- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"EURO - NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Reklamowałem robota sprzątającego DREAME L10s Ultra. Sprzedawca sklep RTV EURO AGD odmówił mi uznania reklamacji podając, że robot został zalany. Podważyłem opinię sprzedawcy, ponieważ robot ma podajnik, z którego samoczynnie dozuje wodę. Jeżeli doszło do zalania to tylko w skutek błędu w podajniku, innej możliwości nie ma. Znalazłem na stronie internetowej RTV EURO AGD inną opinię dotyczącą reklamacji tego samego modelu robota sprzątającego i ten inny użytkownik również otrzymał odmowę naprawy z podaniem dokładnie takiego samego powodu odmowy naprawy. Uważam praktyki sklepu za nie konsumenckie. Zażądałem naprawy lub wymiany sprzętu, zażądałem przekazania do producenta, niestety sklep nie uznaje moich roszczeń i nie wystąpił do producenta. Zdaję sobie sprawę, że rozpatrzenie reklamacji należy do swobodnego uznania przedsiębiorcy. W gruncie rzeczy jest on sędzią we własnej sprawie i może działać wyłącznie w swoim interesie. W tym przypadku odmowa reklamacji nie była uzasadniona, wysłana szablonowo. (czytaj więcej)
Lodówka została naprawiona raz z tytułu gwarancji po 2 miesiącach od zakupu, w tym miesiącu to jest Marzec - po raz kolejny lodówka się zepsuła. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi jako kolejna usterka, chcę żądać wymiany sprzętu na nowy w związku z art 560 kodeksu cywilnego &1 i &3 . Czy firma może odmówic wymiany i zaproponować naprawę jeśli ja domniemam, że sprzęt jest od nowości wadliwy skoro pojawiają się usterki utrudniające oraz uniemożliwające korzystania z lodówki. (czytaj więcej)
W styczniu 2025r. kupiłam odkurzacz Tefal X force. Producent w opisie deklaruje ok. 45 minutową pracę odkurzacza. Mój działa max. 24 minuty. Dwa razy to reklamowała, jednak reklamacja została odrzucona ponieważ odkurzacz działa. Owszem działa jednak o połowę krócej niż deklaruje to producent. Jest to niezgodne że specyfikacja producenta i wprowadziło mnie w błąd. Gdybym wiedziała że odkurzacz ten pracuje tak krótko nigdy bym go nie kupiła. Ma on również funkcje mycia więc z tej opcji bez ponownego ładowanie nie mogę skorzystać. Odkurzać kosztował tylko (!!!) 1200 zł. (czytaj więcej)
W Grudniu 2024 zakupiłem słuchawki nauszne Soudcore q45 jednak po otwarciu słuchawki nie spełniały moich oczekiwań więc zgłosiłem zwrot i wysłałem Inpostem, niestety paczka została prawdopodobnie zagubiona ale po mojej interwencji do InPostu znaleźli ją i dostarczyli na magazyn Euro-net 3.01.2025 r. , kontaktowałem się z prośbą o weryfikację przyjęcia paczki czy aby na pewno są to słuchawki a nie coś innego jednak poinformowano mnie iż jak coś będzie nie tak to bezpośrednio będzie kontaktować się ze mną magazyn, minął tydzień czasu brak jakichkolwiek informacji. Ponownie się kontaktuje i dostaje informację z infolinii ,że wszystko jest w porządku i w ciągu 3 dni roboczych dostanę zwrot pieniędzy, minął ten termin zwrotu brak. Ponowny kontakt informacja iż czas jest wydłużony i że mają 14 dni na rozpatrzenie zwrotu i na 100% dostanę odpowiedź a ostatecznym terminem była data 17.01.2025. Oczywiście jak przypuszczałem nie dostałem żadnej odpowiedzi na zwrot brak jakiekolwiek kontaktu ze mną wiec ponowna próba kontaktu na infolinię, infolinia