- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówiłem w sklepie EURO RTV AGD internetowo fotel Gamingowy Zamówienie nr 51464782/2021 z dnia 2021-03-26 Następnie odesłałem na gwarancję z tytułu gwarancji dnia 2022-04-01 (podnoszenie fotela przestało reagować) reklamacja została uznana (w moim rozumieniu gwarancja została przedłużona) następnie dnia 2024-01-08 wystąpiła ta sama wada (opuszczenie fotela przestało reagować) złożyłem gwarancję z tytułu rękojmi oraz złożyłem chęć otrzymania zwrotu gotówki za Towar nie wyraziłem zgody na naprawę otrzymałem zwrotkę z serwisu umieszczoną poniżej towar został naprawiony a w sklepie gdy dzwoniłem na infolinię powiedziano mi że reklamacja nie została uznana oraz z tytułu rekojmii nie mam możliwości zwrotu gotówki teraz fotel mam naprawiony i nie jestem w stanie złożyć reklamacji nie odesłano mi również poprzednich części i nie posiadam zdjęć poprzednich uszkodzonych części (robili je stacjonarnie w sklepie) z racji że jest to druga reklamacja chciałem zażądać zwrotu gotówki a aktualnie jest to niemożliwe gdyż stare uszkodzone części znajdują się u sprzedawcy lub serwisie