Snoopy-sklep.pl

Usługi inne

Snoopy-sklep.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-04-03 godz: 15:44
Od
avatar-urlA.J.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru od 64 dni, tragiczny kontakt

Zwracam się ze skargą w związku z opóźnieniem w realizacji mojego zamówienia, którego numer to 15447 Minęło już 64 dni ROBOCZYCH od momentu złożenia zamówienia, a towar nie został wysłany, mimo że zgodnie z informacjami na Państwa stronie, termin dostawy nie powinien wynosić więcej niż 45 dni. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej konkretniej odpowiedzi oprócz automatycznych wiadomości e-mail, które nie rozwiązują mojego problemu. Brak jakiejkolwiek rzetelnej odpowiedzi i wyjaśnienia sytuacji jest dla mnie nieakceptowalny, a obecna sytuacja jest wyjątkowo niekomfortowa, biorąc pod uwagę, że zamówienie jest już tak długoterminowo opóźnione. Z tego względu domagam się natychmiastowego rozwiązania tej sprawy. Proszę o: 1. Konkretne wyjaśnienie przyczyny opóźnienia. 2. Podanie dokładnego terminu zwrotu pieniędzy. 3. Informację o ewentualnych działaniach, które podejmą Państwo, aby zapobiec takiej sytuacji w przyszłości. Jeśli w najbliższych dniach nie otrzymam odpowiedzi, będę zmuszona podjąć dalsze kroki, w tym zgłoszenie sprawy odpowiednim instytucjom zajmującym się ochroną praw konsumentów. Oczekuję na szybką odpowiedź i rozwiązanie problemu.(czytaj więcej)

2025-03-05 godz: 10:15
Od
avatar-urlE.K.
Publiczna
Otwarta

Nieuczciwe wysłanie produktu, brak kontaktu ze zwr

Szanowni Państwo, Zwracam się do Państwa z ogromnym rozczarowaniem i smutkiem, ponieważ mimo moich wielokrotnych prób kontaktu, nadal nie mogę rozwiązać sprawy dotyczącej zwrotu zamówienia. Zamówiłam na Państwa stronie internetowej zabawkę Kamper LOL – dużą, niebieską zabawkę, a otrzymałam zupełnie inny produkt: mały różowy samochód z drobnymi elementami. W związku z tym natychmiast skontaktowałam się z Państwem drogą mailową, prosząc o zwrot towaru oraz zwrot należności. Otrzymałam odpowiedź, w której wskazano mi adres do kontaktu z działem reklamacji. Dział reklamacji wskazał adres do wysyłki, jednakże podany adres jest niepełny, co uniemożliwia mi odesłanie produktu. Ponadto, pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moje zapytania, które miały na celu uzyskanie pełnych informacji do zwrotu towaru. Zostałam również odesłana do działu reklamacji, z którym nie udało mi się nawiązać kontaktu, co jeszcze bardziej potęguje moje frustracje.(czytaj więcej)

2025-02-26 godz: 19:54
Od
avatar-urlR.J.
Publiczna
Otwarta

Snoopy-Sprawa nr 4421 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Zamówienie złożone 12 stycznia. Dziś jest 26 luty. Do dziś brak zamówionego towaru. Ciągle przeciąganie sprawy zbywanie na coraz to nowe adresy e-mail w celu reklamacji. Brak reakcji na próbę zwrotu pieniędzy. Ja rozumiem wszystko ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi kosztem ich dzieci to już jest obrzydliwe. Sprawa została zgłoszona do instytucji zajmującej się [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]w internecie CERT Polska która już zajmuje się ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmą. CERT zasugerował zgłoszenie sprawy na policję tak też uczyniłem. Pieniędzy nie odzyskam tego jestem pewien ale mam nadzieję że ktoś w końcu dobierze się tej [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]I nie zdążą więcej nikogo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Przestrzegam przed zakupami u nich. Dziś zauważyłem że na stronie nawet nie ma nr telefonu. To już o czymś świadczy prawda. Oszczędźcie rozczarowania swoim dzieciom i kupujcie w sklepach z prawdziwego zdarzenia. (czytaj więcej)

