2024-01-29 godz: 10:40
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Rozwiązana

Awaria rutera

22 grudnia przestal dzialac internet swiatlowodowy. Zglosilam usterke tego samego dnia, wizyta technika zostala zaplanowana na 27 grudnia. Technik stwoerdzil awarie rutera i zalecenie wymiany. 27 wieczorem wyminilam ruter. Brak dostepu do internetu trwal 5 dni i zostalam poinformowana ze zostanie to uwzgleniona na najblizszej fakturze. Zlozylam w tej sprawie reklamacje, ktora zostala odrzucona. Oczekuje ze brak dostepnosci do internetu zostanie uwazgleniony na faktirze.


Wiadomości [1]

2024-02-06 godz: 07:39
Od
Orange Polska S.A.

Dzień dobry, po weryfikacji przedstawionej sprawy, za czas przerwy w świadczeniu usługi, naliczyliśmy zwrot 1/30 opłaty abonamentowej oraz karę umowną w w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej. Korekta w łącznej kwocie 27,99 zł zostanie rozliczona na saldzie Pani konta.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]