- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Inteligentnydom.co sp. z o.o.
Dobra konsumpcyjne
Dnia 17.11.2024 złożyłem i opłaciłem zamówienie w wysokości 389 PLN, zamówienie miało zostać dostarczone do 22.11.2024. Po kilku próbach uzyskania informacji dlaczego dostawa się opóźnia, dnia 27.11.2024 otrzymałem informację, że nie posiadają zamówionego przedmiotu. Po tej informacji zdecydowałem się odstąpić od umowy z powodu braku jej realizacji ze strony sprzedającego - informacje o odstąpieniu wysłałem do sprzedającego emailem tego samego dnia tj. 27.11.2024. Sprzedający potwierdził otrzymanie odstąpienia i zadeklarował zwrot wciągu 14 dni (do 11.12.2024). Dnia 09.12.2024 wysłałem emailem do sprzedającego przypomnienie o zbliżającym się terminie. Na tą wiadomość nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Dnia 11.12.2024 minął termin zwrotu pieniędzy i od tego dnia próbuje skontaktować się ze sprzedającym przez numer wskazany na jego stronie internetowej - bezskutecznie. Oczekuje od firmy, że bezzwłocznie zwróci pieniądze na wskazany w korespondencji numer konta.(czytaj więcej)
-14.10.2024 zamówiłem ledy za 229zł -ponieważ zamówienie ciągle się przeciągało 14.11.2024 anulowałem zamówienie i poprosiłem o zwrot kosztów -15.11.2024 poproszono mnie o numer konta i zapewniono o zwrocie kosztów w ciągu 14 dni -dziś mamy 03.12.2024 a ja nadal nie otrzymałem zwrotu i firma nie odpowiada na maile Oczekuje iż firma zwróci mi poniesione koszty i przestanie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi licząc na to że ktoś im odpuści i dostaną pieniądze za darmo.(czytaj więcej)
Dnia 4go października 2024 złożyłem zamówienie 206421 na kwotę 1988.00 PLN. Zgodnie z informacją dostawa miała zostać zrealizowana pomiędzy 9-10 października. Dnia 15 październik, w związku z brakiem dostawy, oraz brakiem moźliwości uzyskania informacji o stanie zamówienie wysłałem maila z prośbą o anulację i zwrot gotówki. Otrzymałem e-maila zwrotnego z prośbą o podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrotu oraz terminem 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwrot nie został wykonany, a od tego czasu sklep nie odpowiedział ani na maile proszące o informacje dotyczące zwrotu pieniędzy (4ty i 6ty listopada) ani na maila z wezwanie do zapłaty (13ty listopada). Dokumentacja mailowa w załącznikach.(czytaj więcej)
Towar zamówiony 1 października miał być dostarczony 8-10 października. Jest 20 listopad, towaru braku, zamówienie dalej wisi jako przyjęte do realizacji. Telefonu nikt nie odbiera, w odpowiedzi na zapytania o termin dostawy ciągłe przekładanie. Po prośbie o zwrot nic się nie zmieniło i sprawa utknęła w miejscu.(czytaj więcej)
- 09.09.2024 zostało złożone zamówienie na elementy smarthome na łączną kwotę 1862,10 pln, opłacone przy zamówieniu. zamówienie miało zostać zrealizowane do 16-18 września - 23.09.2024 wysłałem maila z zapytaniem o status zamówienia. - 24.09.2024 dostałem odpowiedź, że są "lekkie problemy z dystrybutorem" i że starają się załatwić jak najszybciej tak żeby jeszcze w tym samym tygodniu zamówienie dotarło (tj do 29.09) - 08.10.2024 zamówienie nie dotarło więc poprosiłem o anulowanie zamówienia co zostało potwierdzone mailowo, podałem również nr konta do zwrotu, podobno zostało przekazane do "księgowości" - 28.10.2024 zwrotu dalej nie otrzymałem więc wysłałem mailowo zapytanie jak wygląda sytuacja ze zwrotem - brak odpowiedzi - 03.11.2024 wysłałem wezwanie do zapłaty razem z ustawowymi odsetkami w terminie 7 dni (wzór pisma ze strony), nadal bez odzewu (czytaj więcej)
W dniu 2.10.2024 dokonałem zakupy w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o. W dniu 4.10.2024 zrezygnowałem z zakupu, przekazując dane do zworu środków. Do tej pory jednak nie otrzymałem ani zwrotu, ani towaru. Sklep nie odbiera telefonu oraz zignorował wszystkie maile z przypomnieniem. Domagam się natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Po 14 dniach nie dostałam zwrotu za towar za który zapłaciłam, a którego i tak nie otrzymałam.(czytaj więcej)
Dzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.(czytaj więcej)
Firma nie zwróciła pieniędzy w kwocie 899 zł za zwrot konsumencki. Sprzęt został zwrócony 18.06 2024 r. Do dnia dzisiejszego pomimo upomnień firma nie zwróciła wpłaconej kwoty. Początkowo otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że "księgowość zostanie ponaglona" następnie kontakt się urwał. Odradzam zakupy w ww firmie. (czytaj więcej)
Zamówienie z dnia 12.08.2024, planowana dostawa na 20-22.08.2024, kontakt mailowy 24.08.2024 z mojej strony do sklepu niestety brak odpowiedzi, 26.08.2024 ponowiłem kontakt tym razem telefoniczny. Otrzymałam informację, że zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Pani poinformowała mnie, że potrzebują e-mail z rezygnacją i nr konta oraz że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. Tego samego dnia firmą otrzymała rezygnację i nr rachunku bankowego. Otrzymałem propozycję zakupu innego produktu z rabatem, na co się nie zgodziłem. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)