Inteligentnydom.co sp. z o.o.

Dobra konsumpcyjne

Inteligentnydom.co sp. z o.o.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-27 godz: 19:48
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu srodków za niedostępny produkt

Brak zwrotu srodków za anulowane zamówienie z powodu niedostępnych produktów W dniu 5 września 2024 dokonałem zakupu w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o. Wysyłka produktów nie została zrealizowana w terminie. Dnia 10 oraz 11 września wysłałem email z zapytaniem o termin dostawy. 12 września otrzymałem odpowiedź o wydłużeniu realizacji zamówienia do 16 -18 września. Do dnia 19 września nie nastąpiła wysyłka towaru, dlatego 19 września wysłałem email z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Dnia 20 września dostałem odpowiedź z prośbą za zainstniałą sytuację oraz z prośbą o przesłaniem numeru konta do zwrotu oraz informacją o terminie zwrotu środków do 14 dni. Tego samego dnia przesłałem numer konta do zwrotu. Do dnia dziejszego 27 marca 2025 nie otrzymałem ani zwrotu, ani towaru. Sklep nie odbiera telefonu oraz zignorował wszystkie maile z przypomnieniem. Domagam się natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)

2025-02-25 godz: 14:33
Od
avatar-urlO.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za nierealizowane zamówienie

W dniu 23.12.2024 złożyłem wymienione w tytule zamówienie na kwotę 1198 zł. Sklep kilkukrotnie przekładał realizację zamówienia. Finalnie 27.01.2025 złożyłem dyspozycje anulowania zamówienia ze względu na długi czas realizacji. Następnego dnia poinformowano mnie że w przeciągu 14 dni zostanie zrealizowany zwrot środków pieniężnych. Do dziś nie otrzymałem zwrotu a kontakt z sklepem się urwał - nie odpowiadają na maile oraz nie odbierają telefonu.(czytaj więcej)

2024-12-13 godz: 09:56
Od
avatar-urlR.K.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie

Dnia 17.11.2024 złożyłem i opłaciłem zamówienie w wysokości 389 PLN, zamówienie miało zostać dostarczone do 22.11.2024. Po kilku próbach uzyskania informacji dlaczego dostawa się opóźnia, dnia 27.11.2024 otrzymałem informację, że nie posiadają zamówionego przedmiotu. Po tej informacji zdecydowałem się odstąpić od umowy z powodu braku jej realizacji ze strony sprzedającego - informacje o odstąpieniu wysłałem do sprzedającego emailem tego samego dnia tj. 27.11.2024. Sprzedający potwierdził otrzymanie odstąpienia i zadeklarował zwrot wciągu 14 dni (do 11.12.2024). Dnia 09.12.2024 wysłałem emailem do sprzedającego przypomnienie o zbliżającym się terminie. Na tą wiadomość nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Dnia 11.12.2024 minął termin zwrotu pieniędzy i od tego dnia próbuje skontaktować się ze sprzedającym przez numer wskazany na jego stronie internetowej - bezskutecznie. Oczekuje od firmy, że bezzwłocznie zwróci pieniądze na wskazany w korespondencji numer konta.(czytaj więcej)

2024-12-03 godz: 15:07
Od
avatar-urlG.H.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

-14.10.2024 zamówiłem ledy za 229zł -ponieważ zamówienie ciągle się przeciągało 14.11.2024 anulowałem zamówienie i poprosiłem o zwrot kosztów -15.11.2024 poproszono mnie o numer konta i zapewniono o zwrocie kosztów w ciągu 14 dni -dziś mamy 03.12.2024 a ja nadal nie otrzymałem zwrotu i firma nie odpowiada na maile Oczekuje iż firma zwróci mi poniesione koszty i przestanie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi licząc na to że ktoś im odpuści i dostaną pieniądze za darmo.(czytaj więcej)

2024-11-21 godz: 19:58
Od
avatar-urlK.T.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie

Dnia 4go października 2024 złożyłem zamówienie 206421 na kwotę 1988.00 PLN. Zgodnie z informacją dostawa miała zostać zrealizowana pomiędzy 9-10 października. Dnia 15 październik, w związku z brakiem dostawy, oraz brakiem moźliwości uzyskania informacji o stanie zamówienie wysłałem maila z prośbą o anulację i zwrot gotówki. Otrzymałem e-maila zwrotnego z prośbą o podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrotu oraz terminem 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwrot nie został wykonany, a od tego czasu sklep nie odpowiedział ani na maile proszące o informacje dotyczące zwrotu pieniędzy (4ty i 6ty listopada) ani na maila z wezwanie do zapłaty (13ty listopada). Dokumentacja mailowa w załącznikach.(czytaj więcej)

2024-11-20 godz: 11:10
Od
avatar-urlA.F.
Publiczna
Zamknięta

Brak realizacji zamówienia

Towar zamówiony 1 października miał być dostarczony 8-10 października. Jest 20 listopad, towaru braku, zamówienie dalej wisi jako przyjęte do realizacji. Telefonu nikt nie odbiera, w odpowiedzi na zapytania o termin dostawy ciągłe przekładanie. Po prośbie o zwrot nic się nie zmieniło i sprawa utknęła w miejscu.(czytaj więcej)

2024-11-12 godz: 11:53
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Zamknięta

zwrot za anulowane zamówienie

- 09.09.2024 zostało złożone zamówienie na elementy smarthome na łączną kwotę 1862,10 pln, opłacone przy zamówieniu. zamówienie miało zostać zrealizowane do 16-18 września - 23.09.2024 wysłałem maila z zapytaniem o status zamówienia. - 24.09.2024 dostałem odpowiedź, że są "lekkie problemy z dystrybutorem" i że starają się załatwić jak najszybciej tak żeby jeszcze w tym samym tygodniu zamówienie dotarło (tj do 29.09) - 08.10.2024 zamówienie nie dotarło więc poprosiłem o anulowanie zamówienia co zostało potwierdzone mailowo, podałem również nr konta do zwrotu, podobno zostało przekazane do "księgowości" - 28.10.2024 zwrotu dalej nie otrzymałem więc wysłałem mailowo zapytanie jak wygląda sytuacja ze zwrotem - brak odpowiedzi - 03.11.2024 wysłałem wezwanie do zapłaty razem z ustawowymi odsetkami w terminie 7 dni (wzór pisma ze strony), nadal bez odzewu (czytaj więcej)

2024-10-31 godz: 14:51
Od
avatar-urlB.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu srodków za anulowane zamówienie

W dniu 2.10.2024 dokonałem zakupy w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o. W dniu 4.10.2024 zrezygnowałem z zakupu, przekazując dane do zworu środków. Do tej pory jednak nie otrzymałem ani zwrotu, ani towaru. Sklep nie odbiera telefonu oraz zignorował wszystkie maile z przypomnieniem. Domagam się natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)

2024-10-16 godz: 09:59
Od
avatar-urlJ.Ł.
Publiczna
Zamknięta

BRAK ZWROTU ŚRODKÓW ZA OPŁACONY TOWAR

Po 14 dniach nie dostałam zwrotu za towar za który zapłaciłam, a którego i tak nie otrzymałam.(czytaj więcej)

2024-10-02 godz: 08:04
Od
avatar-urlM.Ś.
Publiczna
Zamknięta

Inteligentny dom zero kompetencji

Dzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.(czytaj więcej)