2025-05-29 godz: 18:54
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu za błędnie zrealizowane zamówienie

19 lutego 2025 roku kupiłem w sklepie dobreinstrumenty.pl produkt Nauszniki Thomann K10 za kwotę 150,99 z wliczoną przesyłką. Sprzedawca błędnie zrealizował zamówienie i przesłał błędny model nauszników. Poinformowałem sprzedawcę o błędzie w realizacji oraz o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca otrzymał towar 05.03.2025 r. Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu wpłaconych środków, pomimo wielokrotnych ponagleń.


Wiadomości [1]

2025-06-02 godz: 16:56
Od
N.STRADA MARIUSZ KOCHANOWSKI

Witaj, wkrótce wrócimy z potwierdzeniem. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]