nie wie dlaczego tak jest i wysyłają monit do opiekuna paczki [dane usunięte przez moderatora]K. która się zajmuje tą sprawą i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] oraz na prośbę infolinii ma się skontaktować ze mną i to wyjaśnić. Nie liczyłem po takim czasie i widząc jak sprawa się toczy, że coś się zmieni. Po kontakcie i zgłoszeniu sprawy do UOKiKu wysłałem dnia 23.01 oficjalne pismo WEZWANIE DO ZAPŁATY gdzie infolinia informowała, że już muszą się do tego ustosunkować i oddać pieniądze oczywiście się nie ustosunkowali bo zwrotu nie otrzymałem a dnia 31.01 dostałem odpowiedz na moje pismo od Pani [dane usunięte przez moderatora]K. która odpisała iż prosi o podanie numeru przesyłki która została wysłana do nich. Nie było by to dziwne gdyby nie fakt ile to trwa oraz ,że informowałem na samym początku dostarczenia paczki 3 stycznia o jej numerze a nawet jakbym nie informował to wysyłka zwrotna była darmowa i numer został automatycznie wysłany przez stronę RTV na mój adres e-mail. Do dnia dziejącego tj. 23.02.2025 r. nie otrzymałem zwrotu pomiędzy ani jakiejkolwiek odpowiedzi lub próby kontaktu ze mną. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z czymś takim ze strony RTV euro AGD natomiast już wiem że do końca życia ja ani osoby mi bliskie już nigdy nic tam nie kupią, także ostrzegam każdego jak wyglądają praktyki tej firmy i jak próbują a raczej nie próbują załagodzić sprawy ani jej wyjaśnić pozostawiając klienta na lodzie bez pieniędzy :((czytaj więcej)
Dzień dobry. Pisze w sprawie zamówienia 103200977/2024 za 11/12/24. Paczka do mnie nie dotarła. Dodaję pełną historię przesyłki - załącznik 1 (mój profil RTVEUROAGD), załącznik_2 mojdhl.pl, zalacznik3 www.dhl.com 16/12/24 napisałem zgłoszenia o losu przesyłki przez niemożliwość odebrania z paczkomatu. (załącznik_4). 20/12/2024 Skarga napisana przez konsultanta infolinii DHL (załącznik 5) i rezygnacja z zamówienia w moj profil RTV AGD 23/12/2024 Odpowiedz Dział Obsługi Klienta DHL (załącznik 6) 16-20/12/2024- 4 kontakty z infolinia firmy DHL, z której wiadomo co paczka ma bledu w etykiecie i nie może być dostarczona do paczkomatu lub punktu odbioru, tylko kurierem 27/12/2024 Przez brak odbiorcy (załącznik 1,2) paczka wraca do nadawcy. 30/12/2024 ostatnia aktualizacja przesyłki. 21/01/2025 kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Po rozmowie otrzymałem maila od firmy DHL- Dział Obsługi Klienta Interwencje Krajowe(załącznik 7)- zgodnie nadanej informacji od DHL oni nie mogą znaleźć przesyłki. 28/01/2025 drugi kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Sprawa skierowana do reklamacji. I w tym momencie jest problem. Oddział reklamacji w jakiś sposób wyznał przesyłkę doręczoną i wystawił mi fakturę (załącznik 8). 31/01/2025 3 kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Sprawa znowu skierowana w Dział reklamacji. Dostałem dziwną odpowiedz załącznik_9(czytaj więcej)
