- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
08.07.2024 padłam ofiarą phishingu (lub jego modyfikacji : vishingu czy smishingu), konsekwencją czego było skradzenie z mojego konta 10000 zł. Natychmiast zgłosiłam to na infolinię banku, niestety pieniędzy nie udało się zablokować, mimo, że nie były zaksięgowane. Sprawę zgłosiłam również na policji. Kilkukrotnie składałam reklamację w banku ale bezskutecznie. Dopiero po interwencji Rzecznika Finansowego, pieniądze zostały mi zwrócone na konto po 2 miesiącach. Otrzymałam pismo od banku o zwrocie reklamowanej kwoty i o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Po 6 miesiącach otrzymałam przedsądowe wezwanie do zapłaty! Nie rozumiem jak można cofnąć decyzję o wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji? Niestety ten koszmar muszę przechodzić kolejny raz co odbija się na moim zdrowiu!!!