- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zwracam się ze skargą w związku z opóźnieniem w realizacji mojego zamówienia, którego numer to 15447 Minęło już 64 dni ROBOCZYCH od momentu złożenia zamówienia, a towar nie został wysłany, mimo że zgodnie z informacjami na Państwa stronie, termin dostawy nie powinien wynosić więcej niż 45 dni. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej konkretniej odpowiedzi oprócz automatycznych wiadomości e-mail, które nie rozwiązują mojego problemu. Brak jakiejkolwiek rzetelnej odpowiedzi i wyjaśnienia sytuacji jest dla mnie nieakceptowalny, a obecna sytuacja jest wyjątkowo niekomfortowa, biorąc pod uwagę, że zamówienie jest już tak długoterminowo opóźnione. Z tego względu domagam się natychmiastowego rozwiązania tej sprawy. Proszę o: 1. Konkretne wyjaśnienie przyczyny opóźnienia. 2. Podanie dokładnego terminu zwrotu pieniędzy. 3. Informację o ewentualnych działaniach, które podejmą Państwo, aby zapobiec takiej sytuacji w przyszłości. Jeśli w najbliższych dniach nie otrzymam odpowiedzi, będę zmuszona podjąć dalsze kroki, w tym zgłoszenie sprawy odpowiednim instytucjom zajmującym się ochroną praw konsumentów. Oczekuję na szybką odpowiedź i rozwiązanie problemu.