Odebrałem laptopa który niestety miał uszkodzoną matrycę więc w ten sam dzień zgłosiłem reklamację niestety system źle zadziałał i moje zgłoszenie poszło na wadę mechaniczną a nie uszkodzenie podczas transportu więc producent nie uznał gwarancji od tego czasu czekam na laptopa i codziennie dzwonię na infolinię próbując wyjaśnić ten problem niestety cały czas otrzymuje niejasne odpowiedzi na moje pytania takie jak ponowne złożenie reklamacji lub gdzie konkretnie znajduje się laptop tak naprawdę do tej pory nic nie zrobili w kierunku uznania mojej reklamacji a mija już prawie miesiąc po mimo moich próśb i skarg dalej nie otrzymuje odpowiedzi kiedy laptop do mnie przyjdzie pomimo tego że producent ponoć odesłał go do sklepu (dalej nie wiedzą gdzie konkretnie znajduje się laptop) chciałbym żeby wymienili mój sprzęt na nowy powiewaz zapłaciłem jak za nowy lub chociaż żeby go naprawili mam dość czekania i użerania się z ludźmi z infolinii którzy nic nie wiedzą i są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]załączam też zdjęcie ze strony RTV gdzie jest jasno napisane że przesyłkę zlecili firmie dpd pomijając fakt że numer paczki się nie zgadza tą informację dostałem 05.02 a oni dalej twierdzą że nie wiedzą gdzie znajduje się laptop(czytaj więcej)
Dzień dobry, 02.01.25r. online kupiłam generator pary, po czym 03.01.25 odesłałam do firmy ich produkt, 03.01.25r. zadzwoniłam na infolinię, odstąpiłam od umowy i czekałam na zwrot pieniędzy, których do tej pory nie otrzymałam!! Opis całego zamówienia Po pierwsze generator pary przyszedł do mnie 02.01.2025 r. Urządzenie było tylko zapakowane w oryginalne opakowanie i niczym nie zabezpieczone np. dodatkowym kartonem czy folią, dlatego pudełko było przybrudzone i lekko pozaginane. Po odpakowaniu sprzętu jego stan był dobry. Po otworzeniu towaru w celu sprawdzenia jego stanu jak i sprawności do urządzenia została wlana woda. Po włączeniu generatora do prądu para nie buchała z żelazka. W tym samym dniu dzwoniłam na infolinię i zgłosiłam wadę urządzenia - w tym że jest niezdatne do użytku, gdyż nie spełnia podstawowych funkcji tj. prasowanie. Pani prosiła żebym wypełniła formularz reklamacyjny. W tym miejscu należy zaznaczyć iż urządzenie nie było używane, jedynie zostało odpakowane w celu sprawdzenie jego stanu - w tym momencie została od razu wykryta wadliwość towaru. 03.01.25 r zadzwoniłam ponownie na infolinię firmy i zgłosiłam całkowite odstąpienie od umowy. W tym dniu również generator został odesłany do firmy, zapakowany oryginalnie i odpowiednio zabezpieczony. Mimo zgłoszenia faktu odstąpienia od umowy tj. zwrócenia towaru firma poczytuje moje oświadczenie wbrew moje woli i dokonuje naprawy towaru ( dostałam informację że sprzęt trafił do serwisu ). 10.01.25 r otrzymałam informację że sprzęt z serwisu został ponownie do mnie odesłany. Znowu zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy, że ja już zgłaszam odstąpienia od umowy!! Potem 21.01.25r. znowu mi firma wysyła ten towar. Za każdym razem odmawiałam u kuriera odbioru sprzętu, znowu dzwoniłam na infolinię i tak 3 razy. 04.02.25r. napisała do mnie firma, że potrąci mi 10% wartości sprzętu za uszkodzenia (drobne rysy) i wlania wody, bo to obniżyło wartość ich sprzętu. Ponownie zaznaczam iż w niniejszej sprawie pomijając fakt niezdarności towaru, nie był on używany . Towar był nowy, nie nosił wad użytkowania i został zgodnie z Firmy zaleceniami spakowany i odesłany. Po miesiącu czasu nie mogąc doprosić się zwrotu pieniędzy zostałam jeszcze obciążona za coś czego nie zrobiłam!!! Moje roszczenia: to zwrot pieniędzy w 100% [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
