- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Chciałam zakupić personalizowane zaproszenia ślubne w dniu 27.01.2024r . Przed personalizacją należało zapłacić, co uczyniłam. Później na email wysyłają stronę do personalizacji zamówienia. Ze względu na bardzo złe funkcjonowanie tej strony, a także przeczytanie opinii od wielu osób, nie dokonałam personalizacji zamówienia, zwróciłam się do sprzedawcy, aby zrezygnować z usługi. Firma odmawia, zasłaniając się art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r, dotyczącym zwrotu towaru personalizowanego. Żadnej personalizacji jeszcze nie dokonałam, nie złożyłam zamówienia na konkretnie spersonalizowane zaproszenia, a tym bardziej nie otrzymałam żadnego towaru. Kontaktowałam się z UOKiK, potwierdzili, że zgodnie z art 410 Kodesksu Cywilnego powinnam otrzymać zwrot pieniędzy. Proszę o zwrot pieniędzy.