RTV EURO AGD (sklep internetowy - "EURO - NET" sp. z o.o.)

RTV EURO AGD (sklep internetowy - "EURO - NET" sp. z o.o.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Telefon Realme 12 plus

Dzień dobry ja piszę w sprawie reklamacji złożyłam w sklepie Realme odesłałam telefon zakupiony za 1500 zł ponad rok ma został zakupiony na firmę nie spadł nic padł z sam siebie dźwięki tylko działały, powiadomienia przychodzili a ekran padł złożyłam reklamację i po ponad tygodniu odpowiedział sklep mi że to jest wada mechaniczna ja mówię że nie spadł nic tylko ładowałam telefon i nagle ekran się włączył i nie włączał się już tylko powiadomienia przychodziły , z tego co wyczytałam to jest wada fabryczna tego ekranu amoled i nie uwzględnili także proszę o pomoc w tej sprawie bo naprawę telefon super się sprawuje wszystko ale reklamacja podlega naprawie i jest to warte do tej pory niż nie zostało zrobione oczekuję na telefon już 2 dzień nawet numer przesyłki nie mam nic a napisali mi że wyślą mi ale nic do tej pory nie otrzymałam , oczekuję naprawy telefonu ekranu lub wymiana na nowy bądź zwrócenie pieniędzy . Fakturę wszytko jest . Proszę o pomoc będę Wdzięczna jak coś da radę zrobić w tej sytuacji bo naprawdę ten telefon nie upadł nic czysty jest i z przodu i z tyłu . Dziękuję bardzo (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu sprzętu po reklamacji

W dniu 3 listopada została złożona reklamacja na odkurzacz. W dniu 19 listopada miał być dostarczony towar po reklamacji, ale dotarł odkurzacz innego klienta, co zostało zgłoszono. Do dnia dzisiejszego sprawa nie została rozwiązana, sprzęt innego klienta został zabrany, a mój tak i nie wrócił do mnie. Na infolinii konsultant codziennie twierdzi że nie wiedzą gdzie jest mój odkurzacz, a maila dostaje, że odkurzacz niby dalej jest w serwisie. Oczekuję na zwrot odkurzacza albo pieniędzy (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Gwarancja projektora - błąd sklepu

Dziś po rozmowie z bardzo miłą panią z obsługi klienta w RTV Euro AGD dowiedzieliśmy się wraz z żoną, że projektor LG, którego reklamacja (w związku z wadą łapania ostrości) została zgłoszona dnia 3.11.2025 (projektor dostarczony na drugi dzień do sklepu) nadal nie została rozwiązana. Co ciekawe, okazuje się, że państwo wysłaliście projektor do nieodpowiedniego serwisu, co spowodowało jego powrót do państwa i ponowne nadanie tym razem do właściwego serwisu. Dziś mija 29 dzień od dostarczenia projektora. Jak RTV Euro AGD ma zamiar ustosunkować się do popełnionego błędu? (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Niezgodność towaru z umową