12.12.2024 Minęły 2 tygodnie od zgłoszenia reklamacji (28.11.2024) na towar (komputer) zakupiony 25.11 przez sklep internetowy. Komputer nie działał prawidłowo od początku i stopniowo ujawniały się kolejne wady sprzętu. Sprzedawca przekazał (po tygodniu) sprzęt do producenta , firmy HP i obecnie uporczywie utrzymuje ,ze nie może nic zrobić w kwestii reklamacji i jest ona w gestii producenta. Nie przyjmuje odpowiedzialności sprzedawcy. Poniżej szczegółowy opis sytuacji: Wiedziona dobrym doświadczeniem z innym urządzeniem serii spectre (jedna z moich córek używa go z satysfakcja od 2 lat); 25.11. 2024 zakupiłam za pośrednictwem strony euro.com.pl Spectre SN_5CD227269L (faktura w załączniku). I tu zaczęły się nierozwiązane do dziś moje duże problemy, włącznie z ograniczeniem możliwości zarobkowych... Była to niedziela więc, komputer dotarł do mnie za pośrednictwem kuriera, w godzinach wieczornych (już po g.19) we wtorek 26.11.2024 W środę 27.11.2024 komputer został włączony 1x. Niestety po krótkiej chwili rozpoczęła się seria usterek. Pierwszą z nich była kwestia rysika- niestety nie ładował się... Aplikacja hp support nie chciała działać w związku z tym skontaktowałam się telefonicznie z działem technicznym HP. W trakcie rozmowy b. miły Pan stwierdził że rysik bez problemu zostanie wymieniony, natomiast zmartwił się problem z korzystaniem z aplikacji support bo jego zdaniem świadczy to o większym problemie. Przy kolejnym, wieczornym włączeniu pojawiła się następna wada - ekran zaczął migać poziomymi pasami.... Tak więc zapłaciłam za potrzebne do pracy urządzenie - i to wszystko co mogłam z nim zrobić... Nie musze mówić o głębokości frustracji jaka mnie ogarnęła ponieważ z pewnością ja Państwo rozumiecie. W kontakcie telefonicznym kolejnego ranka ktoś z Waszego wsparcia technicznego stwierdził, ze dla was stroną jest sklep i mam towar reklamować w sklepie. 28.11.2024 zaniosłam komputer do sklepu, złożyłam reklamację i jak wydaje mi się po minionych 2 tygodniach był to mój największy błąd. Powinnam była oddać komputer który ewidentnie dotarł do mnie uszkodzony, i wtedy problem byłby Wasz, dużej korporacji dla której to urządzenie nie stanowi wielkiej wartości, zaś dla mnie jest dużym wydatkiem i prawdziwą inwestycją. Sklep przesyłał urządzenie do Waszego serwisu tydzień; serwis HP otrzymał go 04.12.2024 Do wczoraj komputer nie miał założonego żadnego indeksu serwisowego , jest do odnalezienia tylko po numerze seryjnym... Ponoć serwis HP czeka na część niezbędna do naprawy mojego komputera,....ale nie wiadomo kiedy się ona pojawi; może płynie z Chin... Sklep nie chce ze mną rozmawiać na temat reklamacji bo towar jest w serwisie HP; serwis HP też nie chce ze mną rozmawiać bo czeka na przesyłkę i nic nie wie. Zarówno sprzedawca jak i producent maja swoje procedury i moje pieniądze oraz uszkodzony sprzęt, a ja mam problem. Niestety musiałam do 13.12.2024 oddać pożyczony komputer - zakładałam że 14 dni na gwarancję będzie czasem wystarczającym abym mogła rozpocząć pracę na "nowym" urządzeniu. Obecnie nie mam na czym pracować i zarabiać, bo kupiłam komputer HP w firmie rtveuroagd/euro-net... Kolejne wnioski o wymianę na nowy sprzęt i zadość uczynienie są zbywane sztampowymi odpowiedziami. np. "W odpowiedzi na wiadomość, uprzejmie wyjaśniamy, że