- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry. Kupiłem laptopa 16.01.2023 roku w sklepie internetowym Media Expert (ul.Naczelnikowska 54 03-780 Warszawa). Po pół roku całkowicie znikł dźwięk, nie byłem w stanie sam naprawić błędu, co potwierdził nawet autoryzowany serwis producenta. Błędy nie były spowodowane żadnym działaniem, dźwięk po prostu znikał w momencie włączania i nie pojawiał się przy żadnych próbach naprawy. Przywracałem ustawienia fabryczne laptopa, ponownie instalowałem sterowniki, ale nic nie pomagało. Tę usterkę można naprawić tylko poprzez ponowne wgranie BIOS-u, czego sam nie mogę zrobić z powodu braku odpowiedniego sprzętu. Laptop został naprawiony, ale po kilku miesiącach ten sam błąd ponownie się pojawił. 15.01.2024 roku złożyłem reklamację w sklepie w związku z żądaniem zwrotu środków zgodnie z artykułem 43.e, punkt 3, dotyczącym praw konsumenta. Dzisiaj otrzymałem odmowę zwrotu środków z powodu tego, że producent po diagnozie stwierdził możliwość naprawy. Naprawa laptopa to oczywiście świetna sprawa, ale nie wtedy, gdy żąda się zwrotu środków za wadliwy laptop. Po prostu postawiono mnie przed faktem naprawy, nie wyjaśniając przyczyn odmowy. Oczekuję od firmy wyjaśnienia wszystkich przyczyn odmowy i rozwiązania mojej sprawy zgodnie z ustawami o prawach konsumenta, z opisem wszystkich artykułów, które stanowiły podstawę odmowy. Oczekuję od firmy zwrotu środków zgodnie z złożoną przeze mnie reklamacją.