki.Oczywiście miałam czekać 14dni,po tym czasie dalej cisza po czym znowu zadzwoniłam to kazali czekać 14dni,w tym czasie dostałam maila odnośnie co było zawartością paczki (próbki perfum z Firmy Mini Flakon)koszt paczki i jakie odszkodowanie mnie satyskfacjonuje, wszystko odesłałam łącznie z nmr konta na które mają wszystko zwrócić i dalej cisza.Pisałam maila odnośnie sprawy i prośby zwrotu kosztów i nic,13 marca mija dwa miesiące paczka nadal wisi jako wydana do doręczenia,a informacji brak.Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.(czytaj więcej)
w dniu 21.11.2024r. moja paczka zwracana do sklepu Milano Butik (Tomaszów Mazowiecki) zaginęła. Pomimo dwóch składanych reklamacji InPost nie odpowiada na moje emaile .Chodzi o fakt niemożności udowodnienia jakiej wartości był towar w paczce , ponieważ paragon umieściłam w tejże przesyłce.Przesłane wiadomości ze sklepem zostały przesłane z Messengera i oświadczenie sklepu zostało przesłane i nic się nie dzieje w mojej sprawie.Wartość towaru przekraczał 1000zł.... oczekuje zwrotu wartośći całej paczki lub odnalezienia paczki.Przesłałąm też przelew jakiego dokonałam za paczkę w celu orientacyjnym.(czytaj więcej)
Chcąc skorzystać z możliwości wysyłki paczki z Hiszpanii za pośrednictwem firmy kurierskiej ich rzekomych parkomatów w Hiszpanii, poniosłem znaczne koszty wysyłając wcześniej przedmiot z Polski którego nie mogłem nadać inaczej i w innym terminie niż ten który mi pasował. Okazuje się że przesyłki z Polski do Hiszpanii nadamy bez problemu jednak problem pojawia się w drugą stronę mianowicie aby nadać przesyłkę do Polski potrzebujemy hiszpański nr telefonu. Żeby się tego dowiedzieć przeszedłem drogę przez mękę gdyż infolinia Polska nic nie wiem w temacie możliwości przesłania paczki z Hiszpanii do Polski, wszystkie pytania i rozterki kierują odrazu na infolinię hiszpańskiego operatora paczkomatów. Hiszpańska infolinia nie jest obsługiwana przez język angielski - wykonałem dwa połączenia w żadnym nie było możliwość opcji porozmawiać z kimś po angielsku. Wysłałem zatem zapytanie do supportu w języku hiszpańskim tłumaczony Przez tłumacza Google. Otrzymałem zwrotną odpowiedź kolejnego dnia po jakiś 20kilku godzinach. W Wiadomości była informacja iż wystarczy posiadanie tylko hiszpańskiego adresu e-mail tak też zrobiłem założyłem maila z hiszpańską domeną co też nie było łatwe bo tylko jeden Serwis oferuje darmowe skrzynki założyłem kolejne konto podając kolejne dane kolejny numer telefonu oczywiście z Polski prefiksem gdyż jest taki w opcji do wyboru. Weryfikacja maila przeszła bez problemu zresztą tak jak i polskim ale natomiast nie przychodzi sms weryfikującej potwierdzający numer telefonu. Wiec Kolejny raz wybrałem numer hiszpańskiego supportu z nadzieją że odbierze ktoś kto mówi po angielsku i tylko i wyłącznie dzięki temu Że pani konsultantka mówiła po angielsku powiedziała że do 24 h wyślą kod weryfikacyjny ale nie ukrywa że posiadanie polskiego numeru jest problematyczne i nie gwarantuje że taki kod przyjdzie. wiadoma sprawa kodu nie otrzymałem w określonym terminie ani późniejszym. Analizaujac Regulamin wszystkie reklamy przekopałem Facebooka i inne takie informacje w sieci nie ma nigdzie informacji o tym jaki jest wymóg posiadania konta w hiszpańskim serwisie im post jest mowa tylko i wyłącznie o tym że trzeba się zarejestrować na ich serwisie. (czytaj więcej)
Kurier stwierdził, że pod moim adresem ktoś zadecydował o odmowie przyjęcia owej paczki. Wtedy nikt nie znajdował się w mieszkaniu. Rozmawiałem z kurierem, kolejnego dnia, który stwierdził, że paczka zostanie dostarczona po 12. Oddzwoniłem ok 12 i stwierdził że ze mną nie rozmawiał, i jakiś błąd sprawił że rozpoczeła się procedura zwrotu. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że jeśli paczka rozpoczyna procedurę zwrotu już nie może do mnie wrócić. Nie zostałem jakkolwiek poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji. Moja reklamacja została odrzucona, ponadto nie otrzymałem informacji w terminie o rozpatrzeniu owej reklamacji tj. 30 dni. Z pewnością ktoś o zdrowych zmysłach spędza swój wolny czas mozolnie wybierając ok 10 produktów specjalistycznych z Aliexpress z Chin, oczekując około 2-3 tygodni licząc się z brakiem jakiekolwiek rekompensowania w przypadku nie odebrania paczki wydając około 400 zł i rezygnując z jej odebrania bo nie. Nie ma tam jakiejkolwiek informacji o tym kto i jak odmówił odebrania, godziny odwiedzin przez kuriera ani nawet pokwitowania czy potwierdzenia. Oczekuję rekompensaty pełnej kwoty za utracony i odesłany towar do CHIN (czytaj więcej)
Dzień dobry Nadałem paczę przez InPost, to była część samochodowa Mechatronika do skrzyni biegów. Paczką została uszkadzana w trakcie dostawy i ta część nie podlega naprawie. Złożyłem reklamację na stronie internetowej InPost i moją reklamację została odrzucona Czy możemy rozwiązać mój problem? (czytaj więcej)
Dnia 8.07. wysłałam, ze szpitala rehabilitacyjnego, walizkę z ubraniami poprzez firmę Inpost. Przed wysłaniem rozmawiałam z kimś z firmy telefonicznie jak mam przygotować przesyłkę. Polecono mi owinięcie walizki folią. Dodatkowo zabezpieczyłam koła od walizki taśmą szarą aby nie uległy uszkodzeniu (to była sugestia innej firmy przewozowej, z którą rozmawiałam). Przesyłkę ubezpieczyłam na kwotę 500 zł. Niestety walizka została dostarczona z rozerwaną folią i porysowana z oderwanym całkowicie jednym kołem. Zrobiłam zdjęcia szkody, sporzadziłam reklamację zamieszczając zdjęcia uszkodzenia oraz zdjęcie faktury za walizkę. Dzisiaj otrzymałam wiadomość, że reklamacja IPR12979874 została odrzucona (źle zapakowana przesyłka). Oczekuję od firmy kurierskiej przyznania się do spowodowania uszkodzenia mojej przesyłki, zwrotu kosztu zakupu walizki abym mogła zakupić nową. Zastanawiam się na końcu, po co firma przewozowa pobiera pieniądze za ubezpieczenie przesyłki?(czytaj więcej)