2025-01-24 godz: 12:36
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zakup klocków

Dostałam email kolejny ,że klocki będą pod koniec tygodnia. Jest koniec tygodnia dalej nie otrzymałam klocków . Nie polecam !!!!! [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] . 24. 01.2025(czytaj więcej)

2025-01-20 godz: 13:41
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zakup klocków

Zamówione klocki dziecku na święta jako prezent 3 grudnia nie ma ich do dzisiaj czyli 20 stycznia . Wartość 129 zł . Ciągle e-maile że wysłane ,że to że tamto . Nie polecam !!!!!!(czytaj więcej)

2025-01-09 godz: 14:37
Od
avatar-urlO.D.
Publiczna
Rozwiązana

Zestaw klocków lego

Dnia 24.12.2024r. zamówiłam na stronie snoopy zestaw lego kubusia puchatka o wartości 209 zł. Przed chwilą otrzymałam paczkę, a w niej bez pudełka luzem na oko 1kg randomowych klocków, nie firmy lego. Oczywiście opinie głupia sprawdziłam po zamówieniu. Z zaistniałą sytuacją żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], jak nazwać to inaczej. Mogę klocki odesłać bez problemu, nie przydadzą mi się, lecz chciałabym odzyskać zwrot pieniędzy za uzyskanie niewłaściwego towaru. (czytaj więcej)

2025-01-08 godz: 13:47
Od
avatar-urlB.P.
Publiczna
Rozwiązana

Sprawa nr 3845 [tytuł zmieniony przez moderatora]-chcę zwrot pieniędzy!

Zamówiłam kamper auto LOL bo tak też było na zdjęciu. Chwyt, że wysyłka w 24 h a czekałam miesiąc za paczką z Chin, nigdzie o tym nie było informacji. Jeszcze trzeba było ponieść 8.50 zł koszt cła o czym tez nikt nie poinformował. Otrzymałam bubel chińskiej produkcji coś zupełnie innego co nie przypominało kampera ze zdjęcia. Chcę otrzymać całkowity zwrot pieniędzy na moje konto. Pisaliście, że można zwrócić towar i prosić o etykietę zwrotu. Etykiety nie otrzymałam więc jeszcze musiałabym pokryć koszty odsyłki a z jakiej racji? Skoro inaczej piszecie w regulaminie na stronie!!!(czytaj więcej)

2025-01-06 godz: 21:48
Od
avatar-urlW.L.
Publiczna
Rozwiązana

Odstąpienie od umowy kupna

Zorientowałam się po złożeniu zamówienia że towar jest podróbką i że czas oczekiwania to nie 24h a nawet dwa miesiące plus opłata za cło gdzie nie było napisane skąd paczka ma przyjść . Zgłosiłam od razu rezygnację oraz odstąpienie od umowy w odpowiedzi dostałam że mogę otrzymać zwrot ale wysokości 50% zamówienia . Nie zgadzam się na coś takiego chcę całość zwrotu pieniędzy już pomijając opłatę za wysyłkę .(czytaj więcej)

2024-12-20 godz: 22:31
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot środków

Dzień dobry. Ze względu na długi okres oczekiwania na przesyłkę i na cło które trzeba będzie zapłacić, tych informacji nie podaje sprzedawca na stronie chcę aby sprzedawca oddał mi pieniądze za zakup towaru. (czytaj więcej)

2024-12-20 godz: 14:58
Od
avatar-urlN.T.
Publiczna
Rozwiązana

Odstąpienie od umowy - zamówienie 14985

Odstąpienie od umowy - zamówienie 14985 Słaby kontakt z firmą,paczka miała zostać wysłana w ciągu 24 godzin i planowo dostarcza 21-23 grudnia. Paczka nie została wysłana, a z tego, co czytam komentarze mogę być pewna, że nie dojdzie na czas. Po zapoznaniu się z opiniami pozostałych klientów konieczność spłacenia cła, które nie jest wliczone w opłaty związane z przesyłką. Chciałabym odstąpić od umowy(czytaj więcej)