W dniu 29.08 zgłosiłem reklamację do producenta, który odpowiedział tego samego dnia. "Chciałbym zgłosić reklamację na pokrowiec z zestawu. Pokrowiec na grill wykazuje poważne wady materiałowe - tkanina jest wyjątkowo krucha, pęka i rozrywa się przy minimalnym dotyku. Wada stwierdzona jak data zdjęć - 31.05.2025. Oczekuję wymiany na nowy pokrowiec(...)" W odpowiedzi: "Pokrowiec dodawany jest do zestawu z grillem w formie gratisu. Jest to element, który z racji na swoją funkcję ma prawo się zużyć i wpływ na to mają warunki atmosferyczne. Pokrowiec jest elementem, który nie podlega wymianie. Z racji na to, że jest Pan naszym klientem, możemy zaproponować zakup pokrowca w mocno obniżonej cenie: 99zł wraz z wysyłką (regularna cena 179zł).(...) Pozdrawiam, [usunięte przez moderatora] Specjalista ds. Obsługi Klienta" Nie jest to dla mnie satysfakcjonujące rozwiązanie ponieważ producent wskazał nieprawidłowość w ofercie RTV euro AGD. Pierwsze zgłoszenie do sprzedawcy w dniu 29.08.2025, numer ***032. Kurier zamawiany kilkukrotnie, finalnie nie przyjechał po produkt. Sprzedawca zamknął zgłoszenie o czym mnie tylko poinformował. Po moich interwencjach utworzono kolejne zgłoszenie w dniu 12.09.2025 nadając mu nowy numer ***245. W mojej ocenie to zachowanie jest niezgodne z ustawą, ja dopełniłem wszystkich swoich obowiązków jako konsument a sprzedawca ewidentnie nie miał na celu zrealizować skutecznie tej reklamacji. Nowy numer reklamacji nadany w dniu 12.09 - ***245 "Opis wady: Pokrowiec na grill, który jest elementem zestawu i co za tym idzie jest elementem umowy sprzedaży, wykazuje poważne wady materiałowe - tkanina jest wyjątkowo krucha, pęka i rozrywa się przy minimalnym dotyku przez co straciła swoje właściwości i funkcję przeznaczenia. Wada stwierdzona jak data zdjęć - 31.05.2025. Zgłaszam jako: Konsument Podstawa prawna: Towar niezgodny z umową Temat zgłoszenia: Towar posiada wadę funkcjonalną (źle działa lub nie działa) Preferowana forma rozliczenia: Wymiana Towaru Zgadzasz się na naprawę w razie braku możliwości wymiany? TAK" Odpowiedź z euro 19.09 "Dotyczy sprawy: ***245 W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne uprzejmie informujemy, że nie możemy przychylić się do zakończenia reklamacji w oczekiwany sposób. Weryfikacja reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada nie wynika z niezgodności towaru z umową i nie istniała w chwili jego wydania. Uszkodzenie ma charakter zewnętrzny i spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona. (...) Z poważaniem, [usunięte przez moderatora] Specjalista ds. Obsługi klienta" Skierowałem do sprzedawcy wiadomość jako odwołanie od tej decyzji: "W jaki sposób zweryfikowali Państwo "Uszkodzenie ma charakter zewnętrzny i spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem" jeżeli ten produkt jest cały czas u mnie. Dodatkowo proszę wskazać jaki jest prawidłowy sposób użytkowania pokrowca chroniącego od warunków atmosferycznych." Niestety bez odpowiedzi. 24.09.2025 postanowiłem poznać opinię producenta na temat postępowania swojego partnera handlowego poprzez wiadomość: "Szanowni Państwo, Nie zgodzę się z Państwa opinią, ponieważ sprzedawca widniejący na paragonie nigdzie w opisie Państwa produktu nie oznacza pokrowca jako gratis. Wręcz przeciwnie - pokrowiec jest jednoznacznie wskazywany jako element zestawu z grillem. Dotychczasowy sposób potraktowania sprawy budzi moje poważne zastrzeżenia. Otrzymałem identyczne odpowiedzi od sprzedawcy i producenta, co może wskazywać na brak indywidualnego podejścia do mojego zgłoszenia i na działanie w porozumieniu, które skutkuje ograniczeniem moich ustawowych praw. Taka praktyka może być postrzegana jako działanie na niekorzyść konsumenta i naruszenie art. 24 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, zakazującego praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Podkreślam, że nie chodzi wyłącznie o sam pokrowiec, ale o transparentność i rzetelność procesu reklamacyjnego. Konsument ma prawo oczekiwać, że jego reklamacja zostanie rozpatrzona w sposób indywidualny, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Kodeks cywilny, art. 556 i nast.). Próba zakwalifikowania elementu zestawu jako „gratisu” wbrew informacjom zawartym w opisach produktu stanowi próbę ograniczenia moich praw. Ze względu na utratę zaufania oraz rażące działanie na moją niekorzyść wnoszę o pilne i pozytywne rozpatrzenie reklamacji. W przeciwnym razie będę zmuszony zwrócić się o wsparcie do instytucji chroniących prawa konsumenta, w tym do UOKiK i Rzecznika Praw Konsumentów. Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego rękojmia obejmuje wszystkie rzeczy sprzedane w ramach umowy, także te dodane jako element zestawu. W tej sytuacji nie można uznać pokrowca za „gratis”, a tym samym wyłączyć go z odpowiedzialności za wady. Powinno się tutaj również pojawić nadzwyczajne działanie producenta/gwaranta, którego produkty mają mylne i wprowadzające w błąd opisy co może skutkować powyższymi roszczeniami w Państwa kierunku. Wnoszę o uznanie reklamacji - czy to bezpośrednio przez Państwa poprzez oświadczenia o możliwości rozliczenia ze sprzedawcą, czy też za pośrednictwem sprzedawcy jako odpowiedź na moje roszczenie odstąpienia od umowy. Proszę o informację, w jaki sposób zamierzają Państwo rozwiązać tę sprawę, aby przywrócić zaufanie do produktu i marki." Na co otrzymałem odpowiedź tego samego dnia: "Dzień dobry. Na stronie naszego partnera Euro-net, u którego zostało zakupione przez Pana urządzenie znajduje się błędna informacja. Nasza oficjalna strona wskazuje jasno, że pokrowiec jest dodawany gratis do zestawu z grillem, jak również reduktor+wąż oraz płyta żeliwna.(...)" Dlatego też w dniu 24.09 zdecydowałem się ponownie zgłosić sprawę do sprzedawcy - ***066. Tutaj już sprawa była na tyle rozbudowana że jako opis dodałem załącznik. "Szanowni Państwo, Na podstawie art. 43c i nast. ustawy o prawach konsumenta oraz art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego wnoszę reklamację dotyczącą zakupionego u Państwa grilla. W opisie produktu na stronie sprzedażowej pokrowiec był jednoznacznie wskazany jako element zestawu. Tymczasem okazał się on wadliwy (rozpada się w rękach), a producent w oficjalnej korespondencji potwierdził, że „na stronie naszego partnera Euro-net, u którego zostało zakupione przez Pana urządzenie, znajduje się błędna informacja” dotycząca pokrowca. Dla mnie grill jest nierozłączny z pokrowcem, ze względu na przeznaczenie tego urządzenia do użytkowania na zewnątrz. Grill bez pokrowca jest w praktyce nieprzydatny i właśnie kompletność zestawu, obejmująca również pokrowiec, była decydująca przy mojej decyzji zakupowej. Opis oferty stanowi część umowy sprzedaży. Wprowadzenie mnie w błąd co do elementów zestawu oznacza, że towar nie jest zgodny z umową (art. 43b ust. 1 pkt 2 ustawy o prawach konsumenta). Dodatkowo dotychczasowy sposób rozpatrywania mojej reklamacji budzi zastrzeżenia. Zarówno odpowiedź sprzedawcy, jak i producenta była niemal identyczna, co wskazuje na brak indywidualnego podejścia i może świadczyć o działaniu w porozumieniu, którego skutkiem jest próba uzyskania niekorzystnego dla mnie rozwiązania sprawy. Ze względu na całą sytuację i okoliczności utraciłem zaufanie zarówno do sprzedawcy, jak i do producenta. Wnoszę reklamację i żądam odstąpienia od umowy sprzedaży oraz rozliczenia całości zakupu poprzez zwrot pełnej ceny. W przypadku odmowy uznania reklamacji skieruję sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Proszę o pisemne potwierdzenie przyjęcia niniejszej reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ustawowym terminie 14 dni." Z euro 30.09.2025 sms: "Reklamacja nr ***066. Uprzejmie informujemy, że reklamacja nie może być uwzględniona. Weryfikacja reklamowanego towaru wykazała (...)" Odpowiedź identyczna do poprzednich i również z szablonu. Nikt ode mnie nie odebrał tego pokrowca aby go zweryfikować. Błędny opis nadal widnieje na stronie sprzedawcy.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

