Inteligentnydom.co sp. z o.o.

Dobra konsumpcyjne

Inteligentnydom.co sp. z o.o.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-10-02 godz: 08:04
Od
avatar-urlM.Ś.
Publiczna
Otwarta

Inteligentny dom zero kompetencji

Dzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.(czytaj więcej)

2024-09-29 godz: 07:45
Od
avatar-urlW.K.
Publiczna
Otwarta

inteligentnydom.co sp. z o.o nie zwróciła pieniędz

Firma nie zwróciła pieniędzy w kwocie 899 zł za zwrot konsumencki. Sprzęt został zwrócony 18.06 2024 r. Do dnia dzisiejszego pomimo upomnień firma nie zwróciła wpłaconej kwoty. Początkowo otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że "księgowość zostanie ponaglona" następnie kontakt się urwał. Odradzam zakupy w ww firmie. (czytaj więcej)

2024-09-11 godz: 08:31
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot za anulowane zamowienie

Zamówienie z dnia 12.08.2024, planowana dostawa na 20-22.08.2024, kontakt mailowy 24.08.2024 z mojej strony do sklepu niestety brak odpowiedzi, 26.08.2024 ponowiłem kontakt tym razem telefoniczny. Otrzymałam informację, że zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Pani poinformowała mnie, że potrzebują e-mail z rezygnacją i nr konta oraz że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. Tego samego dnia firmą otrzymała rezygnację i nr rachunku bankowego. Otrzymałem propozycję zakupu innego produktu z rabatem, na co się nie zgodziłem. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)

2024-08-12 godz: 16:51
Od
avatar-urlV.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za niedostarczony towar

Zamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic. Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.(czytaj więcej)

2024-07-16 godz: 16:03
Od
avatar-urlA.P.
Publiczna
Zamknięta

brak zwrotu pieniędzy

minęło 14 od zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)

2024-07-15 godz: 09:40
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Zamknięta

brak zwrotu środków za niedostarczony towar

Po zakupie towaru w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o (kamera zewnętrzna) na kwotę ponad 400 zł. okazało się, że sprzedawca sprzedał towar którego nie miał na stanie. Po dwukrotnym powiadomieniu mnie, że przesyłka się przedłuża, zgłosiłem rezygnację z zakupu i prośbę o zwrot pieniędzy. Minęło już 18 dni i wiele obietnic składanych, że dział księgowości został ponaglony, pieniędzy na konie nie mam. Kolejna próba kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą nie przynosi rezultatu, ponieważ nie odbiera telefonu. Wysłałem email z wiadomością, iż wyślę wezwanie do zapłaty wraz z odsetkami oraz powiadomię odpowiednie instytucje państwowe.(czytaj więcej)

2024-07-03 godz: 13:21
Od
avatar-urlT.Ć.
Publiczna
Zamknięta

Opóźniony zwrot pieniędzy

Zamówienie złożone 26.05.2024, z szacowaną datą dostawy do 3.06.2024. Po pierwszym mailu z przypomnieniem dostałem informację o przesunięciu terminu dostawy na 14-17.06. Po kolejnym mailu i informacji, że "dostawa powinna być w tym tygodniu" anulowałem zamówienie w dniu 18.06.2024 i poprosiłem o zwrot środków. Przelew miał nastąpić "do 14 dni". Pomimo upłynięcia zadeklarowanego (i wymaganego prawnie) terminu, środki za anulowane zamówienie nie zostały zwrócone. W związku z naruszeniem obowiązków sprzedawcy określonych w art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 2.07.2024.(czytaj więcej)

2024-02-20 godz: 13:04
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Rozwiązana

Niezwrócone środki

16 stycznia 2024 zamówiłem produkty za sumę 638,99 z prognozowaną przez Sklep datą dostawy na wtorek 23 stycznia - czwartek 25 stycznia. 26 stycznia skierowałem do Sklepu e-mail z prośbą o aktualizację statusu i dostałem informację 29.01, że towar byłby u mnie za około dwa tygodnie. Tego samego dnia anulowałem zamówienie ze względu na dużo dłuższy niż pierwotnie czas realizacji. Od 29.01 do dziś (20.02) nie otrzymałem zwrotu pieniędzy mimo kontaktu e - mailowego i telefonicznego.(czytaj więcej)

2024-02-01 godz: 09:21
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu za anulowane zamówienie

Złożyłem zamówienie o numerze 185676, które zostało złożone 28 grudnia 2023, które zostało anulowane 3 stycznia 2024. W wiadomościach mailowych otrzymałem zapewnienie o zwrocie na kwotę 1197,00 zł. Nie otrzymałem jeszcze zwrotu środków. (czytaj więcej)

2024-01-25 godz: 09:35
Od
avatar-urlK.R.
Publiczna
Rozwiązana

Zakup z 04.12.2023

Zakup dokonany 04.12.2023 Zapłata przelewem na konto Sprzedawca wydłużał dwa razy termin dostawy od planowanej przy składaniu zamówienia więc zrezygnowałem Brak możliwości kontaktu i odebrania wpłaconych pieniędzy 10 wysłanych wiadomości e-mail oraz telefonów ale nie ma żadnej odpowiedzi (czytaj więcej)