- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Snoopy-sklep.pl
Usługi inne
W dniu 06-10-2024 zamówiłam kamper LOL, który był w promocyjnej cenie za 169,99zł+ 19,99 zł za wysyłkę. Nie dość, że wysyłka w tym samym dniu to totalne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]to dodatkowo otrzymałam przesyłkę dnia 31-10-2024 z MINIATURKĄ " jakiegoś" samochodu zupełnie nie podobnego do kampera LOL, który zamawiałam. To jest jawne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klienta w biały dzień. Proszę o zwrot pieniędzy za kampera, bo taką chińską zabawkę jaką otrzymałam mogę sobie kupić u chińczyków za 30 zł, albo przesłanie KAMPERA takiego jaki zamawiałam!(czytaj więcej)
Zamówienie na klocki domek na drzewie z figurkami z kubusia puchatka, na aukcji zdjęcie opakowania klocków lego. Zamówienie złożone 4 września, wybrałem dostawę kurierem extra płatną 19,99zł bo chciałem być pewien że klocki dotrą na 16.09 na urodziny córki. Tego samego dnia dostałem maila że status wysyłki zmieninił się na "pakowana". 12 września zaniepokojony brakiem dostawy doczytałem się w ukrytych treściach ile może zająć dostawa, znalazłem też mocno negatywne komentarze na temat sklepu. Ponieważ nie dostałem wiadomości że przesyłka została wysłana zgłosiłem chęć anulacji zamówienia: "Dzień dobry, w związku z tym że 4 września otrzymałem wiadomość że wkrótce otrzymam numer przesyłki do śledzenia zamówienia i nie dostałem go, a wyraźnie jest napisane że towar wysyłacie w 24h, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot całości kwoty - opłata za towar i za wysyłkę. Nie zakładałem nawet że pobierając 20zł opłaty za przesyłkę kurierską wysyłacie towar z Chin, tego już wyraźnie nie raczyliście napisać na aukcji." Odpowiedź: "Witamy serdecznie, Niestety nie możemy cofnąć zamówienia, ponieważ jest ono już w drodze. Oczywiście, występuje możliwość zwrotu, jest na to, nawet 30 dni od odebrania zakupionego produktu przez klienta. Zwroty są przyjmowane na Polski adres, bez podania przyczyny. Czy możemy się tak umówić?" Prawda jest taka że dopiero 19.09 otrzymałem informację o zmianie statusu zamówienia na "wysłana" i dopiero wtedy otrzymałem link do śledzenia paczki o który wcześniej wielokrotnie się upominałem. Link nie działał dopóki paczka nie dotarła do Polski. Paczka została dostarczona 15.10, jednak kurier nie tylko zażądał opłaty celnej o której nie było żadnej informacji, to jeszcze nie miał jak wydać z 50zł, więc zabrał paczkę i musiałem sam odbierać ją z poczty. Paczkę odebrałem 17.10, i po otwarciu przy córce paczki zobaczyliśmy zupełnie inny towar niż ten zamówiony - zamiast klocków z zamówienia dostałem dwie figurki z MINI klocuszków, zupełnie nieodpowiednia zabawka dla dziecka, nieposiadająca żadnych atestów. Tematyka podobna (kubuś i kłapouchy) więc nie wierzę w przypadek, ktoś po prostu podjął za mnie decyzję że skoro nie ma klocków które chcę, to wyśle mi inne. Otóż nie chcę tych klocków, nie zamawiałem ich, nie za nie zapłaciłem, i nie zamierzam też ich odsyłać bo to oznaczałoby kolejny wydatek. W związku z niedostarczeniem zamówionego przeze mnie towaru i straty moralne poniesione przeze mnie i moją córkę żądam zwrotu całej kwoty tj. 159,99zł za paczkę, 19,99zł za wysyłkę i opłata celna 34 50zł razem 214,48zł. Chciałem zrezygnować z zakupu zanim paczkę wysłano, trzeba było to w porę zakończyć. Figurki możecie sobie odebrać sami albo wysłać mi dodatkowe 19,99zł za wysyłkę kurierem, z Polski.(czytaj więcej)