7314045248

Kamera przestała działać po 2 dniach użytkowania. Zgłoszone po 14 dniach ale przed 30 dniami. Sklep chce naprawiać a nie wymienić na nową. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak pełnej realizacji zamówienia

Zamawialiśmy dla mamy kuchenkę trio candy z usługą montażu i pierwszego uruchomienia. Za pierwszym razem dostarczono uszkodzoną kuchenkę. Za drugim razem dostarczono również uszkodzoną kuchenkę, ale wyszło to po dostawie. Na miejscu ledwo znający się na czymkolwiek "technicy" podłączyli kuchenkę, ale nie chcieli jej uruchomić zgodnie z wykupioną usługą. "Technik" powiedział mojej mamie, że ma sobie sama uruchomić kuchenkę z instrukcją bo on się na takim sprzęcie nie zna". Mama jest osobą starszą i musieliśmy jechać 45 km by jej pokazać jak ma uruchomić zmywarkę. Na miejscu okazało się, że mimo uruchomienia z instrukcją, ze zmywarki cieknie. Z racji tego, że była już 19:00 wieczorem postanowiliśmy zadzwonić do Euro następnego dnia rano i poinformować sklep o całej sytuacji. Na infolinii totalna spychologia, Pan przyjmując reklamację telefonicznie kazał złożyć samemu jeszcze raz reklamacje przez formularz. Po kilkunastu próbach kontaktu i interwencjach Euro ucieka od odpowiedzialności i kieruje klienta do Producenta, a za niewykonanie usługi mogą zwrócić pieniądze. Gdyby "technik" sklepu wykonał prawidłowo usługę, nie było by całej sytuacji bo jeszcze podczas ich wizyty wyszłaby wada sprzętu i może za trzecim razem udałoby się dowieźć dobrą kuchenkę. W dodatku podczas dwóch tygodni trwania reklamacji z wizytą przyjechał technik producenta Candy i stwierdził, że kuchenka jest uszkodzona i montaż nie miał wpływu na uszkodzenie -wada fabryczna. Dodatkowo sklep przesłał nam fakturę korygującą, z której nic nie wynika. Wczoraj mijał ostatni dzień trwania reklamacji i otrzymaliśmy wiadomość od sklepu Euro AGD, że przywiozą nam kuchenkę zgodnie z warunkami zakupu, czyli też ją zamontują i uruchomią. Dzisiaj podjechał kurier euro agd i zostawił mojej mamie kuchenkę i nie zamontował. Mama po interwencji do pracowników sklepu otrzymała informację, że on miał tylko dostarczyć, po czym opuścił mieszkanie, gdzie mama nie miała jak zareagować. Ten sklep to totalna zakupowa klapa. Nigdzie nie możemy się skontaktować z żadną wyżej postawioną osobą w euro agd. Pracownicy na infolinii nic nie potrafią sprawdzić ani pomóc. Na reklamacji również spychologia. Bardzo proszę o pomoc w sprawie i walce z tym okropnym sklepem. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

sprawa nr 5970 [zmieniony przez moderatora]

Na stronie WWW widniało zapewnienie, że towar jest dostępny w sklepie w ciągu godziny, (telefon SAMSUMG GALAXY A 16 4/128 GB) Po złożeniu formalnego zamówienia okazało się to nieprawdą. Oczekuję: 1) przeprosin 2) odstąpienia od praktyk dezinformacyjnych 3) naprawy szkód w postaci utraty cennego czasu [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Rezygnacja z towaru

Zakupiłam zmywarke w sklepie internetowym,która jest pod zabudowę,a potrzebuje zwykłej, nie mogę jej zwrocic ponieważ minęło 16 dni od zakupu,nie wiedząc ni zalogowałam się na konto sklepu i teraz nie mogę zwrócić towaru zmywarka jest fabrycznie zapakowana,nie była uzywana(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Interwencja w sprawie reklamacji – RTV EURO AGD

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą RTV EURO AGD (Euro-net Sp. z o.o.). W dniu 31-07-2025 złożyłem zamówienie (nr. zamówienia 114857844/2025) przez stronę internetową RTV EURO AGD na produkt oznaczony jako Amazon Echo Show 8 3rd gen w cenie 139.99 zł. Oferta zawierała zdjęcia, opis oraz wymiary i wagę pełnego urządzenia i nie wskazywała, że jest to jedynie akcesorium. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu skontaktowałem się z infolinią sklepu, gdzie uzyskałem zapewnienie, że oferta dotyczy kompletnego urządzenia Amazon Echo Show 8. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zamiast urządzenia otrzymałem jedynie podstawkę. Złożyłem reklamację, żądając dostarczenia towaru zgodnego z opisem. Sklep odpowiedział, że doszło do „oczywistego błędu” i może jedynie zwrócić pieniądze. Wskazałem również możliwość dostarczenia urządzenia Amazon Echo Show 8 2. generacji, które nadal widnieje jako dostępne w ofercie sklepu. Również ta propozycja została odrzucona. W odpowiedzi końcowej poinformowano mnie, że sklep nie przewiduje żadnej innej formy rozwiązania poza zwrotem środków, a dalsza korespondencja możliwa będzie wyłącznie po wpłynięciu pisma od rzecznika konsumentów. W związku z powyższym proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich praw jako konsumenta. Zależy mi na otrzymaniu urządzenia lub urządzenia bliźniaczego za które zapłaciłem. W mojej opinii doszło do wprowadzenia mnie w błąd oraz naruszenia zasad rzetelnej sprzedaży. W załącznikach zamieszczam zrzuty ekranu korespondecji oraz zdjęcia produktu z ich strony. Z góry dziękuję za interwencję. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Reklamacja opaski sportowej

Kupiłem opaskę mi band 7. Opaska po dłuższym i intensywnym użytkowaniu szybko się rozładowywuje. Zgłosiłem reklamację i po ponad 4 miesiącach mi ją oddali mówiąc że wina nie leży po ich stronie. Oczekuje wymiany towaru na nowy albo zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)