2024-01-25 godz: 09:35
Od
avatar-urlK.R.
Publiczna
Rozwiązana

Zakup z 04.12.2023

Zakup dokonany 04.12.2023 Zapłata przelewem na konto Sprzedawca wydłużał dwa razy termin dostawy od planowanej przy składaniu zamówienia więc zrezygnowałem Brak możliwości kontaktu i odebrania wpłaconych pieniędzy 10 wysłanych wiadomości e-mail oraz telefonów ale nie ma żadnej odpowiedzi


Wiadomości [3]

2024-01-25 godz: 20:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-01-26 godz: 13:51
Od
Inteligentnydom.co sp. z o.o.

Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Rozumiemy, jak cenny jest Twój czas, i nie zamierzamy bagatelizować żadnych niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego opóźnienia. Chciałbym jednak sprostować informację dotyczącą braku kontaktu, ponieważ z informacji jakie posiadam były prowadzone rozmowy telefoniczne w związku z tą sytuacją, Co do zwrotu środków, chciałbym potwierdzić, że proces ten również został zakończony. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących tego procesu, proszę o kontakt. Cieszę się, że możemy podjąć kroki w celu rozwiązania tej sytuacji i przywrócenia zaufania. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub dodatkowe uwagi, proszę o kontakt. Z poważaniem, Anita z InteligentnyDom.co

2024-01-30 godz: 21:05
Od
Konsumersi.pl

Widzimy, że udało Ci się rozwiązać swój problem! Gratulacje! Prosimy - daj znać o tym innym konsumentom poprzez zamknięcie sprawy. Możesz to zrobić wchodząc w widok swojej sprawy w sekcji „Moje sprawy”. Za zamknięcie sprawy otrzymasz punkty. Dziękujemy!


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]