Zakupiłam u was klocki LEGO marvel 9.09.2024r. dziś tj 26.09 otrzymałam od was przesyłkę. I tu moje zdziwienie, kiedy to po pierwsze musiałam za nią zapłacić opłaty celne a po drugie klocki nie są oryginalne mało tego brakuje nawet do nich opakowania. Towar który został przesłany jest niewłaściwy. Nie zamówiłam chińskiej podróbki jaką otrzymałam. Na stronie nie jest opisane że to towar niskiej jakości a przedstawiony jest jako oryginalne klocki LEGO Marvel . Również zdjęcia nie są realne. W moim zamówieniu brakuje nawet opakowania. Nie taki produkt zamawiałam dlatego zadam odstąpienia od umowy i zwrotu poniesionych kosztów zarówno towaru wysyłki jak i opłaty celnej o której nie było nic wspomniane na stronie. Jakby było tego mało nie otrzymałam nawet paragonu za zakup. Jest to nieuczciwa praktyka i oszustwo konsumenta.(czytaj więcej)
Witam, zamówiłam dla dziecka na prezent klocki Lego. Po opłaceniu towaru dostałam maila 22 lipca br. z informacją ze towart został wysłany. Strona do śledzenia przesyłki była niedostępna. Napisałam 3 maile co z przesyłką, zero odpowiedzi. Dopiero gdy napisałam ze zgłoszę sprawę na Policję i żadam zwrotu pieniedzy otrzymałam maila ze towar został wysłany 6 sierpnia br z Holandii i jakieś informacje jak pobrać formularz cła. To zwykle oszustwo. Czytam komentarze ludzi ze towar jest z Chin,nieoryginalny, bez opakowania, przychodzi po ponad 40 dniach i trzeba przy odbiorze zapłacić cło. Żadam zwrotu pieniedzy, towar nke jest mi już potrzebny bo był dla dziecka na urodziny a czas dostawy okazuje się że hest nieokreślony. Nigdzie nie ma mowy ze kupuje się towar nieoryginalny, niepełnowartościowy, zdjęcia sugerują towar w opakowaniu i oryginalny, nie ma mowy ze przesyłka potrwa ponad miesiąc i trzeba przy odbiorze placic cło. Nie ma numeru do kontaktu, na maile nikt nie odpowiadaub odpowiedzi są jednym zdnaiem, zdawkowe, bez wyjaśnień. Firma nawet nie kryje się z tym że to oszustwo, nawet nie lroobuje się tłumaczyć...straszne to ze tyłu ludzi zostało oszukanych tak jak ja ze w XXI wieku można prowadzić takie nieuczciwe orakyyki mimo tyłu zgłoszeń. Żadam zwrotu poeniedzy za towar w pełnej kwocie, nie chce tej przesyłki, nie odbiorę jej. Złamaliście warunki umowy. Jeśli nie itzrymam zwrotu środków zgłoszę sprawę na Policję. (czytaj więcej)
Brak informacji o tak długiej wysyłce. Są pisane e-maile komplety brak odpowiedzi. Oczekuję anulowanie zamówienia i zwrotu pieniędzy!! (czytaj więcej)
Chce anulowac zamówienie, przed wysłaniem i zwrot płatności. Ukryta informacja o terminie dostawy i dodatkowej płatności w postaci cła. Brak informacji że produkt jest nie oryginalny (czytaj więcej)
