B2Wed sp. z o.o.

Usługi inne

B2Wed sp. z o.o.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-09-16 godz: 08:54
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości realizacji zamówionego zamówienia,

Zamówiłam dzisiaj tj. 16.09.2024r. winietki od tej firmy. Zamówienie opłaciłam z góry. Po opłaceniu nie miałam możliwości otwarcia kreatora, gdzie wpisuje się dane do winietek. Nie przyszedł do mnie żaden mail potwierdzający to zamówienie. Nie można się skontaktować z firmą telefonicznie, numer niedostępny, brak adresu mailowego na stronie. Zwyczajni oszuści!!! Jeśli do jutra się nie odezwą zgłaszam sprawę na policję. Proszę o zwrot środków w jak najszybszym tempie! Widzę, że nie tylko ja jestem oszukany, jest większa liczba osób. Trzeba z tym w końcu skończyć.(czytaj więcej)

2024-07-22 godz: 12:52
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Rozwiązana

Zmiana terminu dostawy, brak kontaktu

Szanowni Państwo, Piszę do Państwa z reklamacją dotyczącą zamówionych zaproszeń. Zamówienie zostało złożone z terminem dostawy na czwartek, 25.07.2024. Niestety, do tej pory nie otrzymałam informacji o przekazaniu zaproszeń do druku, a chatbot informuje mnie o przesunięciu dostawy na poniedziałek, 29.07.2024, co nie wchodzi w grę. Brak jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony oraz negatywne opinie w internecie budzą moje poważne obawy co do rzetelności i profesjonalizmu Państwa firmy. W związku z powyższym, proszę o natychmiastowe potwierdzenie, że zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z umówionym terminem, tj. 25.07.2024. Oznacza to, że wysyłka powinna nastąpić najpóźniej 24.07.2024. W przeciwnym razie, proszę o zwrot środków. Proszę mieć na uwadze, że zaproszenia po 25.07.2024 nie będą mi już potrzebne. Z poważaniem(czytaj więcej)

2024-07-08 godz: 07:16
Od
avatar-urlI.P.
Publiczna
Rozwiązana

Brak mozliwości realizacji opłaconego zamówienia

Zamówiłam produkty od firmy tj. zaproszenia i czekolady do personalizacji. Zaproszenia udało mi się spersonalizować, niestety przy personalizacji czekolad włącza się komunikat "Twój projekt będzie możliwy do edycji w przeciągu 48 godzin, przepraszamy!". (chodzi o produkt Czekolada personalizowana - Kontrastowe - Białe Różyczki). Minęło już 91 godzin od złożenia zamówienia a kreator w dalszym ciągu nie działa. Brak jest jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu. Telefony nie działają. W związku z powyższym nie mogę zakończyć pracy w kreatorze i złożyć zamówienia do realizacji. Proszę o rozwiązanie problemu i umożliwienie mi zrealizowanie projektu do dnia 9.07. (w tym samym dniu dokonam personalizacji) i zrealizowanie zamówienia do zgodnie z informacją na stronie o czasie realizacji od 3 do 5 dni roboczych. W innym przypadku proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy w kwocie 233,91 zł. (czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 13:48
Od
avatar-urlA.Z.
Publiczna
Zamknięta

Brak potwierdzenia zakupu

Dnia 14.05.2024 r. złożyłam zamówienie na stronie „z miłości” na sumę 201 zł. Potwierdzenie płatności z platformy pośredniczej T-pay otrzymałam od razu, natomiast ze sklepu nic. Po dwóch godzinach ciszy napisałam do sklepu maila, po czym dział obsługi podał mi nr zamówienia. Poprosiłam o fakturę, minęła doba i faktury takowej nie dostałam. Nie mogę śledzić losu swojego zamówienia, ponieważ nie mam potwierdzenia zakupu, a wpisując numer zamówienia, który podał sklep w mailu, do bota, który sprawdza na jakim etapie jest realizacja zamówienia, pojawia się wiadomość, że zamówienie nie jest znalezione. Czyli nie istnieje, tak samo jak faktura.(czytaj więcej)

2024-04-22 godz: 15:07
Od
avatar-urlT.J.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu przedpłaty za niewykonane zamówienia