w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, Sprzedawca jest zobowiązany do przekazania produktu do punktu serwisowego, a następnie do jego zwrotu do sklepu lub do Klienta". Przed chwilą na moją kolejną prośbę: "Zgodnie z postanowieniami artykułu 5615 Kodeksu cywilnego, jeśli sprzedawca, który otrzymał żądanie wymiany, naprawy wady lub obniżenia ceny, nie ustosunkuje się do tego żądania w ciągu 14 dni, uznaje się je za uzasadnione. W związku z powyższym proszę o natychmiastową dostawę nowego urządzenia, i jednocześnie przejęcie roszczeń od producenta uszkodzonego sprzętu na firmę RTV_EURO_AGD (Sprzedawcę).", dostałam odpowiedź typu : "Szanowny Kliencie, W odpowiedzi na wiadomość, ponownie uprzejmie wyjaśniamy, że przedmiotowe zgłoszenie reklamacyjne zostało sporządzone z tytułu gwarancji. Sprzedawca w takim przypadku nie jest zobowiązany do zajęcia stanowiska w terminie 14 dni. Nie przychylamy się do roszczenia wymiany towaru. Decyzja ma charakter ostateczny. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] Specjalista ds. Obsługi Klienta Zespół RTV EURO AGD Masz pytania Zadzwoń 855 855 855" Mam czekać na rozpatrzenie reklamacji w zasadzie nie wiadomo do kiedy.... Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sprzedany sprzęt.. Ja po prostu potrzebuję komputera- sprawnego, wymienionego na nowy egzemplarz (nie po generalnym "remoncie" bo jaki inny zabiera tyle czasu?) (czytaj więcej)
W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I taki status widniał przez trzy miesiące. Przychodziły powiadomienia z banku, że sklep wpłacił pierwszą ratę, potem drugą. Zapłaciłem trzecią, kiedy stała się wymagalna. Kolejne próby kontaktu ze sklepem kończyły się niczym - zwrot nadal nie był rozliczony. Skorzystałem z pośrednictwa strony konsumersi.pl Po zgłoszeniu sprawy przez stronę, sklep 24.09 przysłał faktury korygujące na kwotę zakupu pralki i jej ubezpieczenia, pozostawiając tylko kwotę za usługę wniesienia i montażu pralki. 1.10 Alior bank przysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty całej pozostałej do zapłaty kwoty rat kredytu, tj. 2533,75. Specjalistka ds Obsługi Zamówień ze sklepu zapewnia, że środki zostały, cytuję, "uwolnione do banku" 24.09, natomiast moje prośby o przedstawienie jakiegokolwiek weryfikowalnego potwierdzenia takiego przelewu zostały zignorowane. Zamiast tego przysłano kolejną fakturę korygującą na 139 zł, tj. na kwotę usługi. Oczekuję od sklepu NATYCHMIASTOWEGO rozliczenia z bankiem i przedstawienia dowodu takiego rozliczenia.(czytaj więcej)
Dzień dobry. W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I ta sytuacja nie zmienia się od trzech miesięcy. Zapłaciłem już pierwszą wymaganą ratę za pralkę (po tych dwóch promocyjnych). Kilkukrotnie próbowałem kontaktu ze sklepem - przez infolinię, przez formularze kontaktowe. Na infolinii byłem zapewniany, że takie rozliczenia zajmują 2-3 dni i odbywają się z automatu. Kontakt przez formularz uciął się po podaniu numeru przesyłki. Nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyć, dlaczego do tej pory nie otrzymałem rozliczenia. W chwili obecnej sytuacja wygląda tak, że płacę raty za pralkę, której nie mam, bo oddałem ją do sklepu. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków lub rozwiązania umowy kredytowej i zwrotu już wpłaconej raty.(czytaj więcej)