"EURO - NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

"EURO - NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Rozwiązana

Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarki

W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I taki status widniał przez trzy miesiące. Przychodziły powiadomienia z banku, że sklep wpłacił pierwszą ratę, potem drugą. Zapłaciłem trzecią, kiedy stała się wymagalna. Kolejne próby kontaktu ze sklepem kończyły się niczym - zwrot nadal nie był rozliczony. Skorzystałem z pośrednictwa strony konsumersi.pl Po zgłoszeniu sprawy przez stronę, sklep 24.09 przysłał faktury korygujące na kwotę zakupu pralki i jej ubezpieczenia, pozostawiając tylko kwotę za usługę wniesienia i montażu pralki. 1.10 Alior bank przysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty całej pozostałej do zapłaty kwoty rat kredytu, tj. 2533,75. Specjalistka ds Obsługi Zamówień ze sklepu zapewnia, że środki zostały, cytuję, "uwolnione do banku" 24.09, natomiast moje prośby o przedstawienie jakiegokolwiek weryfikowalnego potwierdzenia takiego przelewu zostały zignorowane. Zamiast tego przysłano kolejną fakturę korygującą na 139 zł, tj. na kwotę usługi. Oczekuję od sklepu NATYCHMIASTOWEGO rozliczenia z bankiem i przedstawienia dowodu takiego rozliczenia.(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarki

Dzień dobry. W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I ta sytuacja nie zmienia się od trzech miesięcy. Zapłaciłem już pierwszą wymaganą ratę za pralkę (po tych dwóch promocyjnych). Kilkukrotnie próbowałem kontaktu ze sklepem - przez infolinię, przez formularze kontaktowe. Na infolinii byłem zapewniany, że takie rozliczenia zajmują 2-3 dni i odbywają się z automatu. Kontakt przez formularz uciął się po podaniu numeru przesyłki. Nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyć, dlaczego do tej pory nie otrzymałem rozliczenia. W chwili obecnej sytuacja wygląda tak, że płacę raty za pralkę, której nie mam, bo oddałem ją do sklepu. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków lub rozwiązania umowy kredytowej i zwrotu już wpłaconej raty.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Zgłoszenie reklamacyjne nr 7311649218

Reklamuje towar po raz 3. Jest to Ekspres do kawy Philips EP4349/70. Poprzednie serwisy nie naprawiły ekspresu pomimo wymiany przepływomierza(2razy). Pierwszy serwis niby wymienił ale ekspres wrócił i nadal wyskakiwał Bład nr 5(nie pobierał wody). Drugi serwis naprawił ale ekspres dziwnie chodził i po tygodniu kolejny raz ten sam bład. Zażądałem wymiany towaru na nowy niestety sklep nie przyjął reklamacji i wysłałam mi mail o treści :Sz. P. Dotyczy sprawy: 7311649218 W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione. Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym niezgodności towaru z umową nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową. Po zakończeniu czynności reklamacyjnych towar zostanie wysłany na wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny lub do sklepu fizycznego RTV EURO AGD, jeżeli tam został dostarczony w ramach reklamacji. Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić na stronie internetowej www.euro.com.pl w zakładce „Reklamacje” lub dzwoniąc pod numer 855 855 855*. Informacja o zakończeniu postępowania reklamacyjnego zostanie wysłana również za pośrednictwem wiadomości SMS/e-mail, o ile numer telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym. * opłata według taryfy operatora Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]Specjalista ds. Obsługi Klienta (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Lodówka turystyczna

Kupiłem przenośną lodówkę turystyczną samochodową RAVANSON CS 28S przez internet. Po otrzymaniu sprawdziłem, jak działa. Okazało się, że lodówka nie nadaje się do samochodu, ponieważ włączona robi hałas przewyższający hałas silnika samochodowego. Zwróciłem ją z powrotem, ale sklep oświadczył, że została wystawiona faktura na firmę i nie ma możliwości jej zwrócenia. Zamawiając ten towar podałem adres firmy i przez moją nieuwagę zostały wpisane "auto-uzupełnieniem" dane NIP firmy, co spowodowało, że sklep wystawił fakturę. Wyjaśniałem, że była to pomyłka i prosiłem o anulowanie lub korektę tej faktury. Na nic się to dało. Towar według mnie jest z GŁOŚNY i nie nadaje się do korzystania w czasie jazdy samochodem. Dlatego go reklamuję stawiając mu negatywną ocenę i żądam zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Odmowa wydania przedmiotu wolnego od wad

Zakupiony nowy ekspres do kawy od pierwszego użycia nie spienia mleka, po wizycie w sklepie wada została potwierdzona przez obsługę sklepu w którym został kupiony, następnie ekspres został wysłany na gwarancję po czym reklamacja została odrzucona przez brak wad, sklep odmawia wydania przedmiotu wolnego od wad opierając się na rzekomej opinii serwisu gwarancyjnego. Do sklepu zostało wysłane pismo dotyczące art 43C ustawy o prawach konsumenta, które zostało odrzucone przez sklep, oczekuję od sklepu zwrotu pieniędzy za zakup lub wydanie nowego ekspresu wolnego od wad. (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Nie uczciwa praktyka sklepu Euro Agd

