2024-01-14 godz: 11:00
Od
avatar-urlE.L.
Publiczna
Rozwiązana

Okropny internet

Zawsze byłam zadowolona z usług T-Mobile, ale do czasu. Umowę na internet mobilny podpisałam w sierpniu ubiegłego roku. Przez kilka mięsiecy wszystko było ok. Mieszkam w dużym, 300 tys mieście, a jakość usług jest na żenujacym poziomie. Internet jak dochodzi do pobierania 5mb/s to sukces. Problem zgłaszamy praktycznie codziennie! Otrzymuje odpowiedzi w stylu „Obserwujemy CHWILOWE przeciążenia sieci”. Jakie chwilowe? Tak jest cały czas! W środku dnia nie mogę korzystać normalnie z internetu! Niestety mam umowę jeszcze przez kilkanaście miesięcy, ale z chęcią bym ja zerwała. Internet na kartę od konkurencyjnej sieci jest 3 krotnie lepszy od tego z tmobile. Muszę go używać, ponieważ ten, za który MUSZĘ płacić nie działa! Czekam na odpowiedz od firmy. Mam nadzieję, że dojdziemy do jakiegoś porozumienia.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]