W dniu 21.04.2024 dokonałem przedpłaty w wysokości 297,19 PLN za kartki weselne zamówienie nr 390 244. Mimo że usługa nie została rozpoczęta i nie doszło do personalizacji produktu, sklep odmówił zwrotu środków, powołując się na regulamin, który jest niezgodny z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Artykuł 38 pkt 1 tej ustawy stanowi, że konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, jeżeli usługa nie została jeszcze rozpoczęta. Pomimo wielokrotnych próśb i wyjaśnień sytuacji, sklep nadal odmawia zwrotu pieniędzy. Informowałem sklep, że w przypadku braku zwrotu środków, będę zmuszony podjąć kroki prawne oraz informować o sytuacji na portalach społecznościowych. Podjęte działania: Wysłano formalne żądanie zwrotu środków, podkreślając niezgodność regulaminu sklepu z ustawą. Poinformowano sklep o możliwości zgłoszenia sprawy do UOKiK oraz podjęcia działań prawnych. Oczekiwane rozwiązanie: Natychmiastowy zwrot środków w wysokości 297,19 PLN na konto bankowe: 66 1140 2004 0000 3802 7980 3043 oraz potwierdzenie wykonania przelewu.(czytaj więcej)

2024-02-02 godz: 14:07
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu gotówki

Towar został wysłany z opóźnieniem przez co musiałam go zwrócić. Odesłałam towar 3.01.2024 i firma ma 14 dni na zwrot transakcji. Niestety do dziś, po kilku próbach kontaktu z firmą nie mam żadnej odpowiedzi oraz pieniędzy. Oczekuje przelewu zwrotnego na konto (czytaj więcej)

2024-01-29 godz: 13:51
Od
avatar-urlE.R.
Publiczna
Rozwiązana

Brak możliwości rezygnacji

Chciałam zakupić personalizowane zaproszenia ślubne w dniu 27.01.2024r . Przed personalizacją należało zapłacić, co uczyniłam. Później na email wysyłają stronę do personalizacji zamówienia. Ze względu na bardzo złe funkcjonowanie tej strony, a także przeczytanie opinii od wielu osób, nie dokonałam personalizacji zamówienia, zwróciłam się do sprzedawcy, aby zrezygnować z usługi. Firma odmawia, zasłaniając się art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r, dotyczącym zwrotu towaru personalizowanego. Żadnej personalizacji jeszcze nie dokonałam, nie złożyłam zamówienia na konkretnie spersonalizowane zaproszenia, a tym bardziej nie otrzymałam żadnego towaru. Kontaktowałam się z UOKiK, potwierdzili, że zgodnie z art 410 Kodesksu Cywilnego powinnam otrzymać zwrot pieniędzy. Proszę o zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-01-09 godz: 06:05
Od
avatar-urlB.R.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zamówienia

Zamówiłam zaproszenia na ślub 08.12.2023 r. Zaproszenia miały zostać dostarczone do 28.12.2023 r. Zaproszenia nie dotarły. Pisałam maile z prośbą o reklamacje i brak odzewu. Chcę zwrotu kosztów w wysokości 136,99 zł.(czytaj więcej)

2024-01-08 godz: 20:59
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Rozwiązana

prośba o zwrot należności

Proszę o pilny zwrot środków w wysokości 250,63 za niezrealizowane zamówienie nr 350859. Wpłata z 11 grudnia 2023 od M. W.(czytaj więcej)

2024-01-08 godz: 12:20
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Rozwiązana

Opóźnienie realizacji zamówienia

Dzień dobry, Złożyłam zamówienie na stronie z-miłości.pl gdzie czas realizacji zamówienia wynosił 5 dni roboczych, skuszona szybkim czasem realizacji uznałam, że złożę zamówienie. Zamówienie złożyłam dnia 15.12.2023 u do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnych informacji dotyczących zamówienia. Firma nie odpowiada na maile, nie można się skontaktować w sposób normalny - wszystko realizowane przez bota. Brak jakichkolwiek informacji zmusza mnie do zwrócenia się do państwa o pomoc. Nie ukrywam, że obawiam się co do wymienionej firmy, znalazłam bardzo dużo osób, które zostały oszukane i mają niestety podobną sytuację. Oczekuję od państwa wpłynięcia na firmę, aby zrealizowała moje zamówienie zgodnie z czasem realizacji, który widniał na stronie lub zwrotu kosztów poniesionych do tej pory.(czytaj więcej)