Zamówiłem produkt, który otrzymałem po ponad miesiącu. Podczas zamówienia nie było informacji, że zabawka wysyłana jest z chin i doliczone zostało cło, które nie było ujęte w informacji o zakupie. Z powodu długiego czasu oczekiwania postanowiłem zwrócić produkt i zostałem poinformowany o możliwości „rekompensaty” polegającej na zatrzymaniu towaru i odzyskania 40% wartości zamówienia. Zgodziłem się na tą opcję i zostałem zapewniony o zleceniu zwrotu. Niestety nie otrzymałem go. Przypomniałem się mailowo, po czym zostałem zapytany o wysokość umówionej kwoty i ponownie potwierdzono zlecenie zwrotu. Sytuacja powtórzyła się 4 razy i wymieniłem ze tymi oszustami ponad 20 maili, niestety pieniędzy nie otrzymałem. Żądam odesłania ustalonej kwoty oraz zwrot cła, o którym nie było mowy.(czytaj więcej)
Zamówiłam kamper lol który przyszedł po miesiącu, nie jest podobne nawet do kamoera jest 3 razy mniejsze niż pisali w opisie produkt nie zgadzał się z opisem, poczym pisałam do sklepu snoopy o odesłanie wysyłki dostałam odpowiedź już od że muszę wysłać wiadomość na inne e-mail z etykieta do wysyłki po tygodniu otrzymałam etykietę zwróciłem towar i nadal nie już 3 tygodnie czekam na zwrot pieniędzy których nadal nie otrzymałam (czytaj więcej)
24.03.2024 zamówiłam klocki lego w sklepie snoopy. Zapłaciłam blikiem. 25.03 otrzymałam informację : (Miło nam poinformować, że Twoja przesyłka ze sklepu gameshop.fun została właśnie nadana :) Przesyłka dotrze w terminie jak opisywaliśmy tutaj - Opis dostawy....). Na stronie była informacja, że paczka zostanie dostarczona szybko. 05.04 napisałam, że oczekuję zwrot kosztów, bo paczka nie dotarła do mnie i w późniejszym terminie jej nie potrzebuję. Dowiedziałam się, że paczka jest nadana i muszę ją odebrać. Nie dość, że zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę to dnia 03.04 otrzymałam ją i musiałam dopłacić 25zł za cło. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest to najzwyczajniej produkt nieoryginalny - brak pudełka, klocki w oddzielnych opakowaniach plastikowych bez loga na klockach LEGO. Napisałam, że oczekuję zwrotu za zakupiony bubel i proszę o adres do do jego zwrotu. 09.04 otrzymałam maila z wiadomością : w celu zwrotu towaru prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacjeecomm@gmail.com Niestety na tego maila nie mogę wysłąć informacji. Czuję się oszukana, jak wszystkie osoby, które zakupiły w tym sklepie produkt. Proszę o zwrot kosztów zakupu i za cło(czytaj więcej)
Dnia 29 marca zamówiłam produkt ze sklepu snoopy. Wszystko pięknie opisane na stronie , cena przystępna i co najważniejsze szybka realizacja bo zgodnie z opisem wysyłka w ciągu 24 godzin. To właśnie skłoniło mnie do zamówienia prezentu pistoletu na wodę dla syna. Po opłaceniu zamówienia szybko dostałam email z informacją o wysyłce i numerze zamienienia ale bez numeru listu do śledzenia paczki. W tym miejscu był link do śledzenia ale po wejściu pojawiała się strona z błędem. To mnie zaniepokoiło i zaczęłam sprawdzać firmę. Nigdzie na stronie produktu nie było żadnej informacji, że czas oczekiwania na przesyłkę to 45 dni i że produkt idzie z Chin! Była tylko informacja o obsłudze Pocztą Polska. Jak to przeczytałam odrazu napisałam do nich że chce anulować zamówienie.Niestety nikt nie odpisuje. Uważam, że zostałam perfidnie oszukana. Chciałabym anulować moje zamówienie i odzyskać pieniądze, przeznaczone na prezent. Jak można w ten sposób oszukiwać ludzi i wprowadzać w błąd poprzez nieprawidłowe informacje na stronie. (czytaj więcej)