2024-01-15 godz: 13:38
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy za bilety za odwołany koncer

15 marca 2023 roku wpłaciłem kwotę 238 zł za zakup biletów na koncert muzyki Wojciecha Kilara, który zaplanowany był na dzień 30 listopada 2023 roku o godz. 19:30 w "Spodku" w Katowicach. 31 października 2023 roku otrzymałem drogą elektroniczną informację o odwołaniu koncertu. Zgodnie z otrzymanym mailem, 2 listopada odpisałem, że wybieram opcję zwrotu należności za bilety. Mimo kilku wysłanych maili oraz rozmowy telefonicznej do chwili obecnej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za zakupione bilety, a zgodnie z regulaminem powinno to nastąpić w terminie do 10 dni.


Wiadomości [1]

2024-01-15 godz: 22:59
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]