Dzień dobry, 18.04 zakupiłem towar w firmie euro net z opcją dostawy na następny dzień 19.04. Opcja była dodatkowo płatna. W związku z nie otrzymaniem przesyłki postanowiłem w dniu 19.04 upomnieć się. Na infolinii obsługa poinformował mnie, że przesyłka będzie w dniu 22.04 gdyż nie zdążyli jej wcześniej nadać. Na prośbę aby ją dostarczyć w kolejnym dniu tj. 20.04 otrzymałem informację, że kurier ma nie po drodze do mnie (Nadmienię, że mieszkam w centrum Warszawy). W związku z powyższym wystosowalem kilka maili, założyłem zgłoszenie reklamacji oraz anulowałem zamówienia. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację od firmy kurierskiej DHL, że odmówiłem przyjęcia przesyłki co oczywiście jest nie prawdą gdyż kurier nie dotarł do mnie. Ze sklepu euro net dostałem informację, reklamacja została uznana i zwrócono mi z kwoty 3009,00 zł jedynie 10,90 zł. Nie mam żadnej innej informacji ze sklepu. Jak i kiedy mogę otrzymać swoje pieniądze? (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków, brak odpowiedzi na maile

13 lutego potwierdzenie przyjęcia zwrotu oryginalnie zapakowanego urządzenia, 17 lutego informacja mailową o skierowaniu sprawy do księgowości, później - totalne planie moich maili, przez dwa tygodnie zlewanie ich, nie odpowiadanie, dziś na infolinii usłyszałam "potwierdziłam, że zakupiła pani telefon", mimo, że minęły trzy tygodnie od zwrotu urządzenia i wciąż pieniądze nie zostały zwrócone. Konsultantka odmówiła przełączenia mnie do przełożonego, odmówiła udzielenia informacji dlaczego pieniądze nie zostały zwrócone. Przestrzegam przed tą firmą. Jeżeli dziś nie odnotowana zostanie wpłata na konto, sprawa trafi do sądu. (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Wyjaśnienia opóźnienia reklamacji -Saturator

Proszę o wyjaśnienie opóźnienia reklamacji saturatora Philips, Numer zgłoszenia: 7310736724, towar został odebrany 11.01.2024, pierwszy raz zdarza mi się, aby towar był na reklamacji dłużej, niż 3 tygodnie, ze względu iż minęło 14 dni, i nie dostałem żadnych informacji, rozumiem iż reklamacja została uznana, zatem mam pytanie kiedy dostanę naprawiony produkt? (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Odrzucona reklamacja zepsutego ekspressu.

Zakupiony ekspres do kawy RAVEN EER001B, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, serwis odesłał ekspres twierdząc, że jest sprawny, oraz nie mogą odtworzyć płyty DVD, ekspres dalej nie nagrzewa się, przez co nie można zaparzyć kawy, a także serwis według mnie celowo uszkodził ekspres, ponieważ teraz ekspres nie chce się nawet włączyć przyciskiem, ponieważ nie zaskakuje, co jest praktycznie niemożliwe, aby ta wada powstała w transporcie, wskazuje to na nieuczciwe praktyki serwisu RAVEN, a Państwa obojętność na kolejne reklamacje, nie zachęca mnie do polecania sklepu, i dalszych zakupów, mimo już tak długiej współpracy. Proszę o kontakt celem przekazania dokumentacji, iż ekspres nie działa, i najchętniej wymiany na sprawny ekspres, w ostateczności naprawy, czy zwrotu pieniędzy. Podaję jeszcze numer zamówienia: Zamówienie 20877170/2023 (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Fotel

Zamówiłem w sklepie EURO RTV AGD internetowo fotel Gamingowy Zamówienie nr 51464782/2021 z dnia 2021-03-26 Następnie odesłałem na gwarancję z tytułu gwarancji dnia 2022-04-01 (podnoszenie fotela przestało reagować) reklamacja została uznana (w moim rozumieniu gwarancja została przedłużona) następnie dnia 2024-01-08 wystąpiła ta sama wada (opuszczenie fotela przestało reagować) złożyłem gwarancję z tytułu rękojmi oraz złożyłem chęć otrzymania zwrotu gotówki za Towar nie wyraziłem zgody na naprawę otrzymałem zwrotkę z serwisu umieszczoną poniżej towar został naprawiony a w sklepie gdy dzwoniłem na infolinię powiedziano mi że reklamacja nie została uznana oraz z tytułu rekojmii nie mam możliwości zwrotu gotówki teraz fotel mam naprawiony i nie jestem w stanie złożyć reklamacji nie odesłano mi również poprzednich części i nie posiadam zdjęć poprzednich uszkodzonych części (robili je stacjonarnie w sklepie) z racji że jest to druga reklamacja chciałem zażądać zwrotu gotówki a aktualnie jest to niemożliwe gdyż stare uszkodzone części znajdują się u sprzedawcy lub serwisie(czytaj więcej)