- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 23.03.25 zlozylam zamówienie w sklepie internetowym La sagil.Płacilam PayPo ,tego samego dnia zlozylam zamowienie na drugi dres dla kuzynki i zaplacilam blikiem.25.03 odebralam przesylke od kuriera ale tylko z jednym dresem .Dnia 26.03 napisałam do firmy na WhatsApp że doszedł tylko jeden dres ,a co z drugim .27.03 odpisali ze proszą o nr. zamówienia więc wysłałam nr.zamowienia i screen przelewu bankowego dla potwierdzenia ,nie odpisali nic .I właściwie już wtedy kontakt się urwał ,ponieważ pisałam do nich ,wiadomości były odczytywane ,ale nic nie odpisywali .Ostatnia wiadomość odemnie była 2.04 z informacją że proszę o wysłanie mojej zamówionej rzeczy lub zwrot pieniędzy, w przeciwnym razie zgłoszę sprawę, ale wiadomość nie została odczytana.Dodam jecze że próbowałam dzwonić na nr.telefonu firmowego ale jest cały czas wyłączony. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu mojej opłaconej przesyłki lub zwrot pieniędzy,ponieważ wszelkie próby kontaktu pozostają bez echa .