- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Inteligentnydom.co sp. z o.o.
Dobra konsumpcyjne
Dzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.(czytaj więcej)
Firma nie zwróciła pieniędzy w kwocie 899 zł za zwrot konsumencki. Sprzęt został zwrócony 18.06 2024 r. Do dnia dzisiejszego pomimo upomnień firma nie zwróciła wpłaconej kwoty. Początkowo otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że "księgowość zostanie ponaglona" następnie kontakt się urwał. Odradzam zakupy w ww firmie. (czytaj więcej)
Zamówienie z dnia 12.08.2024, planowana dostawa na 20-22.08.2024, kontakt mailowy 24.08.2024 z mojej strony do sklepu niestety brak odpowiedzi, 26.08.2024 ponowiłem kontakt tym razem telefoniczny. Otrzymałam informację, że zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Pani poinformowała mnie, że potrzebują e-mail z rezygnacją i nr konta oraz że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. Tego samego dnia firmą otrzymała rezygnację i nr rachunku bankowego. Otrzymałem propozycję zakupu innego produktu z rabatem, na co się nie zgodziłem. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Zamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic. Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.(czytaj więcej)
Po zakupie towaru w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o (kamera zewnętrzna) na kwotę ponad 400 zł. okazało się, że sprzedawca sprzedał towar którego nie miał na stanie. Po dwukrotnym powiadomieniu mnie, że przesyłka się przedłuża, zgłosiłem rezygnację z zakupu i prośbę o zwrot pieniędzy. Minęło już 18 dni i wiele obietnic składanych, że dział księgowości został ponaglony, pieniędzy na konie nie mam. Kolejna próba kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą nie przynosi rezultatu, ponieważ nie odbiera telefonu. Wysłałem email z wiadomością, iż wyślę wezwanie do zapłaty wraz z odsetkami oraz powiadomię odpowiednie instytucje państwowe.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 26.05.2024, z szacowaną datą dostawy do 3.06.2024. Po pierwszym mailu z przypomnieniem dostałem informację o przesunięciu terminu dostawy na 14-17.06. Po kolejnym mailu i informacji, że "dostawa powinna być w tym tygodniu" anulowałem zamówienie w dniu 18.06.2024 i poprosiłem o zwrot środków. Przelew miał nastąpić "do 14 dni". Pomimo upłynięcia zadeklarowanego (i wymaganego prawnie) terminu, środki za anulowane zamówienie nie zostały zwrócone. W związku z naruszeniem obowiązków sprzedawcy określonych w art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 2.07.2024.(czytaj więcej)
16 stycznia 2024 zamówiłem produkty za sumę 638,99 z prognozowaną przez Sklep datą dostawy na wtorek 23 stycznia - czwartek 25 stycznia. 26 stycznia skierowałem do Sklepu e-mail z prośbą o aktualizację statusu i dostałem informację 29.01, że towar byłby u mnie za około dwa tygodnie. Tego samego dnia anulowałem zamówienie ze względu na dużo dłuższy niż pierwotnie czas realizacji. Od 29.01 do dziś (20.02) nie otrzymałem zwrotu pieniędzy mimo kontaktu e - mailowego i telefonicznego.(czytaj więcej)
Złożyłem zamówienie o numerze 185676, które zostało złożone 28 grudnia 2023, które zostało anulowane 3 stycznia 2024. W wiadomościach mailowych otrzymałem zapewnienie o zwrocie na kwotę 1197,00 zł. Nie otrzymałem jeszcze zwrotu środków. (czytaj więcej)
Zakup dokonany 04.12.2023 Zapłata przelewem na konto Sprzedawca wydłużał dwa razy termin dostawy od planowanej przy składaniu zamówienia więc zrezygnowałem Brak możliwości kontaktu i odebrania wpłaconych pieniędzy 10 wysłanych wiadomości e-mail oraz telefonów ale nie ma żadnej odpowiedzi (czytaj więcej)