- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Inteligentnydom.co sp. z o.o.
Dobra konsumpcyjne
- 09.09.2024 zostało złożone zamówienie na elementy smarthome na łączną kwotę 1862,10 pln, opłacone przy zamówieniu. zamówienie miało zostać zrealizowane do 16-18 września - 23.09.2024 wysłałem maila z zapytaniem o status zamówienia. - 24.09.2024 dostałem odpowiedź, że są "lekkie problemy z dystrybutorem" i że starają się załatwić jak najszybciej tak żeby jeszcze w tym samym tygodniu zamówienie dotarło (tj do 29.09) - 08.10.2024 zamówienie nie dotarło więc poprosiłem o anulowanie zamówienia co zostało potwierdzone mailowo, podałem również nr konta do zwrotu, podobno zostało przekazane do "księgowości" - 28.10.2024 zwrotu dalej nie otrzymałem więc wysłałem mailowo zapytanie jak wygląda sytuacja ze zwrotem - brak odpowiedzi - 03.11.2024 wysłałem wezwanie do zapłaty razem z ustawowymi odsetkami w terminie 7 dni (wzór pisma ze strony), nadal bez odzewu (czytaj więcej)
W dniu 2.10.2024 dokonałem zakupy w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o. W dniu 4.10.2024 zrezygnowałem z zakupu, przekazując dane do zworu środków. Do tej pory jednak nie otrzymałem ani zwrotu, ani towaru. Sklep nie odbiera telefonu oraz zignorował wszystkie maile z przypomnieniem. Domagam się natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Po 14 dniach nie dostałam zwrotu za towar za który zapłaciłam, a którego i tak nie otrzymałam.(czytaj więcej)
Dzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.(czytaj więcej)
Firma nie zwróciła pieniędzy w kwocie 899 zł za zwrot konsumencki. Sprzęt został zwrócony 18.06 2024 r. Do dnia dzisiejszego pomimo upomnień firma nie zwróciła wpłaconej kwoty. Początkowo otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że "księgowość zostanie ponaglona" następnie kontakt się urwał. Odradzam zakupy w ww firmie. (czytaj więcej)
Zamówienie z dnia 12.08.2024, planowana dostawa na 20-22.08.2024, kontakt mailowy 24.08.2024 z mojej strony do sklepu niestety brak odpowiedzi, 26.08.2024 ponowiłem kontakt tym razem telefoniczny. Otrzymałam informację, że zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Pani poinformowała mnie, że potrzebują e-mail z rezygnacją i nr konta oraz że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. Tego samego dnia firmą otrzymała rezygnację i nr rachunku bankowego. Otrzymałem propozycję zakupu innego produktu z rabatem, na co się nie zgodziłem. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Zamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic. Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.(czytaj więcej)
Po zakupie towaru w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o (kamera zewnętrzna) na kwotę ponad 400 zł. okazało się, że sprzedawca sprzedał towar którego nie miał na stanie. Po dwukrotnym powiadomieniu mnie, że przesyłka się przedłuża, zgłosiłem rezygnację z zakupu i prośbę o zwrot pieniędzy. Minęło już 18 dni i wiele obietnic składanych, że dział księgowości został ponaglony, pieniędzy na konie nie mam. Kolejna próba kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą nie przynosi rezultatu, ponieważ nie odbiera telefonu. Wysłałem email z wiadomością, iż wyślę wezwanie do zapłaty wraz z odsetkami oraz powiadomię odpowiednie instytucje państwowe.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 26.05.2024, z szacowaną datą dostawy do 3.06.2024. Po pierwszym mailu z przypomnieniem dostałem informację o przesunięciu terminu dostawy na 14-17.06. Po kolejnym mailu i informacji, że "dostawa powinna być w tym tygodniu" anulowałem zamówienie w dniu 18.06.2024 i poprosiłem o zwrot środków. Przelew miał nastąpić "do 14 dni". Pomimo upłynięcia zadeklarowanego (i wymaganego prawnie) terminu, środki za anulowane zamówienie nie zostały zwrócone. W związku z naruszeniem obowiązków sprzedawcy określonych w art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 2.07.2024.(czytaj więcej)