- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
TRINITY Media Entertainment Development
W związku z nieuregulowaniem przez Pana/Panią/Państwa płatności wynikających z odwołania wydarzenia “Koncert Muzyki Filmowej - James Horner” zaplanowanego na 12 października 2025 r. o godzinie 19:30 w Polsat Arenie w Gdyni zwracam się do Państwa o pomoc w odzyskaniu kwoty za cztery bilety w cenie 149 zł, tj. 596 (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt sześć) zł. Sprawa ciągnie się od marca bieżącego roku. Po wielu nic nie wnoszących ze stroni Trinity mailach, w dniu 11/10/2025r. wysłałam do Pana [usunięte przez moderatora] / Grupy Trinity przedsądowe wezwanie do zapłaty z terminem 1 dnia roboczego - bez odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dnia 29.04.2024 zakupiłam bilet na koncert muzyki filmowej dla dzieci. Koncert został odwołany. Wysłałam do firmy dane do zwrotu pieniędzy. Później wielokrotnie wysyłałam maile bezpośrednio do właściciela Pana [usunięte przez moderatora] oraz biura obsługi. Pan [usunięte przez moderatora]nie odpisał do mnie ani raz, a biuro obsługi za każdym razem odpisywała coś takiego: Dzień dobry, ponownie przesyłamy ponaglenie do właściciela firmy, [usunięte przez moderatora]. Obsługa bileterii nie może wykonać zwrotów i nie ma na nie realnego wpływu. Z poważaniem Obsługa bileterii TRINITY Media Entertainment Development Racławicka 42/29 02-601 Warszawa [usunięte przez moderatora] Chciałabym, aby zostały mi zwrócone pieniądze za koncert, jeśli jest możliwość to z dodatkową kwotą zadośćuczynienia za powstałą niedogodność.(czytaj więcej)
Zamówiła 5 biletów na koncert muzyki filmowej, który miał odbyć się w Olsztynie 16 lutego 2025 r. Od firmy dostałam informację, że koncert został odwołany i mogę wnosić o zwrot kwoty zapłaconej za bilety. Mimo zgłoszeń i prób kontaktu telefonicznego do dnia dzisiejszego nie mam informacji dotyczącej mojej sprawy oraz nie mam zwrotu zapłaconej kwoty. Od firmy oczekuję zwrotu za zapłacone bilety.(czytaj więcej)
Dnia 2.08.2024r.zakupiłam 2 bilety na Koncert Muzyki Filmowej -John Williams-Gliwice. Koncert miał się odbyć 22.03.2025r. Jednak z nieznanych przyczyn został odwołany. Po wielokrotnych telefonach i wiadomościach smsowych oraz mailach do Pana [dane usunięte przez moderatora] oraz obsługi bileterii Trinity Media Entertainment Dev.. Pracownicy obsługi non-stop wysyłają mnie do Pana [dane usunięte przez moderatora], który nie nawiązał ze mną żadnego kontaktu od marca 2025r. Bardzo proszę, aby właściciel tej firmy przelał na moje konto [dane usunięte przez moderatora] kwotę 398zł., która jest wartością dwóch biletów. Nigdy wcześniej nie zdarzyła się mi taka sytuacja. Bardzo dziękuję za zajęcie się tą sprawą i pozytywne jej zakończenie.(czytaj więcej)
Dnia 23.12.2023 roku kupiłam bilety na koncert muzyki filmowej junior na dzień 1.12.2024 poprzez serwis biletyna.pl. 6.11.2024 dostałam maila bezpośrednio od Trinity Group o odwołaniu koncertu i możliwości przeniesienia rezerwacji na 16.11.2025, jednak wybrałam zwrot pieniędzy. Do tej pory, pomimo wielu ponagleń nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Jestem odsyłana a odpowiedzi, ze sprawa będzie ponaglona dostaje na co trzeci email. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy w kwocie 447,00zl.(czytaj więcej)
Kupiłam trzy bilety na Koncert Muzyki filmowej James Horner w Gdyni. Koncert się nie odbył i kiedy wydarzenie zostało odwołane po raz drugi poprosiłam o zwrot pieniędzy za 3 bilety zakupione 22.02.2024 r. nr rezerwacji: TG/10379597 1000249062240. Napisałam już kilka maili, dzwoniłam, pisałam smsy z prośbą o zwrot do pana [dane usunięte przez moderatora], który ponoć jest odpowiedzialny za zwrot, niestety bez odzewu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zakupione bilety. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
