2025-04-30 godz: 15:46
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Otwarta

Brak należnego zwrotu przez firmę

Dnia 23.02.2025r dokonałam zakupu płaszcza na stronie internetowej sklepu larochell.pl Paczkę otrzymałam, jednak płaszcz okazał się za duży i niezgodny z zamównieniem, wiec zwróciłam go zgodnie z procedurą zwrotów zamieszczoną na stronie internetowej sklepu. Paczkę zwrotną razem z formularzem zwrotu nadałam w dniu 05.03.2025 r poprzez wygodne zwroty. W dniu 21.03.2025r. otrzymałam widomość email od la rochell o następującej treści:" Cześć, Twój zwrot został przyjęty. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona do 14 dni od otrzymania zwrotu. Termin pojawienia się środków na koncie zależny jest od metody płatności. Księgowanie następuje w czasie kilku dni roboczych. LA ROCHELL " W związku z tym, że nie otrzymałam pieniędzy ze zwrotu w wyznaczonym przez sklep terminie napisałam 10.04.2025 r. wiadomość na podany na stronie mail wiadomość ,,Szanowni Państwo, Termin zwrotu pieniędzy przez waszą firmę już dawno upłynął a ja wciąż nie dostałam od państwa przelewu. Proszę o wyjaśnienia." na ta wiadomość nie otrzymałam odpowiedzi. próbowałam również skontakować sie telefonicznie jednak numer nie wybiera się nawet a przelew, który rzekomo został zlecony nadal do mnie nie dotarł mimo że termin upłynął już dawno. Kieruję do państwa prośbę o pomoc w otrzymaniu należnych pieniędzy i wezwanie firmy do zapłaty


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]