2024-01-25 godz: 20:17
Od
avatar-urlK.O.
Publiczna
Rozwiązana

Błędne rozliczenie płatności, na moją szkodę

PGE na koncie wpłat nie wykazuje wpłat za kilka prognoz ( łączna wartość 479,47 pln); księguje moje wpłaty z dokumentami nieistniejącymi na moim koncie klienta ( faktura 75) - której nie ma w obiegu księgowym i nigdy nie został mi przekazana. PGE nie wyjaśniło tematu w ustawowym terminie, od 03/01/2024 usiłuję wyjaśnić temat, tymczasem PGE tylko rejestruje kolejne reklamacje - nie udzielając odpowiedzi na pierwotną ( z dn. 03/01/2024) - nr 11713/2024


Wiadomości [1]

2024-01-25 godz: 20:47
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]