W sierpniu 2024 r. dokonano zakupu dwóch biletów po 149 zł każdy (łącznie 298 zł) na wydarzenie „Koncert Muzyki Filmowej z utworami Johna Williamsa”, zaplanowane na 22 marca 2025 r. w PreZero Arena w Gliwicach. Organizatorem była firma TRINITY Media Entertainment Development (NIP 5242236654), reprezentowana przez pana [dane usunięte przez moderatora]. Dodatkowo opłacono 11 zł za przesyłkę biletów w formie papierowej – łączna kwota wyniosła 309 zł. W dniu 4 marca 2025 r. przesłano informację mailową o odwołaniu wydarzenia, wraz z możliwością przeniesienia biletów na inne wydarzenie lub uzyskania zwrotu należności. Wybrano zwrot środków. 10 marca przesłano potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, jednak do dnia 20 czerwca 2025 r. nie dokonano zwrotu pieniędzy. Zgodnie z regulaminem organizatora, operator zobowiązuje się do dokonania zwrotu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych, w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Termin ten upłynął już dawno. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu z firmą TRINITY, nie uzyskano odpowiedzi. Firma przekazuje jedynie dane kontaktowe do pana [dane usunięte przez moderatora], który nie odpowiada na wiadomości e-mail i jest nieosiągalny telefonicznie (abonent czasowo niedostępny). Na podstawie publicznie dostępnych informacji (m.in. artykuł na portalu Bezprawnik, grupy poszkodowanych konsumentów) oraz decyzji Prezesa UOKiK nr RWR 04/2023 wiadomo, że sytuacja dotyczy wielu osób. Na pana [dane usunięte przez moderatora] została nałożona kara pieniężna w wysokości 30 000 zł, jednak mimo to podobne praktyki są kontynuowane. Zwraca się z prośbą o pomoc w odzyskaniu należności w wysokości 309 zł oraz o podjęcie odpowiednich działań w tej sprawie.(czytaj więcej)
Dzien dobry, sprawa pewnie juz wam znana ponieważ mnóstwo ludzi czeka na swój zwrot już od długiego czasu. Zakupu biletów dokonałem 26.04.2024r na koncert który miał się odbyć 1.12.2024r „muzyka filmowa bajkowa” bo licznych e mail z firmą i odpowiedzią żeby kontaktować się z panem [dane usunięte przez moderatora] który jest odpowiedzialny za zwrot kosztów nie mam żadnej odpowiedzi czy można coś z tym zrobić ? Dziękuję bardzo za możliwość zgłoszenia sprawy.(czytaj więcej)
W maju 2023r zakupiłem na stronie www 2 bilety na kocert W. Kilara w Spodku. Koncert się nie odbył. Pomimo wysyłania 10 maili do Firmy Trinity oraz sms do Pana [dane usunięte przez moderatora], do dnia dzisiejszego nikt mnie nie poinformował jak będzie załatwiona sprawa. To już nie chodzi o te pieniądze ale o to. że Ten pan nadal sprzedaje bilety na koncerty. Wartość zakupu biletów wynosi 278 zł. Oczekuję, że może państwo przekonacie Pana [dane usunięte przez moderatora] aby zwrócił pieniądze.(czytaj więcej)
Firma odwołała koncert, na który zakupiłam 9 biletów w łącznej kwocie 621zł. Podałam pełne dane konieczne do zwrotu środków - zgodnie z zaleceniami firmy. W kwestii zwrotu zostałam odesłana do p. [dane usunięte przez moderatora], który jest zupełnie nieosiągalny (nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości). Firma, w której zakupiłam bilety (Trinity Group) umywa ręce i kieruje sprawę wyłącznie do p. [dane usunięte przez moderatora]. Nieustannie wysyłam przypomnienia i ponaglenia mailowe - bez żadnego efektu. Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za zakupione bilety.(czytaj więcej)